Tekniikka, siihen liittyvät ongelmat, huolto, viritys/modaus yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
13.6.2011 17:07
Jos jollakin tarvetta vaimentimelle lc4:seen, niin yv:tä tai soittoa tulemaan.
Sorry mainostus, mutta ajattelin että täältä saattaisi kiinnostuneita löytyä.
http://www.motot.net/talli/osat/id22908/
26.6.2011 23:42
Paljos tollane lc640 menee? Väittivät että menee 150km/h kolmos vaihteel. Ja et takapyörält lähtee 80hv? Ei mitään perää?
27.6.2011 17:53
minkäs kokost suutinta ootte käyttänyt putkiston ja ilmaputsar kotelon modeilla mikunin kaasaris?
jaaa mitäs öljynsuodattimia olette pistäneet? ihan mallin kanssa jos sais tietää, kun paikallinen liike sano että siihen käypi joko tämä tai tämä tai tämä. ja ei kehtais sen takkii sit kovin kauaa pyörää seisottamaan kun olikin väärät suotimet.
29.6.2011 22:50
Häntti kirjoitti:minkäs kokost suutinta ootte käyttänyt putkiston ja ilmaputsar kotelon modeilla mikunin kaasaris?
jaaa mitäs öljynsuodattimia olette pistäneet? ihan mallin kanssa jos sais tietää, kun paikallinen liike sano että siihen käypi joko tämä tai tämä tai tämä. ja ei kehtais sen takkii sit kovin kauaa pyörää seisottamaan kun olikin väärät suotimet.
Kaasarin säätöihin löytää aika hyvin ohjeita tuolta:
kurapyöräwikiJa mitä suodattimiin tulee niin lc4:ssa on kaksi suodatinta, peltisuodatin pyörän etuosassa aivan alhaalla muovisuojan/pohjapanssarin takana ja sitten toinen suodatin itse koneessa. Oikealla puolella eturattaan alapuolella on poski kolmella pultilla kiinni johon liittyy kaks öljyletkua ja tässä suojuksessa lulee "oil filter"
Että ko. suodattimen suojaposken näkee pitää ottaa eturattaan suojamuovi pois.
Eka filtteri on mallia peltisuodatin Championilla ainakin F303 ja jälkinmäinen pieni paperisuodatin Champion X320, löytää iha googlesta kuvat mimmosia on.
30.6.2011 20:52
nuppi_ kirjoitti:Häntti kirjoitti:minkäs kokost suutinta ootte käyttänyt putkiston ja ilmaputsar kotelon modeilla mikunin kaasaris?
jaaa mitäs öljynsuodattimia olette pistäneet? ihan mallin kanssa jos sais tietää, kun paikallinen liike sano että siihen käypi joko tämä tai tämä tai tämä. ja ei kehtais sen takkii sit kovin kauaa pyörää seisottamaan kun olikin väärät suotimet.
Kaasarin säätöihin löytää aika hyvin ohjeita tuolta:
kurapyöräwikiJa mitä suodattimiin tulee niin lc4:ssa on kaksi suodatinta, peltisuodatin pyörän etuosassa aivan alhaalla muovisuojan/pohjapanssarin takana ja sitten toinen suodatin itse koneessa. Oikealla puolella eturattaan alapuolella on poski kolmella pultilla kiinni johon liittyy kaks öljyletkua ja tässä suojuksessa lulee "oil filter"
Että ko. suodattimen suojaposken näkee pitää ottaa eturattaan suojamuovi pois.
Eka filtteri on mallia peltisuodatin Championilla ainakin F303 ja jälkinmäinen pieni paperisuodatin Champion X320, löytää iha googlesta kuvat mimmosia on.
joo nuo suodattimen mallit oli vain hakusessa. kiitän
4.7.2011 19:40
pitäis saada tietää ku laittaa vilkkuu päälle ni ihan kummalle vilkulle vaa ni palaa kokoajan etuvilkut mut ei takavilkut ollenkaa. mikäs olis? ajattelin relettä tai jotain johtojen kosketusta?
12.7.2011 10:37
giltsuhack kirjoitti:Paljos tollane lc640 menee? Väittivät että menee 150km/h kolmos vaihteel. Ja et takapyörält lähtee 80hv? Ei mitään perää?
Huoh. Pitääkö näihin edes vastata? Toivottavasti en ruoki trollia.
Kulkupuolesta. Kyllähän se ottaa ainakin sinne 180km/h asti vauhtia, mutta ei se oo enää mukavaa smotolla. Nopeet pyörät on erilaji. Ja sillä ei oo mitään merkitystä meneekö 150 kolmosella vai nelosella vai ykkösellä..
