1.4.2008 21:21
1.4.2008 21:26
Naiko kirjoitti:Ride_to_live kirjoitti:Eivätköhän katsatuskonttorit ihan itse hinnoittele tämänkin toimenpiteen. Jos on kiinni joka sentistä, kannattaa kilpailuttaa tämäkin lähialueen palveluntarjoajilla. Viimevuonna maksoin 35¤.Naiko kirjoitti:Kun rekisteröi pyörän 25kw tehoihin, niin muutoskatsastus maksaa 45e nykyään.
No itse maksoin noin kaksiviikkoa sitten 45e ja soittelin kaikki paikat läpi, a1 katsastajilla oli 45e kautta maanTehtaan sarjoissa kyllä yleensä tulee mukana virallinen lappunen, joka kelpaa todisteeksi siitä, että teho kys. sarjalla tosiaan alenee. Samassa lipukkeessa myös muun muassa vakuutteluja kaiken maailman päästörajojen alituksista yms..polarice kirjoitti:Siis täytyykö pyörä dynottaa vaikka olisi tehtaan kuristussarja?
Juu ja kaikissa tehtaan kuristussarjoissa on maahantuojan todistus siitä että tehoa on tosiaan alennettu, sekä liikkeen toimihenkilön (joka työn on tehnyt) allekirjoitus että osat on asiallisesti asennettu. Katsastus insinööri myös katsastettaessa tarkastaa kuristuksien olemassa olon.
2.4.2008 10:22
S^X kirjoitti:Entropia kirjoitti:T: pikku-a ja 84kW.
Tähän mennessä kaikki mennyt prikuleen niinkuin pitääkin...
Mutta mistä sä sen 10kw oot nykässy?
T: pikku-a ja 74kw
5.4.2008 11:23
6.4.2008 18:38
8.4.2008 19:01
8.4.2008 21:16
8.4.2008 21:19
8.4.2008 21:30
8.4.2008 21:33
8.4.2008 22:12
rami_tervo kirjoitti:no kuinkas kun itse olen ajatellut yamaha yzf600r tai hondan cbr600rr onko kellään tietoa esim kuinka lujaa menöö ja onko helppo laitaa takaisin täys tehoseks ja muuta faktaa kyseisistä pyöristä!!
9.4.2008 15:11
10.4.2008 12:21
10.4.2008 19:00