Tekniikka, siihen liittyvät ongelmat, huolto, viritys/modaus yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

3.5.2010 19:14

Äsken kävin imutorviin asentelemassa tuon tlo bikeshopilta tilatun kuri satsin, onko toi nyt normaalia että vieläkin nokka nousee kaasulla 1 vaihteella? :roll: Laitoin ne levyt juurikin niihin imusarjoihin, ajelin ehkä max 70kmh, huomaako sen tehon puutteen vasta sitten kovemmissa nopeuksissa niinkuin jostain luin vai asensinko ne levyt vain väärin jos niitä edes väärin voi sinne törkätä???

5.5.2010 9:11

Henkkis_ kirjoitti:Aziz-- laita tuonne tlo-bikeshoppiin postia ja kysy niiltä sopivaa settiä? Luulis että voivat sitä kautta toimittaa sulle sopivan setin jos kerta alphatechnikin sivuilta löytyy semmonen. Niin ja kannattaa kysellä eri konttoreilta, tuntuu vähän että käytännöt vaihtelee konttoreiden välillä...


Mailailin tuonne BC-partsille ja sanoivat että hoitaavat oikean palikan mulle.
Tilattu tänäaamuna, toivottavasti tulee pian :P

11.5.2010 18:42

Tänään laittelin palikan kiinni, kaasun liike nyt aivan minimaalinen :D
Huiput 120 -_- Tonninen pyörä kulkee alamäkeen 125 :roll:

Huomenna konttorille arvuuttelemaan...

11.5.2010 22:40

tänään kans asentelin alpha technikin kurisetin omaan rutoseen kiinni, huomenna hakemaan asennustodistus huoltoliikkeestä.. sitte konttorille.
aika lahna se vaan on nyt :s

12.5.2010 17:07

||tinba kirjoitti:Äsken kävin imutorviin asentelemassa tuon tlo bikeshopilta tilatun kuri satsin, onko toi nyt normaalia että vieläkin nokka nousee kaasulla 1 vaihteella? :roll: Laitoin ne levyt juurikin niihin imusarjoihin, ajelin ehkä max 70kmh, huomaako sen tehon puutteen vasta sitten kovemmissa nopeuksissa niinkuin jostain luin vai asensinko ne levyt vain väärin jos niitä edes väärin voi sinne törkätä???

Aika outoa. Kokeile lisää, kyllä sen pitäis pystyä huomaamaan ja helposti..


Heh tiistaina kurit mun Ninjaan, saa nähä kauan pysyy kiinni, kun ei toi niin hirveen tehokas oo nyt TT:näkään mun mielestä (mikään ei riitä?).

12.5.2010 20:35

Jepjep läpi meni :P Saa vaan nähdä kauanko tuota pitää kiinni :D On aika lahna, toisaalta olen kyllä onnellinen että on tuollanen lahna, ei ole koko talvena ajanu + edellinen pyörä tuo 125 komeetta ni hiukan tuntu aluks tuokin ärjyltä :D

kortti

19.5.2010 23:10

hei eiks se mee nii kun on ollut kevarikortti 2vuotta nii sit kun täytää 18 nii se siirtyy suoraan a ? ei tarvi käydä mtn lisä tunteja ? vain hakee uus kortti asemalta ?

19.5.2010 23:37

Kyllä. Itse hain eilen ja maksoi 10€.

19.5.2010 23:48

RKoira kirjoitti:Kyllä. Itse hain eilen ja maksoi 10€.

AIJAA ! KIIITOS SIT HAEN HUOMENNA ITSEKKIN !

26.5.2010 16:24

Mite toi 25kw papereitten saaminen menee? Jos tilaan saksasta kurisetin ni laitan sen himassa kii ja vien dynotettavaks ja sit paperit ja pyörä katsastusasemalle? Pyörässä on nyt leovincen putket ja powercommander eli tehoo on n. 120hp, niin sanooko katsastussetä mitään noista putkista? Ku löytyy db-killerit.

27.5.2010 21:50

madduli kirjoitti:Mite toi 25kw papereitten saaminen menee? Jos tilaan saksasta kurisetin ni laitan sen himassa kii ja vien dynotettavaks ja sit paperit ja pyörä katsastusasemalle? Pyörässä on nyt leovincen putket ja powercommander eli tehoo on n. 120hp, niin sanooko katsastussetä mitään noista putkista? Ku löytyy db-killerit.


Eipä omassa pyörässä ainakaan viripöntöt haitanneet, vaikkei äänitaso varmasti ollut sallituissa rajoissa.. Luulen, ettei inssiä pahemmin kiinnosta, kunhan paperiasiat ovat kunnossa ja kuristukset kiinni.

31.5.2010 18:30

Ittellä meni Suzuki Gsx-r 750 kanssa katsastus sillee että ekassa paikassa rupes valittaa rajotin sarjast (alpha technik) että ei ollut valmistajan oma sarja tai mitään merkintää että Suzuki jotain "blaablaablaa".
Nojoo mut siitä sit toiselle asemalle ja sielt sit paperit jossa lukee että "rajoitettu kaasukahvan liikettä, osa 48mm" tai jotain semmosta.
Omassa oli ainakin akrapovicin tehari kiinne nii äijä sano et en mä tohon puutu toi on sitten poliisi asia.. :s Nojoo muta nyt on kumminkin pyörässä paperit nii se kelpaa mulle. 8)

15.6.2010 23:42

Onko olemassa jotain semmosta 25kw kuristusta jonka saa 5 minuutissa On/off? Olisi tosi kätsä :)

Kokemuksia kiitos!

16.6.2010 1:25

Yzä kirjoitti:Onko olemassa jotain semmosta 25kw kuristusta jonka saa 5 minuutissa On/off? Olisi tosi kätsä :)

Kokemuksia kiitos!

Cdi rajotinta jos soveltais jotenki nii miksei

16.6.2010 18:17

Yzä kirjoitti:Onko olemassa jotain semmosta 25kw kuristusta jonka saa 5 minuutissa On/off? Olisi tosi kätsä :)

Kokemuksia kiitos!



kaasukahvaan/vaijeriin patentoimaan jonkinlainen irroitettava rajoitin palikka minkä saa helposti päälle tai pois. käytä mielikuvitusta ;)