Tekniikka, siihen liittyvät ongelmat, huolto, viritys/modaus yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

28.6.2007 22:26

Joo mä mietinki kun tuonne luistin yläpuolelle saa näppärästi prikkoja laitettua.

Seuraavaksi kysymys: Dynoja pääkaupunkiseudulla?

29.6.2007 13:50

Sergey kirjoitti:Seuraavaksi kysymys: Dynoja pääkaupunkiseudulla?


Itse suosittelen www.viaber.com

Oma fillari oli tuola kuristettavana/penkitettävänä. Hyvä ja luotettava paikka.

29.6.2007 18:14

Kiitos, puhelin langat laulamaan.

2.7.2007 19:37

Nyt saa multa ostaa valmiiks 25kw pelin! Suzuki Bandit -96. on rossistongat ja muut! yv:llä lisää. Sori offtopic mut sopi hyvin tänne.

4.7.2007 13:18

sori OT mut en löytäny mitää muuta topickia täält moottoripyörä puolelt mist kysyy tätä mut minkä merkkises moottoripyörässä on takavalona sellane missä menee kaksi ledi jonoa vierekkääin ja ne on pysty suunnassa ? näin vaan sellasen ja tulis sellaselle tarvetta. mut sori viel OT !

4.7.2007 13:21

sämpsä kirjoitti:sori OT mut en löytäny mitää muuta topickia täält moottoripyörä puolelt mist kysyy tätä mut minkä merkkises moottoripyörässä on takavalona sellane missä menee kaksi ledi jonoa vierekkääin ja ne on pysty suunnassa ? näin vaan sellasen ja tulis sellaselle tarvetta. mut sori viel OT !
Joo ei ihan tänne ehkä kuulu, mutta Suzuki SV:n (tais olla tonninen, vuosimallia en muista) perä sopii ainekin kuvaukseen..

4.7.2007 15:26

Svltä kuuloistais, jos oli yhellä putkella se oli 650 tai kahella putkella tonninen.

7.7.2007 15:31

Olen tässä ensikesän ajokiksi suunnitellut tuollasta kawan er6n (uutta). Niin ja kuski on ensi keväänä 25kilowatin kuski, ja vähän tässä nyt pelottaa toi tt:ksi pistäminen, lähinnä jos se kolari sattuisi.Onko tuollaisesta sitten mitään iloa 25kilowattisena? Ehkä se olisi sitten järkevämpää ajaa kuristettuna pari vuotta, ja sitten muuttaa tt:ksi kun se on laillista. :S

7.7.2007 16:47

On iloa, riskitöntä ajoa, ei tarvi joka nurkalla olla kylmä rinki perseen alla kun poliisi tulee vastaan, ajaa perässä tai pysäyttää. VOi rehellisesti vaintotella kuten kunnon kansalaisen kuuluukin.

.

11.7.2007 23:24

Itellä on -03 600rr cebari ja se on kuristettu kaasukahvasta. 33mm oli orkkis liike, nykyysin se on sit 12mm.

kulkee ihan riittävästi vieläkin (200 oon saanu) joten ei tartte ainakaa heti olla repimäs poikes, toki vikat 40km/h on aika moista kinnaamista, mutta eipä sitä mutkatiellä paljo yli 160 voi ajaakkaan, koska suoraa tietä 250km/h ajamises ei oo MITÄÄN haastetta tai kivaa ;D

pyörän luonne myös säilyy ennallaan, kun kuristetaan kaasukahvasta, monelta oon kuullu, että kun on kuristettu putkesta, nii koko pyörän luonne menny vituiksi!

niijja pyärä on myynnis, kyselkää sähköpostilla lisää jos kiinnostuitte!!

12.7.2007 15:31

Sergey kirjoitti:On iloa, riskitöntä ajoa, ei tarvi joka nurkalla olla kylmä rinki perseen alla kun poliisi tulee vastaan, ajaa perässä tai pysäyttää. VOi rehellisesti vaintotella kuten kunnon kansalaisen kuuluukin.

Itseäni ei kiinnosta yhtään ajella 25kW pyörällä enää, piikki oli niitä tehoja suunnilleen. Papereissakaan ei ole 25kW, eikä tule. En halua edes kuvitella mitä kuristaminen tekisi tuolle pyörälle, ajo-ominaisuudet kun alkavat vasta +120km/h. Vakuutuksista on B-Forumilla ollut juttua paljon. Täällä juttua ja Täällä kakkos sivulta lähtien.

Nopeana yhteenvetona, vakuutusyhtiötä ei hirveämmin kiinnosta, paitsi isoissa mälleissä mietitään korvauksia. Tosin nissä tilanteissa mietityttää ainoastaan arkun väri.

12.7.2007 21:36

Entropia kirjoitti:ajo-ominaisuudet kun alkavat vasta +120km/h.

:o No onpas onneton pyörä sitten. Ja selvästi vain rataolosuhteisiin tarkoitettu... :D

Re: .

12.7.2007 23:18

ooee kirjoitti:kulkee ihan riittävästi vieläkin (200 oon saanu)


höm, 200km/h 34 hevosvoimalla?

13.7.2007 0:07

mittariin? mittariheitto oli 40%? :D

13.7.2007 15:12

illusione kirjoitti:mittariin? mittariheitto oli 40%? :D


silti, ei mikään mittari voi kusettaa noin paljon ;)...