Tekniikka, siihen liittyvät ongelmat, huolto, viritys/modaus yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

12.12.2006 16:38

Juuri näin eli paperi lapun kirjotus ehto oli tietysti se että ne myös heidän toimestaan asennetaan paikalleen. Kiitos vinkistä täytyy olla irrottamasta niitä toisistaan, kun ite ajattelin ne pois ottaa tossa kevään korvalla..:)

16.12.2006 22:09

Mistäpäin jarppi oot kyselly noita kuristuksia? Tarvis itellekin hommata.

16.12.2006 23:09

x1 kirjoitti:Mistäpäin jarppi oot kyselly noita kuristuksia? Tarvis itellekin hommata.
Jos tuohon bandiittiin kureja haluat niin kannattaa käydä ihan paikallisella suzukin jälleenmyyjällä kyselemässä niin ne varmasti sulle sellaset tilailee..

17.12.2006 0:05

Jaakko_89 kirjoitti:
TeeVee kirjoitti:
=jarppi= kirjoitti:soittelin tossa pikkasen niin ilmeni että tohon saa luistisatsin jossa on reijät, sellasen taidan ostaa.. Sanoivat vaan että he kirjottaa lapun että osat on paikallaan ja sen käy näyttämässä konttorilla niin homma on selvä, ei tartte edes penkittää. Kun kerroin ettei osat kauaa aio paikallaan viipyä, totesivat vaan että harvemminhan ne..:)


Jos menee pelkällä lapun näyttämisellä, niin miks edes heität niitä sinne paikalleen, ostat setin ja saat paprun ja sitten vaan esitteleen kattastussedille. Saakos noita esitellä yksityisillä asemilla vai tarviiko mennä oikeen A-katsastuksen konttuurille?
Sen takia koska ei ne sitä paperia anna jos ne ei siellä liikkeessä niitä kuristuksia asenna, eli ei riitä että vaan ostaa ne palikat ;)

Kyllä ne varmaan antaa sen kun maksaa asennusmaksun ja sannoo vaan että en minä niitä muutenkaan siellä pitäs niin turhoo työtä, ainakin jos on oppinu tuntemaan liikkeen väen. :) Ei säästä rahaa, mut säästääpähän poisottamisen vaivan (ja mahdollisesti myös rahan jos ei tee ite).

17.12.2006 10:31

jymi kirjoitti:
Jaakko_89 kirjoitti:
TeeVee kirjoitti:
=jarppi= kirjoitti:soittelin tossa pikkasen niin ilmeni että tohon saa luistisatsin jossa on reijät, sellasen taidan ostaa.. Sanoivat vaan että he kirjottaa lapun että osat on paikallaan ja sen käy näyttämässä konttorilla niin homma on selvä, ei tartte edes penkittää. Kun kerroin ettei osat kauaa aio paikallaan viipyä, totesivat vaan että harvemminhan ne..:)


Jos menee pelkällä lapun näyttämisellä, niin miks edes heität niitä sinne paikalleen, ostat setin ja saat paprun ja sitten vaan esitteleen kattastussedille. Saakos noita esitellä yksityisillä asemilla vai tarviiko mennä oikeen A-katsastuksen konttuurille?
Sen takia koska ei ne sitä paperia anna jos ne ei siellä liikkeessä niitä kuristuksia asenna, eli ei riitä että vaan ostaa ne palikat ;)

Kyllä ne varmaan antaa sen kun maksaa asennusmaksun ja sannoo vaan että en minä niitä muutenkaan siellä pitäs niin turhoo työtä, ainakin jos on oppinu tuntemaan liikkeen väen. :) Ei säästä rahaa, mut säästääpähän poisottamisen vaivan (ja mahdollisesti myös rahan jos ei tee ite).

