Tekniikka, siihen liittyvät ongelmat, huolto, viritys/modaus yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

Re: 25 kW

9.4.2012 12:52

hejope kirjoitti:Voi perkele :D en varmana suostu ostaa mitää 250cc tai 450cc smotoa, en suostu mä haluun kusiaisen!
Eli siis alle -90 cebarit ois alle 70kw ? :D sellasestakin sais ihan yhtä nätin faitterin ku jostain -94:sestakin mitä oon kattellu, kun kumminkaan ei oo laittaa rahaa kun n.4000e josta jättäisin mielellään väh. tonnin rahaa laittamiseen :)
Nuita hurricaneja näyttäs näin keväälläkin lohkeevan alle 1500€ hintaan, budjettiin ainakin sopis nätisti :P

Re: 25 kW

9.4.2012 14:34

Ninja ei oo mun mieleen ja 250cc ois just sellanen et sit ois pakko hankkii jo isompi pyörä 20v, 600cc ois taas sellanen et 20 vuotiaana vaan kuri pois ni sillä porskuttaa kauan ennen ku kyllästyy :D

Re: 25 kW

9.4.2012 16:10

hejope kirjoitti:Ninja ei oo mun mieleen ja 250cc ois just sellanen et sit ois pakko hankkii jo isompi pyörä 20v, 600cc ois taas sellanen et 20 vuotiaana vaan kuri pois ni sillä porskuttaa kauan ennen ku kyllästyy :D
Kyllä sitä lisää aina kaipaa, ihan sama mitä on alla :)

Re: 25 kW

9.4.2012 22:17

hejope kirjoitti:Ninja ei oo mun mieleen ja 250cc ois just sellanen et sit ois pakko hankkii jo isompi pyörä 20v, 600cc ois taas sellanen et 20 vuotiaana vaan kuri pois ni sillä porskuttaa kauan ennen ku kyllästyy :D
Mjaa. enpä allekirjoita, nimim. tällähetkellä 750cc persuuksien alla ja kovasti tekee mieli vaihtaa se joko TZR/RD250:seen tai RD350 Yammuihin, muttakun tarjonta noiden ed. mainittujen kanssa on melko marginaalista niin päätin tuupata seiskapätkän ja viissatkun myyntiin josko jompikumpi menisi kaupan ja pääsisi sitten setelitukon kanssa katsomaan pikkumopoa.

Re: 25 kW

10.4.2012 18:58

Eikö sitä 35/70kw rajotusta vois periaatteessa kusettaa siten että tt:nä pistää pienet kuristukset johonki väliin että sais alle 70kw toikkariin ja niin edespäin. Otteeseen siis saisi tyyliin 69kw "täystehosena" ja rajoitettuna sen 35 tjsp..? Capish?

Re: 25 kW

10.4.2012 21:56

Purei kirjoitti:Eikö sitä 35/70kw rajotusta vois periaatteessa kusettaa siten että tt:nä pistää pienet kuristukset johonki väliin että sais alle 70kw toikkariin ja niin edespäin. Otteeseen siis saisi tyyliin 69kw "täystehosena" ja rajoitettuna sen 35 tjsp..? Capish?
Rekisteriotteessa vaan lukee jo ennestään teholukemat jotka tässä tapauksessa yli 70kW. En usko että voit tt-tehoihin vaikuttaa itse, ovat tehtaan ilmoittamat.

Re: 25 kW

10.4.2012 21:59

Aa. No turha toivonkipinä sitten.. :roll:

Re: 25 kW

11.4.2012 15:19

eipä taida olla järkee kuristaa enää parin kuukauden takia tuota omaa jamppaa 25kW:n papereihin , kun tt:näkin siinä on vaan 33kW ? ja kortin saan elokuussa

Re: 25 kW

15.4.2012 21:22

Kukaa tilannu tuolt tlo-bikeshopista? Mites toi maksu nyt onnistuu, s-postiin tuli tilinumero mutta ei viitenumeroa? Mikä siihen pitäs laittaa viitenumeroksi?

Re: 25 kW

15.4.2012 21:28

Markuss kirjoitti:Kukaa tilannu tuolt tlo-bikeshopista? Mites toi maksu nyt onnistuu, s-postiin tuli tilinumero mutta ei viitenumeroa? Mikä siihen pitäs laittaa viitenumeroksi?

Liike antaa sen viitenumeron jos antaa.

Re: 25 kW

15.4.2012 21:31

_Sylin_teri_ kirjoitti:
Markuss kirjoitti:Kukaa tilannu tuolt tlo-bikeshopista? Mites toi maksu nyt onnistuu, s-postiin tuli tilinumero mutta ei viitenumeroa? Mikä siihen pitäs laittaa viitenumeroksi?

Liike antaa sen viitenumeron jos antaa.

Tiedän, mutta kun ei tullu. Joten mitä siihen sitte pitäisi laittaa viitteeksi? S-postissa tuli tiedot ja iban tilinumero mutta ei viitettä.

Re: 25 kW

15.4.2012 22:25

Markuss kirjoitti:
_Sylin_teri_ kirjoitti:
Markuss kirjoitti:Kukaa tilannu tuolt tlo-bikeshopista? Mites toi maksu nyt onnistuu, s-postiin tuli tilinumero mutta ei viitenumeroa? Mikä siihen pitäs laittaa viitenumeroksi?

Liike antaa sen viitenumeron jos antaa.

Tiedän, mutta kun ei tullu. Joten mitä siihen sitte pitäisi laittaa viitteeksi? S-postissa tuli tiedot ja iban tilinumero mutta ei viitettä.

Ei sitä sitten todennäköisesti tarvitse laittaa. Laitat siihen viestiosioon vaan tilausnumeron tms.

Re: 25 kW

21.4.2012 20:46

Mistä muuten tiiätte tosta uudistuksesta tehorajotuksissa kun mä en oo löytäny oikeen mistään artikkelia siitä ? :D
Ja meinaako se uudistus et sen jälkeen ei saa vaan rekisteröidä enää yli 70kw pyöriä alle 25kw:ks, mutta ennen uudistusta rekisteröidyt pyörät kelpaavat silti ajoon ja ovat ihan laillisia ? vai pitääko sitte kaikki alle 25kw:ks kuristetut TT:nä yli 70 kilowattia tuottavat härvelit rekisteröidä TT:ks takaisin ?

Re: 25 kW

21.4.2012 21:08

Ei, vaan laittomia ne ovat. Ja pikku a, A2 rajoitus nousee 35kw, ja ei saa kuristaa yli 70kw tuottavia pyöriä. Koskee kaikkia pyöriä, ja kuskeja. Muutos tulee voimaan v. 2013. Mutta eihän ne poliisit tiedä, paljon mistäkin pyörästä tt lähtee, mp poliisilla voi olla jo vähän arvelusta/tietoa mukana.

Re: 25 kW

21.4.2012 22:05

No eikai siinä viittii riskiä ottaa kun sanktiot varmaan aika mehevät jos jää kiinni. Jos sitä sitte jonku yamaha wr250f ostais ja sillä röpöttelis kaks kesää menemään ennen kuussatasta faitteria :)