22.3.2011 22:32
23.3.2011 23:38
24.3.2011 19:33
turhake kirjoitti:Ensinnäkin se on luisti, ei luistin.
Ja se reikä on luultavasti se reikä, joka määrää luistin nousemisen alipaineen vaikutuksesta. Eli mitä suurempi reikä, sen herkemmin luisti nousee.
Jos ohje käskee laittamaan (sehän selkeästi käskee ) 126 kokoisen pääsuuttimen, niin laita ne sitten vaan.
En tiedä mitä juuri kyseiseen sarjaan sisältyy, mutta ilmeisesti löysemmät jouset luistien päälle? Jolloin luistit nousevat herkemmin -> reikiä pitää tukkia, jotteivat luistit ole katossa jo puolella kaasulla. Itse tekisin täysin ohjeen mukaan. Reikien tukkimiseen lähtisin tutkimaan josko reikään voisi tehdä kierteen ja ruuvata matalakantaisen pultin. Mikäli tilaa pultinkannalle löytyy siis.
Älä ota kirjoitusasusta itseesi, vituttaa ja väsyttää
7.4.2011 18:27
8.4.2011 13:50
ripa-pipa kirjoitti:terve, kuinkas näitten pc25 koneet kestäneet ? ja minkä laista huoltoo pitää tehdä ?
17.4.2011 11:39
17.4.2011 12:43
Nenolanjones kirjoitti:Morjens!
1. Onko tuo nokkaketjun tarkistus minkälainen homma? Ja löytyykö tästä mallista jonkunlaista säätöä siihen? Pitänee kyllä jossain vaiheessa tuo korjausopas tähän hommata, näissä vanhoissa pyörissä se voi tulla tarpeen
Nenolanjones kirjoitti:Morjens!
3. Mitä öljyä suosittelette koneeseen? Tuli tuossa mukana suodatin niin vois vaihtaa uudet öljyt sisään.
Kiitokset kaikille jotka jaksoi tänne asti lukea ja erityiskiitos niille jotka osaavat auttaa ja vastaavat kysymyksiini!
17.4.2011 21:04
Nenolanjones kirjoitti:Morjens!
samba2, saitko pyörän toimimaan tuolla suutinsarjalla? Vähän samanlaiset ongelmat on omassakin pyörässä ja ois mahdollisesti tuo dynojetin sarja ostoslistalla. Eli röpöttää tasakaasulla ja ei meinaa siitä lähteä kiihtymään.
20.4.2011 18:31
20.4.2011 20:45
tane90_ kirjoitti:Terve tuli hommattua tuommonen 95vm sebari tallii... ei ottanu silmää missää ku yritin ehtiä paljo menee öljyä toho?
20.4.2011 20:55
13.5.2011 15:49
13.5.2011 23:10
14.5.2011 0:56
Tuli hommattua -98 cebari ja (600f) huomasin että lämpömittari ei pelaa ja anturille ei tuu virtaa eli onko siinä joku sulake menny vai joku johto poikki jostai? Sitte tuo kierroslukumittari väpättää tossa 4 000 rpm jälkee niin onko näissä vaijerilla, että selviäiskö vaijerin rasvamalla? Vähän infoa kiitos.
15.5.2011 13:18