Tekniikka, siihen liittyvät ongelmat, huolto, viritys/modaus yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
12.5.2013 22:52
Keskustelua liittyen 25 kilowattiseksi kuristamisesta ja muusta 25 kilowattisiin liittyen.
Vanhat viestit
täällä.
27.5.2013 11:06
En tiedä kuuluuko tämä tähän topicciin, mutta jos jollakin on jäänyt nurkkiin pyörimään Suzuki GS500e:n täysteholuistit nii oisin valmis ostamaan, kohtuuhinnalla toki. uuden n.40-50e luokkaa.
30.5.2013 10:27
A
Viimeksi muokannut Visbetti päivämäärä 22.4.2018 19:11, muokattu yhteensä 1 kerran
30.5.2013 12:10
A
Viimeksi muokannut Visbetti päivämäärä 22.4.2018 19:11, muokattu yhteensä 1 kerran
2.6.2013 22:41
A
Viimeksi muokannut Visbetti päivämäärä 22.4.2018 19:12, muokattu yhteensä 1 kerran
3.6.2013 12:52
Esimerkiksi jos oot ruuvilla rajoittanut kaasukahvan liikettä niin vaihda tilalle pultti jonka kerkeet sormillakin nopeasti pyöräyttämään paikalleen.
3.6.2013 22:19
A
Viimeksi muokannut Visbetti päivämäärä 22.4.2018 19:12, muokattu yhteensä 1 kerran
4.6.2013 23:23
Pikakaasu...
24.6.2013 21:47
Miten saisin helpoiten/halvimmalla 600f CBR:n alle 25kw?
Jos ostan jonkun valmiin hyväksytyn kurisetin, silloinhan ei taida tarvita toditusta tehoista? Miten jos itse väsään jonkun kaasukapulavirityksen, silloinhan taitaa tarvita? Noissa valmiissa seteissähän näkyy olevan jotain kumikurkkuja, neuloja yms.
Onnistuisiko sellainen, että muokkaa kahvasta niin, että kaasu kääntyy normaalin astemäärän, mutta silti vaijeri liikkuu vain kuripyörän verran, tämäkin nimittäin kokeillusti onnituisi tehdä, sitten vain oikea kahva kiinni ja hanaa.
Toki jos jollakin viikon, parin päästä heittää LPR- alueella kurisetti cebariin, niin otan vastaan kyllä, korvausta vastaan tietenkin.