Tekniikka, siihen liittyvät ongelmat, huolto, viritys/modaus yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
13.3.2009 15:21
juuso_91 kirjoitti:teude kirjoitti:Tripl3 kirjoitti:juuso_91 kirjoitti:Tietääkö kukaan pystyykö Triumph daytona 675 kuristaan muutaku kaasukahvasta?
Mulle tulos 09 niin siinä on joku tsydeemi tankin alla, täytyy saada pyörä kotiin ensin niin saa tarkempaa tietoo, on kuulemma helppo saada TT:ksi
Niin, siis tankin alle tulee se palikka ja se rajoittaa kaasukahvan kiertoa.
elikkäs tommonen daytona -09 tuli tilattua ja siihen tulee maahantuojan 25kw sarja.. Elikkäs osaako kukaan sanoa että lukeeko rekisteriotteessa vain varaosanumero vai kerrotaanko siinä tarkemmin miten on kuristettu
Omassa otteessa lukee vaan varaosanumero
18.3.2009 19:54
Onko mitään järkee kuristaa 900cc pyörää (Blade) 25kw? meneekö koko vehje aivan tukkoon.? Vai onko kukaan kuristellu yli 600Cc pyöriä?
19.3.2009 19:29
Matzku. kirjoitti:Onko mitään järkee kuristaa 900cc pyörää (Blade) 25kw? meneekö koko vehje aivan tukkoon.? Vai onko kukaan kuristellu yli 600Cc pyöriä?
Kyllähän sä sen voit kaasukahvasta kuristaa silloin ei taida mennä tukkoon, mutta pyörän luonne taitaa hävitä kokonaan. Varmaan kannattais hommata eka jokin pienempi pyörä ja kuristaa se.
10.4.2009 16:50
Onko kellään tietoa paljonko maksaa suzuki gs500 vm 1993 kuristaminen 25kW:ksi. Ja myydäänkö siihen edes erillisia hyväksyttyjä kuri sarjoja?
10.4.2009 17:44
JonDDu kirjoitti:Onko kellään tietoa paljonko maksaa suzuki gs500 vm 1993 kuristaminen 25kW:ksi. Ja myydäänkö siihen edes erillisia hyväksyttyjä kuri sarjoja?
Mulla kuristettiin Cagiva 500 kuutioinen kahvasta ja makso n. 300-400 eur katsastuksineen ;D siitä kuristettiin 7 kW tehoa pois..
12.4.2009 22:17
pitäisi ostaa kesällä iso pyörä ja kuristaa se 25kw tehoihin katsastuksen ajaksi. merkkihulluna pitää olla aprilia, eli kaksi vaihtoehtoa. dorsoduro 750cc -92hp ja rsv r 1000cc- 143hp. mutta saako tuota tonnista rsv:tä MITENKÄÄN kuristettua 25kw tehoihin katsastuksen ajaksi?? dorsoduron saa mutta onkohan mahdoton kuristus tuohon isompaan. kiitoksia vastauksista
-V2 POWER
12.4.2009 23:56
Eiköhän tuon ainakin periaatteessa saisi kaasukahvasta kuristettua 25kW:hen, en sitten tiedä saako siihen mitään valmiita satseja, ja jos ei saa niin hyväksytäänkö mitään tee-se-itse kaasukahvakureja.
Mäxä raider kirjoitti:V2
13.4.2009 0:24
toni_0007 kirjoitti:JonDDu kirjoitti:Onko kellään tietoa paljonko maksaa suzuki gs500 vm 1993 kuristaminen 25kW:ksi. Ja myydäänkö siihen edes erillisia hyväksyttyjä kuri sarjoja?
Mulla kuristettiin Cagiva 500 kuutioinen kahvasta ja makso n. 300-400 eur katsastuksineen ;D siitä kuristettiin 7 kW tehoa pois..
Aika jännä, että noin paljon maksoi. Oma CBR kuristettiin kaasusta (86kW -> 25kW) ja se maksoi työt 1h/60€ + 50€ katsastus..
13.4.2009 0:27
excellent
hahhah.. tapan kyl itteni sillä kun mäxän vinkuvat 30 heppaa vaihtuu 1000 kuutioon v2 voimaa
mut asiaa. tekeeks ihan kaikki likkeet noita kuristuksia? siis aprilian merkkiliikkeet yms..
13.4.2009 15:35
Kannattaa kysellä vähän eri paikoista, että miten onnistuu. Voin melkeinpä sanoa, että merkkiliike ei sitä tee. Osassa paikoista voidaan sanoa, ettei ole edes mahdollista, mutta se taitaa olla vain tiedon puutetta. Tonnista pyörää kuristettaessa pelkästään kaasusta voi kyllä tulla muutama ongelma, kaasukahva kääntyy varmaan vain muutaman asteen sen jälkeen.
13.4.2009 16:24
Mäxä raider kirjoitti:excellent
hahhah.. tapan kyl itteni sillä kun mäxän vinkuvat 30 heppaa vaihtuu 1000 kuutioon v2 voimaa
mut asiaa. tekeeks ihan kaikki likkeet noita kuristuksia? siis aprilian merkkiliikkeet yms..
etkä tapa ku eihän siinä oo kuristuksen jälkeen ku 25kw
13.4.2009 17:37
kyselisin kaverin puolesta kun sillä on saksasta tuotu f sportti cebari ja se on kuristettu 25kw:ksi että missä noi kuristukset mahtaa sijaita kaasukahvasta lähtee 2 kaasuvaijeria onko se toinen mahdollisesti joku vaijeri mikä lukittaa sen kaasun liikken kun ei näyttänyt siellä kaasukahvassakaan olevan mitään blugia mikä sen liikkeen stoppaisi elikkä pyörä on kuristettu kaasukahvanliikkestä mutta missä se itse kuristus mahtaisi sijaita
14.4.2009 12:03
HattiVahti kirjoitti:kyselisin kaverin puolesta kun sillä on saksasta tuotu f sportti cebari ja se on kuristettu 25kw:ksi että missä noi kuristukset mahtaa sijaita kaasukahvasta lähtee 2 kaasuvaijeria onko se toinen mahdollisesti joku vaijeri mikä lukittaa sen kaasun liikken kun ei näyttänyt siellä kaasukahvassakaan olevan mitään blugia mikä sen liikkeen stoppaisi elikkä pyörä on kuristettu kaasukahvanliikkestä mutta missä se itse kuristus mahtaisi sijaita
Se kuristus on todennäkösesti siellä vaijerin alapäässä, eli siellä missä se kiinnittyy ruiskurunkoon. Ja toinen vaijerihan on ns. palautusvaijeri että kaasu menee varmasti kiinni kun sen kahvan päästää? Omassa kurisetissä oli kahvakurin lisäksi ilmanputsarin ja ruiskun välissä levyt kuristamassa, galleriassa kuvia. Kannattaa sekin tarkistaa.
19.4.2009 15:48
Matzku. kirjoitti:Onko mitään järkee kuristaa 900cc pyörää (Blade) 25kw? meneekö koko vehje aivan tukkoon.? Vai onko kukaan kuristellu yli 600Cc pyöriä?
Itselläni on yamaha fz1 joka kuristettiin tehtaan omalla sarjalla eli kaasukahvan liikettä rajoittamalla 25kw.
22.4.2009 17:53
Kellään tietoa onko se kaasukahvan liikkeen rajoitus merkki/mallikohtaista?
Itselläni cbr 600 f, vm.93... eräällä tyypillä sama pärrä, kuristusosat maksoi 385e (jotain imukaulan kuristuksia ym.?) niin ei huvittais noin paljoa maksaa...