Tekniikka, siihen liittyvät ongelmat, huolto, viritys/modaus yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

Re: Maalaamot

2.4.2013 8:12

Löysin jo paikallisen "liikkeen" joka puhalsi rungon&takahaarukan ja epoksipohjamaalasi huimalla 50e :lol: , btw gallerias kuvat

Re: Maalaamot

15.5.2013 22:30

Joensuunseudulta edullista maalaamoa/ yksityistä joka osaa maalailla?
Mitähän hintaa on oletettavissa helmiäis, candy tai hile maalauksille?

Re: Maalaamot

17.3.2014 4:34

Eli tankki. alakate (bellyban) ja about kymmenen korkea ja kakskyt senttii levee pikkukate pitäis maalauttaa. Perus musta. Mis ois halpa ja hyvä? pk seutu. vanteetki mustaks jos halval lähtee ja ei tarvii ite irrotella kumei.

Re: Maalaamot

9.6.2014 13:40

Ninja meni sitten kaatumaan hiekkaparkkiksella paikaltaan. Takakatteeseen tuli n. 5-6 cm matkalla siihen uloimpaan kohtaan jonkun verran naarmuja ja samaten etukatteeseen pieni jälki kun kytkinkahva painu siihen. Mennäkseni asiaan, onko kellään kokemusta mitä tommonen paikkamaalaus suurinpiirtein maksaa? Ja jos joku osaa tampereen seudulla suositella järkihintaista maalaamoa niin ehdotuksia otetaan vastaan.

Oon luultavasti tän kesän jälkeen luopumassa pyörästä eli oon nyt vähän kahden vaiheilla että myynkö naarmuisen pyörän vähän halvemmalla vai vienkö oikein maalarille vielä.

Re: Maalaamot

29.7.2014 22:41

Mitähän mahtais maksaa maalaukset fighterin runkoon? Vanteet runko swingi ja kolme pientä osaa (t-palan kokoisia)
Maalithan mulla on valmiina ja osat on puhallettu.