Kyseessä on siis nestejäähdytteinen nelitahtinen derbi, jossa sama kone kuin Aprilia RS4 ja uusissa Derbi GPR125 pyörissä. Kaasuttimena Keihinin CVK30, Ajettu 19500km.
Kone pelaa muuten mielestäni hyvin, mutta ei ota huippukierroksia helposti, empii hetken vetäessä kytkimen pohjaan ajosta täyskaasulla, ja sitten vasta alkaa kiertää. Pääsuuttimia olen kokeillut 95-115 eikä mikään tunnu vaikuttavan. Pienentäessä pätkiminen jatkui, mutta ikään kuin booasi samalla (huomasi selvästi suuttimen olevan liian pieni).Sekä vakiovaimentimella että halpis kiinapörinäpöntöllä testattu. Bensapintakin mielestäni ok. Sähköissä ei pitäisi olla vikaa, sillä kiertää puolikaasulla rajoittimelle, mutta röpöttää/pätkii täyskaasulla paikallaan. Tulppa ja ilmansuodatin on myös vaihdettu.
Huohotinletkusta lorahtaa vaaleaa maitomaista nestettä hetken käytön jälkeen, ja ilmanputsarin kotelossa on vähän öljyä. Öljy on muuten normaalin näköistä ja tuntuista mittatikussa ja ulos päästettäessä, eikä sitä mielesetäni kulu mihinkään.
Pakoputkesta päästelee mustia pienen pieniä pisaroita mustaa mönjää.
Ideoita/ajatuksia ongelman ratkaisuksi? Lähinnä ärsyttää se, että huiput jäävät n. 100kmh, ja kone röpöttelee täyskaasulla
. Pohdin van, vaikuttaaako tuo öljytapaus asiaan mahdollisesti...