Tekniikka, siihen liittyvät ongelmat, huolto, viritys/modaus yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
4.4.2014 9:16
Sen onhelman voi jo unohtaa... nytten se sitten sammu ku ei saa bensaa mutta ylivuoto letkuista ei tullu melkeen mitään
Ei muuta ku tankki irti ja katto mikä letku on jumittanu
7.4.2014 17:04
Onko porukalla kokemuskia eri keuloista pc25 91 vuotiseen? ja missä vuosimallis on sama keula kun täs??
9.4.2014 19:33
Itellä sattuu olemaan vuoden 1991 Honda cbr 600 pc25 pärrä jonka edellinen omistaja oli vienyt korjaamolle kuristettavaksi ja olivat poistaneet kaasarin kalvon kuristus mielessä... nyt pitäs saada kalvo takaisin jostain mutta mistään ei tunnu löytyvän
osaisko joku heittää jonkun suoran linkin, mistä näitä voisi tilata/hankkia/ostaa??
13.4.2014 2:15
Dodiin tuli tänään ostettua ensimmäinen moottoripyörä mallia Honda CBR 600F 1993. Pyörä vaikuttaa kyllä helvetin hyvältä noin vanhaksi ja kilometrejäkin on kumminkin mittarissa n.53000. Pyörään on kaikki kulutusosat uusittu jarrupaloista ketjuihin/rattaisiin. Että huolettomia kilometrejä tulossa! Onko tässä mallissa kumminkin jotakin sellaista ns "tyyppivikaa" jota kannattaisi seurailla?
22.4.2014 20:30
Moi. Semmoista kysyisin että Honda CBR 600 ( pc 25 ) VM. 1994.
Kytkin pohjassa tyhjäkäynnillä moottori pitää ihan normaalin äänen, mutta kun nostat kytkimen ylös niin alkaa kuulumaan rahinaa.
Onko tämä vaarallista? Vaihteet menee hyvin sisään eikä kytkin luista vedossa.
Pyörä ollut vasta 2 vuotta ja aika kokematon vielä näistä. Ja jos osia pitää alkaa hommaamaan niin mistä olette tilanneet osia?
22.4.2014 22:49
Märkäkytkimen ääni.
23.4.2014 7:03
Vam0s kirjoitti:Märkäkytkimen ääni.
Voiko kytkin porsia jossain vaiheessa vai voiko käydä jotain pahempaa?
12.5.2014 23:47
Kuinka monta kymmentä tuhatta kilsaa saa pc25:lla höylätä ennen kuin tarvii alkaa mäntiä vaihtaa? Oon tässä kattellu yhtä 51 tonnii ajettuu seppoo ja ottais päähä jos heti ekaks tarvis alkaa konetta aukoo...
13.5.2014 0:13
Hondabroz kirjoitti:Kuinka monta kymmentä tuhatta kilsaa saa pc25:lla höylätä ennen kuin tarvii alkaa mäntiä vaihtaa? Oon tässä kattellu yhtä 51 tonnii ajettuu seppoo ja ottais päähä jos heti ekaks tarvis alkaa konetta aukoo...
Tarpeeks kun on vaihellu öljyjä niin pääsee helposti sen 100tkm
14.5.2014 17:30
Ekös noihin pc25 pärriin kannattanu se manuaalinen nokkaketjun kiristin hommata ettei pääse pomppaamaan ketju rattaalla?
16.5.2014 16:05
Sitteku alkaa vakiolla rallattamaan niin kannattaa suoraan tommonen apen manuaalinen hommata
19.5.2014 22:01
sutkutin kirjoitti:Vam0s kirjoitti:Märkäkytkimen ääni.
Voiko kytkin porsia jossain vaiheessa vai voiko käydä jotain pahempaa?
Pystyykö tuo kytkin hajoomaan täysin ja rikkooko se mitään muuta? En ole kauheasti pyöriä rassannut niin siksi olen tietämätön.
21.5.2014 18:44
Eli mulla on 600 cbr vm2000.(kaasarimalli) Tarvis uuden bensapumpun. uusi maksaa turhan paljon. mistä kannattaa etsiä jotain tarvike mallin pumppua tai jos löytyis jostain käytetty? Kiitoksia etukäteen
23.5.2014 20:04
tere.. alko kuulumaan kolahduksia koneesta 1,2 ja 3 vaihteilla. 3 vaihteella ei kuulu niin kovasti mutta kuuluu kumminkin vähän. Täytyykö ottaa kone auki?
Johan mä tämän sunnuntaina ostin PC31 -96
24.5.2014 1:29
katohan öljyt... alkaa vaihteet ja liikkeelle lähtö pitää sellasta rusahtelu ääntä ihan ku olisi ketjut löysällä jos on 3-6dl liian vähän öljyä :S