13.3.2009 15:21
juuso_91 kirjoitti:teude kirjoitti:Tripl3 kirjoitti:Mulle tulos 09 niin siinä on joku tsydeemi tankin alla, täytyy saada pyörä kotiin ensin niin saa tarkempaa tietoo, on kuulemma helppo saada TT:ksijuuso_91 kirjoitti:Tietääkö kukaan pystyykö Triumph daytona 675 kuristaan muutaku kaasukahvasta?
Niin, siis tankin alle tulee se palikka ja se rajoittaa kaasukahvan kiertoa.
elikkäs tommonen daytona -09 tuli tilattua ja siihen tulee maahantuojan 25kw sarja.. Elikkäs osaako kukaan sanoa että lukeeko rekisteriotteessa vain varaosanumero vai kerrotaanko siinä tarkemmin miten on kuristettu
 
			
		18.3.2009 19:54
19.3.2009 19:29
Matzku. kirjoitti:Onko mitään järkee kuristaa 900cc pyörää (Blade) 25kw? meneekö koko vehje aivan tukkoon.? Vai onko kukaan kuristellu yli 600Cc pyöriä?
10.4.2009 16:50
10.4.2009 17:44
JonDDu kirjoitti:Onko kellään tietoa paljonko maksaa suzuki gs500 vm 1993 kuristaminen 25kW:ksi. Ja myydäänkö siihen edes erillisia hyväksyttyjä kuri sarjoja?
12.4.2009 22:17
 
  
			
		12.4.2009 23:56
Mäxä raider kirjoitti:V2
 
			
		13.4.2009 0:24
toni_0007 kirjoitti:JonDDu kirjoitti:Onko kellään tietoa paljonko maksaa suzuki gs500 vm 1993 kuristaminen 25kW:ksi. Ja myydäänkö siihen edes erillisia hyväksyttyjä kuri sarjoja?
Mulla kuristettiin Cagiva 500 kuutioinen kahvasta ja makso n. 300-400 eur katsastuksineen ;D siitä kuristettiin 7 kW tehoa pois..
13.4.2009 0:27
 hahhah.. tapan kyl itteni sillä kun mäxän vinkuvat 30 heppaa vaihtuu 1000 kuutioon v2 voimaa
   hahhah.. tapan kyl itteni sillä kun mäxän vinkuvat 30 heppaa vaihtuu 1000 kuutioon v2 voimaa   mut asiaa. tekeeks ihan kaikki likkeet noita kuristuksia? siis aprilian merkkiliikkeet yms..
   mut asiaa. tekeeks ihan kaikki likkeet noita kuristuksia? siis aprilian merkkiliikkeet yms..
			
		13.4.2009 15:35
13.4.2009 16:24
Mäxä raider kirjoitti:excellenthahhah.. tapan kyl itteni sillä kun mäxän vinkuvat 30 heppaa vaihtuu 1000 kuutioon v2 voimaa
mut asiaa. tekeeks ihan kaikki likkeet noita kuristuksia? siis aprilian merkkiliikkeet yms..
 
			
		13.4.2009 17:37
 
			
		14.4.2009 12:03
Se kuristus on todennäkösesti siellä vaijerin alapäässä, eli siellä missä se kiinnittyy ruiskurunkoon. Ja toinen vaijerihan on ns. palautusvaijeri että kaasu menee varmasti kiinni kun sen kahvan päästää? Omassa kurisetissä oli kahvakurin lisäksi ilmanputsarin ja ruiskun välissä levyt kuristamassa, galleriassa kuvia. Kannattaa sekin tarkistaa.HattiVahti kirjoitti:kyselisin kaverin puolesta kun sillä on saksasta tuotu f sportti cebari ja se on kuristettu 25kw:ksi että missä noi kuristukset mahtaa sijaita kaasukahvasta lähtee 2 kaasuvaijeria onko se toinen mahdollisesti joku vaijeri mikä lukittaa sen kaasun liikken kun ei näyttänyt siellä kaasukahvassakaan olevan mitään blugia mikä sen liikkeen stoppaisi elikkä pyörä on kuristettu kaasukahvanliikkestä mutta missä se itse kuristus mahtaisi sijaita
19.4.2009 15:48
Matzku. kirjoitti:Onko mitään järkee kuristaa 900cc pyörää (Blade) 25kw? meneekö koko vehje aivan tukkoon.? Vai onko kukaan kuristellu yli 600Cc pyöriä?
22.4.2009 17:53