12.6.2014 12:42
13.6.2014 15:48
13.6.2014 17:33
13.6.2014 18:12
Ajattelin että rajoittaisivat esim kaasukahvaa jollakin virityksellä, jonka saisi sitten vaikka helpolla poisHusky510 kirjoitti:Eikö yleensä ne pidä kuristaa omilla osilla, on ainakin helpompi, nopeampi jne..
Käyvät/istuvat oikein
13.6.2014 18:52
13.6.2014 19:07
juujuuuh. Jooh kyllä ne varmaa jossaki välissä saattaa lähteeHusky510 kirjoitti:Voisin veikkaa, että tulee sinne ruiskuun sellainen kaasu stoppari, ilman putsariin ilmasaanin rajoittaja, vakio putkisto, vakio ecu kartalla. Ktm en tiedä millainen ohje on esim noiden rajoitusten poisto onnistuu...
Mutta laittaa kuristuksen kiinni, käy leimaa, sittten pois eikö
13.6.2014 20:47
13.6.2014 20:53
14.6.2014 0:39
Juurikin 690 kuristamisesta soittelin Motokeitaalle noin kuukausi sitten, kun sellaisen silloin vielä omistin. 690 kuristetaan ECUsta, eli pyörään ajetaan huollossa uusi 25kW sytkäkartta, josta saa todistuksen, jonka kanssa kävellään katsastuskonttorille päivittämään tiedot. Kartanvaihto maksaa Motokeitaalla 50€, mutta puhelimen päässä ollut kaveri ei ollut ihan 100% varma, onko tuo kuristamiskartanvaihto myös 50€. Alle satasen kuitenkin.tatuzki kirjoitti:Olis semmonen tilanne että 690 smc kotkoa olisin hommaamassa ja kilowatteja pitäisi muuttaa pienemmäksi. Onko kellään tietoa paljonko tämmönen operaatio tulis kustantamaan?? Soittelin jo yhteen liikkeeseen ja kuulemma kuristus pitää toteuttaa kotarin omilla osilla
14.6.2014 7:45
21.7.2014 19:59
26.7.2014 9:23
Bullram kirjoitti:Onkohan mulla kytkimestä menossa jotain ku pitää kytkintä pohjassa niin tyhjäkäynnin sivuäänet/tiksutus vähenee vai onko normaalia ?
2.8.2014 22:49
3.8.2014 23:33
5.8.2014 22:31