Tajuutko mimmoseen kuseen ne joutuu, jos huomataan, että lappu on kirjoitettu, mutta työtä ei ole tehty? se on semmonen riski liikkeelle, että epäilen ettei yksikään suostu siihen

17.12.2006 11:18

En viittiny edes kysyä liikkeestä tollasta vaihtoehtoo, koska se on niin kun rekola sano liikkeelle niin riski veto ettei, kannata. Tosiaan vielä jos juttu lähtisi liikkeelle niin kaikki olisivat kohta tivaamassa liikkeeltä samaa palvelusta. Enkä pidä sitä luistien pois ottoa ollenkaan pahana hommana, ettäkö sen takia kannattaisi liikettä piinata.. Kuristus osat tulee kawasakin maahantuojalta, kun sitä tuolla joku kyseli..

18.12.2006 19:57

Mietin vaan tota maahantuojalla kuristamista, kun kyselin valtuutetusta huollosta hintoja! Luisti on 80e, niitä 4 kpl ja työt päälle, että kehuivat sen olevan semmonen 400e paukku. Vaikka köyhällehän se kallista on!

18.12.2006 22:51

x1 kirjoitti:Mietin vaan tota maahantuojalla kuristamista, kun kyselin valtuutetusta huollosta hintoja! Luisti on 80e, niitä 4 kpl ja työt päälle, että kehuivat sen olevan semmonen 400e paukku. Vaikka köyhällehän se kallista on!
Joo sen olen monesti todennut itsekkin että en ihan halvinta mahdollista harrastusta valinnut! :P Mutta totta puhuen juuri tuon johdosta päädyin itse hieman toisenlaiseen ratkaisuun kuristuksen suhteen..

19.12.2006 12:37

Ite kuristutin ton pikkuninjan syksyllä ja hinnaks tuli 157¤ läheisessä mp-liikkeessä. Se on kyllä kumma kun ei riitä jos ite kuristaa sen ja käyttää penkissä, vaikka oliskin alle 25kW. Eikä kelpaa jos tilaa Kawan maahantuojalta asiaankuuluvat palikat ja laittaa ne itse paikalleen, vaan pitää olla nimenomaan se valtuutetun Kawasaki-huoltomiehen leima paperissa.

20.12.2006 18:29

Millä systeemillä henq toi sun pyörä kuristettiin? Alkaa toi kaasukahvan rajoittaminen kuulostaan hyvältä kun on kesätyörahat finito. Kai se sit on vaan otettava riski et gestapo voi huomata ton kaasukahvan rajoituksen helpommin kun reijälliset luistit.

20.12.2006 20:10

x1 kirjoitti:Alkaa toi kaasukahvan rajoittaminen kuulostaan hyvältä kun on kesätyörahat finito.

Mulla on cebari kuristettu tolla kaasun kääntökulmaa rajoittamalla. Halpa, hyvä kama ja helppo ottaa aikoinaan veks. ;)

21.12.2006 19:19

Tuleeks muuten rekisteriotteeseen merkintä millä tavalla on kuristettu. Se kahvankääntökulma tai jtn sellasta.

21.12.2006 21:07

joskus tulee joskus ei tule. en ole varma missä tapauksissa tulee. (luultavasti jos boxilla kuristaa niin ei tule koska sitä ei voi päällepäin nähdä onko se kuristettu vai ei, vastaavasti kahvan kääntökulma luultavasti tulee, itselläni ei ole merkintää (jos olisi kuristettu, olisi pidemmät luistit) papereissa kuitenkin 25kw.)

22.12.2006 15:02

x1 kirjoitti:Tuleeks muuten rekisteriotteeseen merkintä millä tavalla on kuristettu. Se kahvankääntökulma tai jtn sellasta.

Mulla on otteessa merkintä, millä on kuristettu... Kääntökulmasta ei oo mitään mainintaa, siinä vaan on se kuristussarjan valmistajan nimi ja kuinka paljo siinä on alunperin ollu tehoo.

22.12.2006 17:18

mulla oli kahvasta kuristettu. ei lue otteessa paljo kahva saa kääntyä.