Tekniikka, siihen liittyvät ongelmat, huolto, viritys/modaus yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

Ktm exc 125 2008 takaiskari vuotaa

7.5.2017 12:30

Eli ongelma on tämä. Vein takaiskrin huollettavaks ja en ole ihan varma mitä kaikkea huollossa tehtiin mutta iskari toimi vain kuukauden vähällä ajolla ennen kuin se päästi taas öljyt pihalle joten päätin huoltaa iskarin itse. Vein iskarin moottoripyöräliikkeeseen täytettäväksi ja sielä sanottiin että vuotaa kaasua ja niinhän se teki, kuplia tuli alumiinikannen, missä täyttöventtiili on kiinni, ja itse kaasusäiliön välistä. Tässä iskarissa ei ole vakio männällä toimiva systeemi vaan C2P merkkinen "pussi" systeemi (en tiedä oikeita nimiä mutta ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan). Otin iskarin taas osiin, pussi näytti olevan Ok mutta alumiinikannessa oli pieniä naarmuja. Voiko nämä korjata esim hiomalla ja voiko pussin ja alumiinikannen väliin laittaa jotain rasvaa tiivistämään. Jos ei voi korjataa pitää varmaan ostaa uusi pussi ja kansi josta tuleekin toinen kysymys, mistä saa ostettuu nämä osat. Valmistajan sivuilta ei näköjään voi ostaa ja muualta en ole löytänyt osia. En viittis ostaa koko uutta settiäkään sillä onhan ne aika hintavia :|
Mittojen ja ulkonäön perusteella minulla on tämä
Tässä kuvia naarmuista ja koko pussista jne
On kysytty vähä sieltä sun täältä mutta mistään ei ole tullu vastausta nii toivotaan et täälä on nyt joku joka ymmärtää näistä vähä enemmän.