25.2.2009 20:56
SB2 kirjoitti:WeDü kirjoitti:SB2 kirjoitti:Pohjolan vakuutusehdoissa lukee että kuskilla pitää olla ajoneuvoon oikeuttava ajokortti. Eli ei korvaa, ja uskoisin että pohjola ei ole ainut yritys joka näin toimii
Ilmeisesti täysin yhtiökohtaista, Turvassa ei kysellä kortin perään mitään, vaan vakuutus korvaa kortittomallekin vahingon sattuessa kunhan pyörän tehot sitten ovat otteessa todellisuutta vastaavat.
Onneks ei tarvii ajaa ku tää kevät rajottimen "kanssa" ja sit pyörä myyntiin, seuraavalla saakin sit ihan lain mukaan päästellä oikein kunnolla
25.2.2009 23:31
markketo kirjoitti:Mut eiks nyt puhuttukkin siitä et aikoo jäädä kiinni?
Itse ajaisin suoraan täystehosella jos tietäisin valmiiksi ajavani paljon ylinopeuksia. Ja niin teinkin.
Perusratsiassa ne ei kiinnitä huomiota täsmääkö pyörän tehot ja kortti. Tai ainakaan mulle ei kertaakaan sanottu mitään.
26.2.2009 0:30
26.2.2009 0:46
28.2.2009 20:03
Lehtonen__ kirjoitti:Pitääkö se nyt sit penkitää niin et nykyiset tehot ja kuristettu teho papereissa vai riittääkö että vien vaan kuristettua penkitettäväksi ja menen katsastuskonttorille?
28.2.2009 21:19
Tosiaan juuri näin. Kulumisen, ikääntymisen tms. myötä aiheutunutta tehon laskua ei hyväksytä "kuristamistavaksi".mf-690 kirjoitti:Mutta asiassa onkin mutka eli jos pyörän teho olisi 50kw ja täysitehoisena penkissä irtoaisi vain 45kw, eli 5kw vähemmän kuin pitäisi, niin sinun pitää kuristaa pyörä sen 5kw alle 25kw eli 20kw:seksi, jotta kun joku joskus tekee mahdollisesti remonttia, niin tehot eivät nouse yli sallitun!
3.3.2009 20:49
6.3.2009 2:45
6.3.2009 11:21
Time kirjoitti:moi mulla olis kawa ZX6R eli 636 vm06 kahvakurilla mites sen vois purkaa onko jollain kuvia siitä operaatiosta ja onko joku viritelly jonkalaisen pikakurin poliisien varalle... mun ninjasta penkitettiin TT 144hv koneesta käyrä oli hyvä mut ku kuristuksen jälkeen penkitettiin niin oli surullista katseltavaa
6.3.2009 14:39
SB2 kirjoitti:Time kirjoitti: onko joku viritelly jonkalaisen pikakurin poliisien varalle...
"Pikakurina" olen käyttänyt paukkulankaa, saa kurin paikoilleen mustan sivukatteen poistamisen jälkeen noin 1-2 minuutissa.
6.3.2009 16:05
Time kirjoitti:on hieman hidas pikakuri kun punainen valo palaa jo takana, pitäs olla semmonen kuin joillain eli kaasukahvan rungosta painetaan pieni tanko sisään sopivaan reikään ja silloin kääntyy juuri sopivasti......
9.3.2009 20:18
10.3.2009 11:39
Nauris^^ kirjoitti:Noniin, taisin tossa mennä ostamaan sitte pikkuzetan ja kuristaa pitäisi.. Mopedi on ruisku jotenka joku boxi kii johdoilla vai? Tiedätte varmaankin asiasta aikapaljon enemmän joten jos viitsitte vähän antaa vinkkiä kuinka selviää halviten
11.3.2009 22:55
RM1984 kirjoitti:Kiperä kysymys hieman ohi otsikon: Mitä merkitsee rekisteriotteen kohdassa JARRUT oleva "N/M"
Mitä edellytyksiä tämä tuo? tyyliin oltava rumpu takana ja edessä levy?
12.3.2009 21:42
teude kirjoitti:Tripl3 kirjoitti:Mulle tulos 09 niin siinä on joku tsydeemi tankin alla, täytyy saada pyörä kotiin ensin niin saa tarkempaa tietoo, on kuulemma helppo saada TT:ksijuuso_91 kirjoitti:Tietääkö kukaan pystyykö Triumph daytona 675 kuristaan muutaku kaasukahvasta?
Niin, siis tankin alle tulee se palikka ja se rajoittaa kaasukahvan kiertoa.