Tekniikka, siihen liittyvät ongelmat, huolto, viritys/modaus yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
31.8.2008 22:06
Niin tekee mutta milläs todistaa
Tuli näin äkkiä mieleen. Näsäviisaasti ajateltuna. kyllähän tuosta huomaa että täystehoinen mutta joku normi liikenne poliisi. tarkistaa vaan kaasukahvan liikkeen. Perstuntumalla. ja ainahan ne ei käynnissä ole.
1.9.2008 17:32
Noh, totta tuokin
2.9.2008 21:30
Teet kaasukavan rajoittimen niin, että kahva ei liiku ollenkaan. Voipi poliisi ihmetellä
2.9.2008 23:29
No ei tääläpäin ainakaa mtn tarkistusta vaikka aihetta ehkä ois ollu ja itekki smurffit sanoivat jälkeenpäin että ei varmaa iha 25 mut ei me siitä niin mtn.. mut seki osaltaa ehkä onni että rekisteriote jäi kotio sopivasti etteivät paikan päällä kokeilleet
3.9.2008 21:25
Ongelmana on että, pitäisi saada 45kw supermoto alle 25kw papereihin, niin millä konstilla sen olisi helppo kuristaa ja saada papereihin ?
3.9.2008 22:03
Iskela kirjoitti:Ongelmana on että, pitäisi saada 45kw supermoto alle 25kw papereihin, niin millä konstilla sen olisi helppo kuristaa ja saada papereihin ?
Kaasukahva kurit lienevät paras vaihtoehto. Eipä paljoa ole tuossa kuristamista verrattuna 600cc kyykkyihin. Saatpahan ajella melkein täysillä tehoilla
4.9.2008 8:26
Miten täällä porukoilla noi 25 kW pyörät kulkee ku itellä 25 kw z750 ja menee GPS:ään 142 ja mittariin 152 ihan myyrys.
4.9.2008 8:56
_RippE_ kirjoitti:Miten täällä porukoilla noi 25 kW pyörät kulkee ku itellä 25 kw z750 ja menee GPS:ään 142 ja mittariin 152 ihan myyrys.
Miten muuten kiihtyy 0-100km/h kuristettuna?
4.9.2008 19:13
_RippE_ kirjoitti:Miten täällä porukoilla noi 25 kW pyörät kulkee ku itellä 25 kw z750 ja menee GPS:ään 142 ja mittariin 152 ihan myyrys.
oma ninja menee mittariin 175 kuristettuna. kiihtyvyys 0-100 oisko jotain 5s luokkaa???
5.9.2008 13:53
Saako tämmösen zx-6r Kawasaki -07 laitettua 25kW ? Ja kestääkö nämä kawasakit samanlailla ku muutkin pyörät, ettei ole mitään kovin suuria vikoja?
5.9.2008 14:18
kylähän noi kuripyörät kiihtyy "ihan hyvin" siihe 100-120 asti mist alkaa sit loputon vingutus
5.9.2008 16:54
jomee- kirjoitti:Saako tämmösen zx-6r Kawasaki -07 laitettua 25kW ? Ja kestääkö nämä kawasakit samanlailla ku muutkin pyörät, ettei ole mitään kovin suuria vikoja?
Kyllä sen varmaankin saa
ja kawasakihan kestää...
5.9.2008 17:38
Miten -01 600 CB Hornetin kuristaminen onnistuu,kun merkkiliikkeessä tarjoavat n.400€ kurisarjaa. Mutta siinähän tulee sitten todistus mukana että on 25kW?
Jos taas kuristaa kaasukahvasta niin siinähän tarvitaan kaikenlaisia todistuksia?
5.9.2008 18:29
Tobla kirjoitti:Miten -01 600 CB Hornetin kuristaminen onnistuu,kun merkkiliikkeessä tarjoavat n.400€ kurisarjaa. Mutta siinähän tulee sitten todistus mukana että on 25kW?
Jos taas kuristaa kaasukahvasta niin siinähän tarvitaan kaikenlaisia todistuksia?
Ite teetin "nyrkkipajalla" kaasukahvan liiketta rajoittavan kuristuksen CBR 600F:n. 290€ meni kaikkineen (katsastusta myöten). Kuristuksen tehny tyyppi teki todistuksen tehdystä työstä, ja liike jossa penkitin teki todistuksen että on alle 25kw. Sitte konttorille ja rekisteriote uusiksi.
Poliisin kusettaminen voi epäonnistua jos luulee että se kattoo tien päällä "perstuntumalla" kuristuksen.
Rekisteriotteessa on liite, jossa lukee kutakuinki näin "kuristettu kaasukahvan liikettä rajoittamalla. Max liike 30 astetta". Poliisilla voi olla mukana "kiekko" joka laitetaan kaasukahvaan ja jos kääntyy yli 30 astetta ni ainaki soosoot tulee
5.9.2008 20:28
203 10KM suoralla