Tekniikka, siihen liittyvät ongelmat, huolto, viritys/modaus yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

28.4.2006 22:32

tänään tuli vietettyä 25kw kawa er-6n kyydissä, kevariin verrattuna tottakai paljon tykimpi :)

Niille jotka asuvat pohjois-savossa!

Eli Siilinjärvellä on yritys nimeltään ip-dynotest (tai joku semmonen, ainut penkki tällä seudulla..) kysyin että paljon maksaisi että tuon teille pyörän, kuristatte sen 25kw ja annatte paperit. periaatteella että tuon teille pyörän ja te annatte valmiin paketin takas. niin 170e.. siitäpä sitten kuristelemaan. 140e on säätöihin laitto + penkitys :)

29.4.2006 1:37

Oon miettiny jos hankkis tollasen Suzuki SV 650S (ukon kanssa yhteiseksi pyöräksi), ja kuristais 25kW. Senhän saa kuristettua ruiskuohjelmalla, mutta joku sanoi, että se muuttaa enemmän sitä moottorin luonnetta, kuin esimerkiksi kaasaripeleissä, onkos joku muu kuullut tällaista?

30.4.2006 22:54

stalker- kirjoitti:tänään tuli vietettyä 25kw kawa er-6n kyydissä, kevariin verrattuna tottakai paljon tykimpi :)


toivottavasti tuu uudestaa kytii ;)

Jukitsu kirjoitti:Oon miettiny jos hankkis tollasen Suzuki SV 650S (ukon kanssa yhteiseksi pyöräksi), ja kuristais 25kW. Senhän saa kuristettua ruiskuohjelmalla, mutta joku sanoi, että se muuttaa enemmän sitä moottorin luonnetta, kuin esimerkiksi kaasaripeleissä, onkos joku muu kuullut tällaista?


jaa en tiiä mäkää tosta moottorin luonteesta.. mut jotenkinhan sen on pakko vaikuttaa.. en mä usko et toi er lähtis noi hyvin tt:nä tuolta 2tuhannen kiekan hujakoilta.. mutta tulevaisuus näyttää ;) btw.. kaveri haki just eile hesasta sv suizan.. hyvin tuntuu kulkeva xD

30.4.2006 22:55

siis edellinen juttu oli mut kirjottama..

-OzYz-

11.5.2006 22:05

Anonymous kirjoitti:
btw.. kaveri haki just eile hesasta sv suizan.. hyvin tuntuu kulkeva xD


Joo, olin yks päivä semmosen kyydissä, se oli kyl tonninen, et niin... Lähti ihan hyvin, siinä 200km/h vauhdissa ei vain pysty enää pitämään pelkääjän kahvasta kiinni, on pakko tarrata kuskiin =) Paukkuukin mukavasti moottorijarrutuksella Yoshimuran sliparilla ;)

12.5.2006 22:37

Mistä näitä kuristussarjoja voisi katsoa/kysellä? Onko valmistajien sivuilla tietoa esim hinnoista?

13.5.2006 12:18

laatite kirjoitti:Mistä näitä kuristussarjoja voisi katsoa/kysellä? Onko valmistajien sivuilla tietoa esim hinnoista?


maahantuojalta. ei voi oikeesti olla noin helvetin vaikeeta. eihän?

22.5.2006 15:07

Mitenkäs, itselläni luultavasti ensi kesänä edessä sama, eli pyörän ostan käytettynä ja siihen ainakin aluksia laitan 25kW. Eli liikkessähän tuo varmaankin tehdään, onko mitään tietoa, minkä verran tuo kuristaminen ja ne osat tulevat maksamaan?

27.5.2006 19:17

Täällä oli kyselyä tuosta ZX-6Rstä 25kWna niin bikeworldissa sanottiin että kierroksia ottaa 10 000RPM asti ja kulkee 160-170km/h, kuukauden päästä näkee sitten kuinka hyvin pitää paikkaansa.
Oma arvaus on että jos pyörässä on enemmän tehoa kun vakuutuksia on maksettu niin vakuutusyhtiö ei sitten kolaroidessa korvaa senttiäkään itselle joten sen vakuutuksen maksaminen on vähän turhaa jos pyörä ei sitten olekkaan mitä pitäisi.

31.5.2006 10:53

Onko turun lähellä jotain liikettä missä voisi kuristaa 600cc CBR F vm.92 25KW? BikeWorldistä kyselin ja ne eivät voi hommaa suorittaa.

6.6.2006 16:45

Kävin kyselemässä paljon maksaa jne... 25kw osat honda cbr 600 rr:ään ja ne sano ettei siihen saa ja jatko matkaa(hyvää palvelua) MIksi ei saa 25kw?

7.6.2006 12:10

Tuommoset hyväveli huoltamot on parhaita jos "viralliset" sanoo ettei voi kuristaa, eriasia on toki et miten pyörä käyttäytyy kuristuksen jälkeen vaikka amattipojat laittaiski virityksensä siihen.

19.6.2006 9:52

Mulla on gsx-r 750 papereissa 25kw. Kannattaa ottaa yli 600 pyöristä kurit saman tien pois, muuten saa ruveta konetta aukomaan aika pian. Ainakin "isot pojat" sanoo :).. MP-Mestassa joensuussa kuristutin, jossa tekivät siihen imukauloihin kuristimet kun ei tehdasvalmisteisia löydy ja sit vaan penkittivät ja leimalle.. 250e tuli maksamaan koko kuristus rojekti..

19.6.2006 9:55

PAKALEN!!! soita savonlinnan linnan-kone ikoseen niin kyllä löytyy 600cbr kuri osat!! itse kysyin niitä kun olin aluks cebaria ostamassa..

26.6.2006 15:53

Jos en nyt täysin oo väärin ymmärtänyt, niin tuolta http://www.tlo-bikeshop.de/index.php/cPath/433/category/drosselsaetze.html löytyy kuristuksia muun muassa cebariin... Correct me if I'm wrong.