Tekniikka, siihen liittyvät ongelmat, huolto, viritys/modaus yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

18.11.2012 19:52

Db killerien asennus vaikuttaa niin vähän, ettei niiden takia tarvitse säädellä.

Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

1.12.2012 22:12

Tietääkö joku että pitääkö kontakti liima metallia hyvin kiinni. Kun itseltäni hajosi kytkin kahva ja nyt liimasin sen kontaktiliimalla kiinni ja anna olla yön liimauksessa.
Ja magneeton koppa irtosi kun ajelin kun sitä ei saa millään muulla kiinni kun liimalla koska kaikki ruuvit on katkennu niihin kuuluviin reikiin :D Eli liimasin samalla magneeton kopan kiinni samalla kontakti liimalla :D Mahtaako se pitää?

Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

3.12.2012 0:51

En oikeen usko, että kestäis. Hommaa uusi kytkinkahva ja ota ne katkenneet pultit esim vastakierretapilla irti.

Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

7.12.2012 10:49

Mistä sais husqvarna te 570 -02:seen tehoputksitoja, ite oon koittanu ettiä mutta en oo mistään löytäny.

Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

7.12.2012 14:13

apina_mies kirjoitti:Mistä sais husqvarna te 570 -02:seen tehoputksitoja, ite oon koittanu ettiä mutta en oo mistään löytäny.


En kyllä pikasella googlettamisella löytänyt. Kokeile etsiä netistä jos löytyisi tietoa, että käykö jonkun muun husqvarnan tehorännit siihen?

Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

16.12.2012 20:15

tatuzi11 kirjoitti:Tietääkö joku että pitääkö kontakti liima metallia hyvin kiinni. Kun itseltäni hajosi kytkin kahva ja nyt liimasin sen kontaktiliimalla kiinni ja anna olla yön liimauksessa.
Ja magneeton koppa irtosi kun ajelin kun sitä ei saa millään muulla kiinni kun liimalla koska kaikki ruuvit on katkennu niihin kuuluviin reikiin :D Eli liimasin samalla magneeton kopan kiinni samalla kontakti liimalla :D Mahtaako se pitää?


Mulla on ainakin magneetto kiinni lukkoliimalla, hyvin se on viim. 2000km pysynyt kiinni.

Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

17.12.2012 23:49

Tietääkö joku jonkun paikan missä sais pinnotettua kotarin pytyn uudelleen ja mielellään suomessa?

Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

21.12.2012 0:56

En nyt kovin tarkkaan pysty auttamaan, mutta suomessa ei muistaakseni pysty pinnottamaan, putkitus kylläkin onnistuu. Ruotsissa ja hollannissa on ainakin puljut jotka pinnottaa. Nimiä en muista ja toimintakaan ei mitään ripeää ollut.

Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

25.12.2012 23:17

Semmosta täsä vaa, että tuli ostettua tuommoen -91 KX125. Ongelmahan on se, että ei pysty kylmällä koneella polkasemaan käyntiin. Eli lämpimässä hallissa oli ensimmäisen yön ja siellä pysty polkemaan, mutta nytkun ollut noissa -20 pakkasissa niin poljin vetää tyhjää?? en oo vielä ehtiny aukasemaan koppaa vaa aattelin tutkia ensi asiaa täältä netistä. onko tuo joku perusvika vai ominaisuus ? :D

Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

26.12.2012 17:43

Tuola on tuo motocross puoli crosseja varten.

Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

26.12.2012 23:47

no en tietääkseni kysynyt tuota

Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

27.12.2012 1:20

jontte92 kirjoitti:no en tietääkseni kysynyt tuota

Et kysynyt et, mutta niin se vain on että crosseja koskeviin kysymyksiin vastataan omassa osiossaan. Voit uskoa joko meitä muita forumin käyttäjiä, tai vasta modea.

Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

14.1.2013 2:54

Voiko peltistä bensatankkia hiekkapuhaltaa?

Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

3.2.2013 12:59

tumppiq kirjoitti:Tietääkö joku jonkun paikan missä sais pinnotettua kotarin pytyn uudelleen ja mielellään suomessa?


Siinä on yksi paikka suomessa.. ;)

Re: Pienet kysymykset jotka eivät omaa topicia vaadi.

3.2.2013 13:52

apina_mies kirjoitti:Mistä sais husqvarna te 570 -02:seen tehoputksitoja, ite oon koittanu ettiä mutta en oo mistään löytäny.


Suosittelen kattelemaan ebay:stä, noihin malleihin alkaa olemaan aika vaikee löytää, koko putkistoa, slipareita löytyy kyl. Tai sitten tekee itse, luulen että riittää että vaihdat änkkärin, vakio alkukäyrät kyllä riittää. Se hyöty on niin pieni. Toinen vaihtoehto on se että jos vakio änkkärin saa purettua osiin, niin teet sinne sisälle itse suoran reikä putken+villat ympärille, siinä on tehoputkisto. Jotain suuttimia pitää vaihtaa, kaasariin että siitä on hyötyä