Tekniikka, siihen liittyvät ongelmat, huolto, viritys/modaus yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

3.2.2009 2:50

^hr^ kirjoitti:Tietääkö kukaan pystyykö 750Gigseriä kuristaan 25kw?


Turha niitä on kuristaa. Osta 2t piikki ja laita TT:ks nii tuntuu edes et on tehoa :lol:

3.2.2009 9:03

Varmaan ehkä kuristaa, et papereihin saa?

3.2.2009 21:50

No joo toiki nyt on vähä sillai et helpommalla melkein pääsee vaikka ajaa pikku a:lla tota TT mopedii. Toi kahvakuri ois jotenki tullu sillai mulla toho et porataan reikä toho kaasukahvan rungon luo ja siihen joku ruuvi sit. Kyl näkee heti onko paikallaan. Eikä tosta tunnu nii pahoja sanktioita saavan vaikka ei kortti riittäskää ja ei ainakan vakutusyhtiön kaa tuu mtn sanomista. Mut ihan miten ite haluaa. :)

4.2.2009 17:31

Kyllä viaber kuristaa sen kaasukahvasta ja penkittää ennen ja jälkeen kuristusta. Kannattaa soittaa ja kysyä, mutta pyörä ei varmaan tykkää jos ajelet kuristukset kiinni.

4.2.2009 18:36

Tällänen kysymys tähän väliin kun en jaksa lukea koko 60 sivun keskustelua läpi että ajattelin ostaa projekti pyöräksi suzuki gs 500:sen niin saanko tehdä itse kurit siihen ja käydä penkittämässä vai pitääkö olla liikkeen merkintä siitä että on kuristettu?

4.2.2009 20:27

Pavezugi kirjoitti:Kyllä viaber kuristaa sen kaasukahvasta ja penkittää ennen ja jälkeen kuristusta. Kannattaa soittaa ja kysyä, mutta pyörä ei varmaan tykkää jos ajelet kuristukset kiinni.


Miksi ei tykkää? :eek:

Ainakin oma mopo koertää kuristettuna 12.000 rpm, ei luulis ainakaan tukkoon menevän. Ja kyllähän se säästää konetta kun ei niin paljon voi revitellä...

4.2.2009 23:10

Joku joskus väitti ettei kone tykkää jos ajaa kuristettuna, mut eikai sit sil nii välii oo.

4.2.2009 23:27

Pavezugi kirjoitti:Joku joskus väitti ettei kone tykkää jos ajaa kuristettuna, mut eikai sit sil nii välii oo.

riippuu tietenkin miten sen kuristaa mutta jos kaasukapulasta kuristaa niin miten se kone ei tykkäis?..
eri asia mopot..

5.2.2009 1:48

Moi!

Päätin uida tätä Suomen "lamaa" vastavirtaan ja MP-messuilta lähtikin mukaan juuri messuilla ollut yksilö Kawasakin VN900 Custom -09. 10 %:n käsirahalla ja 1,9 % osamaksukorolla oli pakko ottaa :D Nyt vaan ootellaan että kelit paranee ja voin hakea liikkeestä ja pistää tulille! Sain vielä neuvoteltua sen 25 kW kitin samaan hintaan (+ uudelleenrekisteröinnin) eli nappiin meni.. Mitä mieltä pyörävalinnasta? ;)

Erno

Kuvia: http://www.kawasaki.fi/product.asp?Id=340E4699DDF&Sub=8
http://cgi.ebay.com.au/KAWASAKI-VN900-2 ... otohosting

5.2.2009 14:01

epexor kirjoitti:Moi!

Päätin uida tätä Suomen "lamaa" vastavirtaan ja MP-messuilta lähtikin mukaan juuri messuilla ollut yksilö Kawasakin VN900 Custom -09. 10 %:n käsirahalla ja 1,9 % osamaksukorolla oli pakko ottaa :D Nyt vaan ootellaan että kelit paranee ja voin hakea liikkeestä ja pistää tulille! Sain vielä neuvoteltua sen 25 kW kitin samaan hintaan (+ uudelleenrekisteröinnin) eli nappiin meni.. Mitä mieltä pyörävalinnasta? ;)

Erno

Kuvia: http://www.kawasaki.fi/product.asp?Id=340E4699DDF&Sub=8
http://cgi.ebay.com.au/KAWASAKI-VN900-2 ... otohosting



Merkki on oikea ja pyörä omasta mielestäni kawan komein customi.. ;)

5.2.2009 20:38

Lehtonen__ kirjoitti:Tällänen kysymys tähän väliin kun en jaksa lukea koko 60 sivun keskustelua läpi että ajattelin ostaa projekti pyöräksi suzuki gs 500:sen niin saanko tehdä itse kurit siihen ja käydä penkittämässä vai pitääkö olla liikkeen merkintä siitä että on kuristettu?


Tahtoisin saada vastauksen samaan kysymykseen, eli saanko tehdä kurit pyörään itse ja käydä penkittämässä? Ja millaiset kurit on hyväksyttäviä? esim. tuo kaasukahvalla rajoittaminen olisi helpoin tapa saada tehot alas, ilman että kone tykkää pahaa.

5.2.2009 20:56

Täytyy nyt mainostaa täällä vielä että tilasin siis täältä kurisetin mikä makso 130e postikuluineen kotiovelle. Asensin setin itse niin ei tullu liikkeen kuluja päälle ja vein pyörän puoliks purettuna konttorille (galleriassa kuvia) niin että setä näki prikat imusarjassa. Päälle tuli vaan muutoskatsastuksen hinta, 40e, ja otteeseen merkintä että "asennettu tehon rajoitussarja" ja joku koodinpätkä.. Eli ei mielestäni kauheen paha hinta toi 170e koko kuristusrumbasta, eikä tarvitse ainakaan mitään penkityksiä tehdä, eikä liikkeen todistuksia hankkia. Katsastusmiehelläkään ei ollut mitään sitä vastaan että olin asentanu setin itse.

5.2.2009 22:29

kui pitkä toimitusaika oli?

6.2.2009 0:04

Lehtonen__ kirjoitti:kui pitkä toimitusaika oli?

Ite tilasin samasta paikasta ja osat tuli viikossa.

7.2.2009 20:26

Arzkab kirjoitti:http://www.sunverkko.com/blogi/blogi-viesti.aspx?id=315586 <-- tuolla jotain

Hahhahahah aika hyvä :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D