30.12.2008 16:37

30.12.2008 17:29
30.12.2008 20:43
31.12.2008 2:33

 
			
		4.1.2009 21:04
4.1.2009 22:16
Niko90 kirjoitti:Miten toi Honda cbr vm94 kuristus onnistuu 25kw muuten kuin kaasukahvaa säätämällä?
5.1.2009 12:41
paperbox kirjoitti:Niko90 kirjoitti:Miten toi Honda cbr vm94 kuristus onnistuu 25kw muuten kuin kaasukahvaa säätämällä?
1. Miks kysyt tätä joka paikassa?
2. Mikset voi kuristaa kaasukahvasta?
 
 5.1.2009 14:41
Niko90 kirjoitti:paperbox kirjoitti:Niko90 kirjoitti:Miten toi Honda cbr vm94 kuristus onnistuu 25kw muuten kuin kaasukahvaa säätämällä?
1. Miks kysyt tätä joka paikassa?
2. Mikset voi kuristaa kaasukahvasta?
1.Siks kysyn et sais ton vastauksen nopeemmin
2.Ainaki jotkut on sanonu että se millimäärä merkataan papereihin mitä kaasukahva kääntyy?
5.1.2009 18:28
Niko90 kirjoitti:paperbox kirjoitti:Niko90 kirjoitti:Miten toi Honda cbr vm94 kuristus onnistuu 25kw muuten kuin kaasukahvaa säätämällä?
1. Miks kysyt tätä joka paikassa?
2. Mikset voi kuristaa kaasukahvasta?
1.Siks kysyn et sais ton vastauksen nopeemmin
2.Ainaki jotkut on sanonu että se millimäärä merkataan papereihin mitä kaasukahva kääntyy?
6.1.2009 0:37
Tää o kans vähä katsastus- ja pyöräliikkestä kiinni.. Ainakin paikallinen liike sanoo ettei voi edes katsastaa kaasukahvaa rajoittamalla, tosin en tiedä onko tekemistä sen kanssa että on aivan upouusi malli? Myös ruiskukone joten sekin saattaa vaikuttaa jotenkin? O.o Ja kaikille ketkä meinaavat että onko järkeä kuristaa alle 25 kw? Niin ajatelkaa vaikka siltä kantilta että eka vuosi isommalla pyörällä olisi enemmän totuttelua, opettelua ja puunaamista. Kyllä sitä yhden kesän opettelee ajamaan isommalla ja raskaammalla pyörällä ja sitten seuraavana vuonna kun aika koittaa nii kurit pois ja katsastamaan. Eipähän ekana vuonna tapa heti itteään jolloin muiden samanikäisten vakuutukset nousee kun riskiryhmä kasvaa. Ja kun kuristettuna kuitenkin kulkee sen mitä Suomen teillä saa ajaa niin eiköhän pelisääntöjen mukaan kesän tai puolitoista pärjää.JyppiVee kirjoitti:Eli siis jos olen oikein käsittänyt, saan tehdä kuristuksen itse, jos kuristan kaasukahvasta?
6.1.2009 18:34
7.1.2009 17:49
7.1.2009 19:39
mf-690 kirjoitti:Minulla on mm määrä otteessa (20mm) kuristuksen saa tehdä kuka vain, mutta penkkikäyrä ennen ja jälkeen kuristuksen on oltava, itse aikanaan kanssa mietin tuota valmista tuv hyväksyttyä satsia, mutta halvemmaksi tuli liikkeessä teettää, kun väittivät konttorilla että pitää penkittää ennen ja jälkeen (jälkikäteen ajatellen asia ei voi kai näin olla?)
Mutta lisää tuosta omasta pyörästäni, jossa siis otteessa merkintä "kaasukahvanliike rajoitettu 20mm, vakio pakoputki" penkkiin kun vietiin niin aluksi kuristi kaasun liikkeen 1/2 tehoon ei ollut mitään vaikutusta!
Mutta nyt herääkin kysymys kun ajan tienpäällä ratsiaan ja kokeilevat kahvan liikkeen 20mm joka siis mitattu krossitupen vasemman puoleisen reunan laipiosta ja vaihdan sen katu tuppeen jossa pienempi laipio, tai sanon kytälle suoraan että mitattu vain tuon tuppiosan liikkeestä, ninn voinkin avata rajoitin pulttia rutkasti,koska matka ei muutu vaan mittavan osuuden koko kerrattuna liikkeeseen. mutta tätä ei sen asteina merkaattuun pystykkään tekemään.... en kyllä ole kuullutkaan että kellään muulla lukisikaan milleinä, vaan lukee asteena!
 
			
		8.1.2009 0:03
8.1.2009 0:07
WPWW kirjoitti:Ei sitä pyörää voi syyttää mistään, jos ulos ajat.
 (Tiiä miksikö näin mustassa aiheessa käyttää hymiöitä?
 (Tiiä miksikö näin mustassa aiheessa käyttää hymiöitä?   ) Mutta jokainen tekee niinku ite lystää... Mulle on ehtona et ajan tämän vuoden kuristettuna ja ensi kesänä sitte saa ajaa kunnon tehoilla, siis että saisin suhteellisen uuden pyörän (2002 --> uudempi) ja koska rahahan ei tunnetusti puussa kasva ja jotkut meistä joutuvat itse maksamaan, niin ilman tukea porukoilta on tyytyminen johonkin vm -89. Eikä siinä mitään vikaa sinänsä, mutta rehellisyyden nimissä mieluummin uusi pyörä ja vuosi rauhallisesti. Tosin löytyy tuolta tallista vm -80 Honda CB 750K, sepä vasta peli onkin!
 ) Mutta jokainen tekee niinku ite lystää... Mulle on ehtona et ajan tämän vuoden kuristettuna ja ensi kesänä sitte saa ajaa kunnon tehoilla, siis että saisin suhteellisen uuden pyörän (2002 --> uudempi) ja koska rahahan ei tunnetusti puussa kasva ja jotkut meistä joutuvat itse maksamaan, niin ilman tukea porukoilta on tyytyminen johonkin vm -89. Eikä siinä mitään vikaa sinänsä, mutta rehellisyyden nimissä mieluummin uusi pyörä ja vuosi rauhallisesti. Tosin löytyy tuolta tallista vm -80 Honda CB 750K, sepä vasta peli onkin!