Ja tehoista.. Perus 640:n KONEtehot pyörii siinä 55-60 paikkeilla. Virittämällä enemmän..
12.7.2011 17:20
Mitenkä luotettava tämä LC4 moottori on, että kuinka kauan tälläisella voi ajella melko huoletta?
Entä onko tuolla 690 Dukella(25kw) mukava ajaa myös pidempiä matkoja? Onko myös mahdollisesti jotain tyyppivikoja?
Joitain hyviä/ huonoja puolia? Kun saattaa olla että tulee tälläinen jossain vaiheessa hankittua(?)
16.7.2011 17:26
aleksilaa kirjoitti:Mitenkä luotettava tämä LC4 moottori on, että kuinka kauan tälläisella voi ajella melko huoletta?
Entä onko tuolla 690 Dukella(25kw) mukava ajaa myös pidempiä matkoja? Onko myös mahdollisesti jotain tyyppivikoja?
Joitain hyviä/ huonoja puolia? Kun saattaa olla että tulee tälläinen jossain vaiheessa hankittua(?)
Paljon luotettavampi kuin kotarin 510 koneet
19.7.2011 16:14
elikkäs kyseessä on -03 640lc4. mitkäs nesteet tossa kytkimessa pyörii ja miten niitä saisi lisättyä? kun ei näyttäis olevan samat mitkä moottorissa vai onko näin? ja lähinnä nyt se mitä siellä on, miten lisätään ja paljon siellä pitäis olla? ja kyseessä siis nestekytkimellä varustettu malli. ja kyse tavarasta joka näkyy kytkin kopan tarkistussilmästä.
19.7.2011 22:28
Ideoita mistä alkaa vikaa etsimään... Annoin leipää jonkin aikaa ja sitten parkkiin, parkissa n.20min ja kun koitti lähteä ei poljin liikahda mihinkään. Aivan jumissa! KTM LC4 620SC -00.
19.7.2011 22:56
Häntti kirjoitti:elikkäs kyseessä on -03 640lc4. mitkäs nesteet tossa kytkimessa pyörii ja miten niitä saisi lisättyä? kun ei näyttäis olevan samat mitkä moottorissa vai onko näin? ja lähinnä nyt se mitä siellä on, miten lisätään ja paljon siellä pitäis olla? ja kyseessä siis nestekytkimellä varustettu malli. ja kyse tavarasta joka näkyy kytkin kopan tarkistussilmästä.
En LC4:sta tiedä mutta voisin uskoa että sieltä näkyy ihan vain moottoriöljy. Nestekytkin tarkoittaa yleensä ihan vain hydraulijärjestelmää kytkinvaijerin paikalla
20.7.2011 19:42
Ligettah kirjoitti:Ideoita mistä alkaa vikaa etsimään... Annoin leipää jonkin aikaa ja sitten parkkiin, parkissa n.20min ja kun koitti lähteä ei poljin liikahda mihinkään. Aivan jumissa! KTM LC4 620SC -00.
Tavallisin vika on kaasarin tulviminen ja sitämyöten pytyn täyttyminen. Jos ei manuaalista puolipuristinta ole niin pakko ottaa tulppa pois (sekä vaihtaa kaasarin venttiilin o-rengas).
21.7.2011 17:26
JP_89 kirjoitti:Häntti kirjoitti:elikkäs kyseessä on -03 640lc4. mitkäs nesteet tossa kytkimessa pyörii ja miten niitä saisi lisättyä? kun ei näyttäis olevan samat mitkä moottorissa vai onko näin? ja lähinnä nyt se mitä siellä on, miten lisätään ja paljon siellä pitäis olla? ja kyseessä siis nestekytkimellä varustettu malli. ja kyse tavarasta joka näkyy kytkin kopan tarkistussilmästä.
En LC4:sta tiedä mutta voisin uskoa että sieltä näkyy ihan vain moottoriöljy. Nestekytkin tarkoittaa yleensä ihan vain hydraulijärjestelmää kytkinvaijerin paikalla
jooo näin jo asia selvisikin kun jaksoi supermotojunkiesta etsiä tarpeeksi kauan niin asiahan on juurikin noin niinkuin sanoit.
22.7.2011 16:57
asiasta kolmanteen onko kukaan laittanut öljynpainen mittaria pyörään ikinä? kiinnostais laittaa mut ois mukava kuullla vinkkejä mihin väliin sen anturin laittais tai olisiko jo valmista paikkaa.