26.3.2008 0:29
26.3.2008 16:25
26.3.2008 17:35
polarice kirjoitti:Siis täytyykö pyörä dynottaa vaikka olisi tehtaan kuristussarja?
26.3.2008 17:38
Eivätköhän katsatuskonttorit ihan itse hinnoittele tämänkin toimenpiteen. Jos on kiinni joka sentistä, kannattaa kilpailuttaa tämäkin lähialueen palveluntarjoajilla. Viimevuonna maksoin 35¤.Naiko kirjoitti:Kun rekisteröi pyörän 25kw tehoihin, niin muutoskatsastus maksaa 45e nykyään.
Tehtaan sarjoissa kyllä yleensä tulee mukana virallinen lappunen, joka kelpaa todisteeksi siitä, että teho kys. sarjalla tosiaan alenee. Samassa lipukkeessa myös muun muassa vakuutteluja kaiken maailman päästörajojen alituksista yms..polarice kirjoitti:Siis täytyykö pyörä dynottaa vaikka olisi tehtaan kuristussarja?
26.3.2008 18:51
26.3.2008 20:44
Ride_to_live kirjoitti:Eivätköhän katsatuskonttorit ihan itse hinnoittele tämänkin toimenpiteen. Jos on kiinni joka sentistä, kannattaa kilpailuttaa tämäkin lähialueen palveluntarjoajilla. Viimevuonna maksoin 35¤.Naiko kirjoitti:Kun rekisteröi pyörän 25kw tehoihin, niin muutoskatsastus maksaa 45e nykyään.
No itse maksoin noin kaksiviikkoa sitten 45e ja soittelin kaikki paikat läpi, a1 katsastajilla oli 45e kautta maanTehtaan sarjoissa kyllä yleensä tulee mukana virallinen lappunen, joka kelpaa todisteeksi siitä, että teho kys. sarjalla tosiaan alenee. Samassa lipukkeessa myös muun muassa vakuutteluja kaiken maailman päästörajojen alituksista yms..polarice kirjoitti:Siis täytyykö pyörä dynottaa vaikka olisi tehtaan kuristussarja?
26.3.2008 20:49
juhaBaLoO kirjoitti:Kovasti himoinut belgiasta tuoda CBR 400 RR 1991-vuosimallista pyörää... Mutta kun se ensipyöräksi tulee niin täytyy 25kW kuristaa...
Onko totta että jotain tiettyä vuotta vanhemmat pyörät saa kuristaa lähes miten tahtoo kunhan saa siitä todistuksen penkistä ettei yli 25kw irtoa?... Perus kaasukahvakuria kuiteskin siihen oon aatellu.
Siitä siis siihen ongelmaan että missä liikkeessä tälläinen mahtaisi onnistua? mahdollisimman lähellä Laitilaa, joka sijaitsee Turun ja Rauman välissä.
30.3.2008 0:38
30.3.2008 10:15
30.3.2008 21:18
Niko901 kirjoitti:Kawamies5 kirjoitti:Etsin tämän aiheista sivua vähän aikaan ja tänne päädyin.
Pojalleni ostin kawasaki er-5 (vm. 2000) ja nyt tuli semmonen onkelma vastaan että tehot ei stemmaa... Poikani on 18v ja hänellä on A kortti (elikä se <25kw). mikä olis halvin keino laittaa pyörä niihin tehoihin ?
Kävin eilen motobike nimisessä kaupassa (Porvoo) ja siellä minulle hymy-suin kerrottiin että se maksais sen 250-300 euroo.. Ei kai nyt sentään 300 euroo joudu tuosta maksamaan ???
siis tarkotat varmaan, että pojallasi on pikku a kortti. Kyllä tehtaan kurisarja ton verran hyvinkin maksaa. Mutta on toinenkin tapa. Käyttää liikkeessä, joka tekee kuristuksia. MM. ip-dynotest yms.
He kuristavat pyörän kaasukahvan liiketta rajoittamalla ja antavat dynopaperit ennen ja jälkeen kuristuksen, tämä huvi maksaa 100-150e. Lisäksi pitää käyttää pyörä muutoskatsastuksessa (30e), jonka jälkeen voi ruveta ajamaan laillisesti. Tosin en tajua mitä järkeä on ajaa tommosella er-5 kuristettuna, kun se on laiska jo vakiotehoissakin.
31.3.2008 9:03
Kawamies5 kirjoitti:Niko901 kirjoitti:Kawamies5 kirjoitti:Etsin tämän aiheista sivua vähän aikaan ja tänne päädyin.
Pojalleni ostin kawasaki er-5 (vm. 2000) ja nyt tuli semmonen onkelma vastaan että tehot ei stemmaa... Poikani on 18v ja hänellä on A kortti (elikä se <25kw). mikä olis halvin keino laittaa pyörä niihin tehoihin ?
Kävin eilen motobike nimisessä kaupassa (Porvoo) ja siellä minulle hymy-suin kerrottiin että se maksais sen 250-300 euroo.. Ei kai nyt sentään 300 euroo joudu tuosta maksamaan ???
siis tarkotat varmaan, että pojallasi on pikku a kortti. Kyllä tehtaan kurisarja ton verran hyvinkin maksaa. Mutta on toinenkin tapa. Käyttää liikkeessä, joka tekee kuristuksia. MM. ip-dynotest yms.
He kuristavat pyörän kaasukahvan liiketta rajoittamalla ja antavat dynopaperit ennen ja jälkeen kuristuksen, tämä huvi maksaa 100-150e. Lisäksi pitää käyttää pyörä muutoskatsastuksessa (30e), jonka jälkeen voi ruveta ajamaan laillisesti. Tosin en tajua mitä järkeä on ajaa tommosella er-5 kuristettuna, kun se on laiska jo vakiotehoissakin.
Laki on laki :/
31.3.2008 18:06
Entropia kirjoitti:Jotkut lait on tehty rikottaviksi.
T: pikku-a ja 84kW.
1.4.2008 10:08
Juha S kirjoitti:Entropia kirjoitti:Jotkut lait on tehty rikottaviksi.
T: pikku-a ja 84kW.
arvasin että joku sanoo tuon, enkä väärässä ollut....
1.4.2008 10:52
Entropia kirjoitti:T: pikku-a ja 84kW.
1.4.2008 21:11