21.10.2012 23:03
22.10.2012 23:25
14.4.2013 21:44
17.4.2013 10:00
[^lollero^] kirjoitti:Terve, tuli tossa työnalle Yamaha xtz750ST. Tekniikka siis 2mukinen rivi dohc.
3 imuvenaa per sylkkä ja jokaisessa välys ihan nollassa. Toisin sanoen kantaa niin paljon että startatessa ruiskii bensaa jo takasin kaasareille päin.Rupesin siinä nokkaa irrotteleen ottaakseen säätöpalat pois ja huomasin että osa säätöpaloista kuluneet täysin kiilan muotoisiksi. Ja kuluneet siis todella paljon, olisiko mitään ideoita mistä voisi johtua? vai onko tasoa uudet palat sisään, välykset kohilleen ja menoksi? Pyörän tyyppivika tosiaan nopeasti menevät imuvenavälykset.
17.4.2013 18:21
17.4.2013 19:00
[^lollero^] kirjoitti:Juu todettiin kanssa että shimmi paloja hiottu. Välykset sitä tasoa että ohuempia ei enään saa, kansihommia tiedossaIhan maailman tyhmin idea mutta mitä mieltä ollaan venttiilien lyhentämisestä? Varaa löytys helposti se jokunen satku ottaa.
17.4.2013 21:08
27.6.2013 23:48
28.6.2013 2:41
[^lollero^] kirjoitti:Noh temput tehtiin ja ruuvattiin 2kymppiä kaikista imuvenoista pois, niin "avot" ja rupes välyksiä löytymään. Toisessa mukissa skaalassa ja toisessa karvan alle(10menee helpostimutta 15 pitäs olla)
Silti iskee käytelessä takatulta keskikiekalla molemmista sylkistä. Jostain lueskelin että saattaa olla ihan normaalia paikallaan käytellessä mutta epäilen vähän. Ja ei oikein kiinnostais sulattaa uusia kalvoja 200e kipale
Voisko olla seetit niin vituillaan ? Bensalla koitin ja pari venaa kostu ihan snadisti joten vähän epäile. AAPUUVA
30.6.2013 16:12