12.6.2008 22:30
12.6.2008 23:33
13.6.2008 8:53
13.6.2008 17:06
Mikäli onnistuu saamaan siihen jonkun kuristusfirman hyväksynnän ja allekirjoituksen.Winegum kirjoitti:Sellainen kysymys, että saako esim. kaasukahvan kuristuksen askarrella itse muovista tms. materiaalista, vai tarvitaanko jokin hyväksyntä? Meinasin vaan, että periaatteessahan jonkun dynolapun perusteella voi päätellä millä kierroksilla alle 25kW teho saavutetaan ja sen kautta osais (melkein) kuka vaan tehdä kuristuksen. En muista kysyinkö jo tätä joskus mut kysyn uudestaan.
Olet ilmeisesti ymmärtänyt kuristusperiaatteen väärin?Meinasin vaan, että periaatteessahan jonkun dynolapun perusteella voi päätellä millä kierroksilla alle 25kW teho saavutetaan ja sen kautta osais (melkein) kuka vaan tehdä kuristuksen.
13.6.2008 18:05
En tietääkseni ymmärtänyt väärin. Ajattelin vaan että jos se huipputeho saadaan tietyillä kierroksilla, niin pienemmillä kierroksilla saa tietysti pienemmät tehot. Sitten jos joku on vaikkapa aiemmin penkittänyt täystehoisen kyseisen pyörämallin, niin tehokäyrästä voisi (kai?) laskea sen kierrosalueen, millä tehot ei vielä ylitä tuota 25kW rajaa. Vähän epäselvästi selitinMicce kirjoitti:Mikäli onnistuu saamaan siihen jonkun kuristusfirman hyväksynnän ja allekirjoituksen.Winegum kirjoitti:Sellainen kysymys, että saako esim. kaasukahvan kuristuksen askarrella itse muovista tms. materiaalista, vai tarvitaanko jokin hyväksyntä? Meinasin vaan, että periaatteessahan jonkun dynolapun perusteella voi päätellä millä kierroksilla alle 25kW teho saavutetaan ja sen kautta osais (melkein) kuka vaan tehdä kuristuksen. En muista kysyinkö jo tätä joskus mut kysyn uudestaan.
En oikeen ymmärtänyt mitä tarkoititOlet ilmeisesti ymmärtänyt kuristusperiaatteen väärin?Meinasin vaan, että periaatteessahan jonkun dynolapun perusteella voi päätellä millä kierroksilla alle 25kW teho saavutetaan ja sen kautta osais (melkein) kuka vaan tehdä kuristuksen.
13.6.2008 18:57
14.6.2008 3:45
14.6.2008 12:59
14.6.2008 13:08
14.6.2008 15:22
15.6.2008 18:42
15.6.2008 19:40
Habusa kirjoitti:moro.onko ideoita miten saisi kuristettua ktm lc4:sen väliaikaisesti kun nyt on joku 35kw? vai miten se homma toimii kun pitäis saada pienempiin papereihin.
15.6.2008 19:51
Grod kirjoitti:PS On muuten aivan päättömiä nämä rajoituspykälät.
Vaikka se jannu voikin olla nuoruuttaan vielä hieman laho päästään joka päästelee laittomasti täysitehoisella 600 menemään kahden vuoden kevarikokemuksella, hallitsee tämä kuitenkin sen pyörän 10x paremmin kuin se 50 villityksissä ensimmäistä kertaa pyörällä ajava patu, joka ostaa isoimman tykin mitä isoa mersuaan vastaan vain saa.
16.6.2008 7:55
16.6.2008 9:43