Tekniikka, siihen liittyvät ongelmat, huolto, viritys/modaus yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

Re: 25 kW

11.9.2012 17:40

onko kenelläkään tietoa miten ruuvvi toimii kaasukahvassa silleen että sen saa pyöritettyä siten että kahva liikkuu sen 25kw n verran ja ajossa siten että pyörä on täysitehoinen, jos nyt sinilakin sattuu saapumaan paikalle? jos jollain on niin pistäkää ohjeita. ja mielellään vielä silleen että se ruuvvi olisi kahvan alapuolella ettei se näy heti siinä päällä, tyhmäkin sen siitä tajuaa...

Re: 25 kW

13.9.2012 18:13

Mites tämä toimii toiseen suuntaa, siis 25kw papreista vaikka 36kw....Supermoto pyörä olisi kyseessä 2010 malli. Tuli vain ajatus

Re: 25 kW

16.9.2012 18:03

Husky510 kirjoitti:Mites tämä toimii toiseen suuntaa, siis 25kw papreista vaikka 36kw....Supermoto pyörä olisi kyseessä 2010 malli. Tuli vain ajatus


Mulle sanottiin, että tuu vaan näyttämään pyörää konttorille niin ne laittaa papereihin alkuperäset tehot. Kattoo vissiin vaan, että on kuristus poistettu ja koneelta ne näkee sen mitä se on ollut ennen kuristamista.

Re: 25 kW

16.9.2012 21:01

SJK kirjoitti:
Husky510 kirjoitti:Mites tämä toimii toiseen suuntaa, siis 25kw papreista vaikka 36kw....Supermoto pyörä olisi kyseessä 2010 malli. Tuli vain ajatus


Mulle sanottiin, että tuu vaan näyttämään pyörää konttorille niin ne laittaa papereihin alkuperäset tehot. Kattoo vissiin vaan, että on kuristus poistettu ja koneelta ne näkee sen mitä se on ollut ennen kuristamista.


Ok, pitää kattoa jos sitä kävis muuttamassa sen

Re: 25 kW

16.9.2012 22:32

Mitäs kaikkia smotoja on, jotka ei ole kisakoneella, ja on/saa alle 25kw papereihin? Suzuki DR-Z yms. Jos tulis ehkä ens vuonna ostettua joku isompi pyörä.

Re: 25 kW

17.9.2012 17:32

hassukka kirjoitti:Mitäs kaikkia smotoja on, jotka ei ole kisakoneella, ja on/saa alle 25kw papereihin? Suzuki DR-Z yms. Jos tulis ehkä ens vuonna ostettua joku isompi pyörä.


Husqvarna sm610, sm630, Ktm 690smc, 690smc-r....Muuta ei tuu nyt mieleen, noi on aikankin takoittettu kadulle, siis pitkillä huoltoväleillä

Re: 25 kW

25.9.2012 9:18

Elikkä pyöräni ei ole vielä 25kw vaikka kortillani pitäisi olla, mutta kysymys kuuluukin, että jos pistän kaasukurilla 25kw niin mitä pitää kahden vuoden päästä tehdä, että saa täystehosen paperit? Pitääkö se käydä vain ilmoittamassa vai pitääkö pyörä katsastaa uudestaa? Ja pitääkö myös penkittää uudestaan?

Re: 25 kW

25.9.2012 17:33

Husky510 kirjoitti:
SJK kirjoitti:
Husky510 kirjoitti:Mites tämä toimii toiseen suuntaa, siis 25kw papreista vaikka 36kw....Supermoto pyörä olisi kyseessä 2010 malli. Tuli vain ajatus


Mulle sanottiin, että tuu vaan näyttämään pyörää konttorille niin ne laittaa papereihin alkuperäset tehot. Kattoo vissiin vaan, että on kuristus poistettu ja koneelta ne näkee sen mitä se on ollut ennen kuristamista.


Ok, pitää kattoa jos sitä kävis muuttamassa sen

Otin selvää tästä, näin mulle sanottiin tästä jutusta.
Eli pitää penkittää rajoitettuna-sen jälkeen pitäisi olla joku todistus siitä että millaiset kuritukset siellä on ja mitä on otettu pois-sitten penkittää uudelleen

Re: 25 kW

26.9.2012 14:14

Musta tuo kuulostaa aika järjettömältä :eek: , kannattaneeko tuota sitten edes alkaa muutosrekisteröimään...

Re: 25 kW

26.9.2012 17:32

_rieska_ kirjoitti:Musta tuo kuulostaa aika järjettömältä :eek: , kannattaneeko tuota sitten edes alkaa muutosrekisteröimään...


No tässä tilanteessa ei, mutta jos se katsastus juttu tulee, niin sitä varten.

Re: 25 kW

1.10.2012 0:24

Pitäs cbr saaha 25kw papereihin. Mulla on kurit imukukurkuissa ja TUV hyväksyntä lappu, eli sen suhteen homman pitäs olla ok, mutta ostaessa pyörässä oli pelkkä tarvikemallin slipari ja alkuperästä vaimenninta en saanut mukaan. Pyörän vuosimalli on 1993. Voiko ton ikäseen pyörään heittää ihan minkä tahansa e hyväksytyn pöntön (vaikka kawasakin, yamahan, yms), kun noita alkuperäsiä ei käytettyinä tunnu löytyvän eikä huvittas investoida e-hyväksyttyyn slipariinkaan....

Entä miten tarkkaan pyörää yleensä syynätään muutoskatsastuksessa. Katotaanko jokasesta lampusta e-merkinnät, yms?

Re: 25 kW

6.10.2012 11:26

Mites kun tuossa tuli hyvä tarjous vastaa kawasaki zx-9r pyörästä mutta kortti riittää vielä vaan 25 kw, niin onko tommosta pyörää missä on reilu 100 kw ihan mahdotota kuristaa kaasukahvasta? pitääkö lisäillä jotain esim tukkia paikkoja ennenkuin menee penkittämään? ku kuitenkin haluan pitää sen niin että saa helposti kuristetuksi ja TT

Re: 25 kW

18.11.2012 19:17

Eiköhän tuo onnistu ihan samalla tapaa kuin pienemmissäkin pyörissä eli ihan kaasukahvan liikettä rajoittamalla. ;) Kaasukahva tosin saattaa kääntyä TODELLA vähän. :D

Re: 25 kW

19.11.2012 4:07

Jos ei ole tehtaalla omaa kuristus sarjaa pyörään, niin ei onnistu rajoittaminen.

Re: 25 kW

23.11.2012 9:39

Soppanestori kirjoitti:Jos ei ole tehtaalla omaa kuristus sarjaa pyörään, niin ei onnistu rajoittaminen.


Ja miksköhän ei onnituis rajottaminen jos ei löydy tehtaalta omaa kuristussarjaa? Voi ite vaikka pistää kuria pakoputkeen ja pienentää suuuttimia tai hankkia ihan tavallises kierrosten rajoittimen....