19.10.2007 14:25
Ei nuo cebaritkaan paljoa halvempia ole...Sitten kun alkaa miettimään, että ärrä ainakin omasta mielestä näyttää kymmenen kertaa paremmalta kuin muut samanikäiset pyörät. Siinä on USD-keula, paremmat jarrut ja konepuoli kunnossa kestävyyden ja tehojen kannalta, joten ei valinnan vaikeutta ei tullut kun itse aloin max. 4tonnin pyöriä kahtelemaan.Juha S kirjoitti:jos kikseri ois vaihtoehtona, niin tietty se. mutta se painiikin aivan eri sarjassa, ku nää edellä mainutut laitteet, niin teholtaan kuin hinnaltaankin....
24.10.2007 14:19
27.11.2007 0:36
27.11.2007 0:43
27.11.2007 9:11
Ois mulla isomman pyörän hankinta kohta käsillä, ja jos joku viitsis valaista ko. malleista, kuristuksista ja kuristuksen kustannuksista. Kuristetulla ei tulla ajamaan metriäkään, mutta papereihin tarttis saada sen 25kw.
Oon kattellu:
Yamaha FZR 600 89-93
Honda CBR 600F 89-93
Kawasaki ZZR 600 89-93
Kawasaki ZXR 400 91-94
Suzuki GSX-F 600 89-93
Jos joku viittis mallailla vähän ko. pyörien eroja, tehoeroja ja mitä kannattaa kattella noissa (tyyppiviat, jne..)
Myöskin jos jollain on kokemusta ko. pyöristä 2-päällä niin ois tärkeetä, koska pyörällä tullaan ajamaan matkaa ja 2-päällä paljon, tarttis eukko mahtua taakse.
7.12.2007 19:50
7.12.2007 20:21
Entropia kirjoitti:Ei nuo cebaritkaan paljoa halvempia ole...Sitten kun alkaa miettimään, että ärrä ainakin omasta mielestä näyttää kymmenen kertaa paremmalta kuin muut samanikäiset pyörät. Siinä on USD-keula, paremmat jarrut ja konepuoli kunnossa kestävyyden ja tehojen kannalta, joten ei valinnan vaikeutta ei tullut kun itse aloin max. 4tonnin pyöriä kahtelemaan.Juha S kirjoitti:jos kikseri ois vaihtoehtona, niin tietty se. mutta se painiikin aivan eri sarjassa, ku nää edellä mainutut laitteet, niin teholtaan kuin hinnaltaankin....
Ainoo miinus on tuo helvetin painava keula, kun siitä puolet on lasia + Clip-on siihen vielä mukaan. Ei oikein tahdo nousta pystyyn. Tosin se oli alussa hyvä, eipähän pääse yllättämään. Tuon takia soveltuu hyvin ekaksi pyöräksi.
7.12.2007 21:21
Viitamäki kirjoitti:Tuleeko jokaisessa tapauksessa rekisteriotteeseen merkintä kuinka mopo on kuristettu?
Ajattelin vaan että mitä hyötä koko kuristamisesta jos ne kurit ottaa pois, ja papereissa vaan lukee 25kW? Poliisihan sen sieltä lapusta näkee jos kurit on?
Jos siis sattuu joutumaan pysäytetyksi.
8.12.2007 0:35
kumikameli kirjoitti:Viitamäki kirjoitti:Tuleeko jokaisessa tapauksessa rekisteriotteeseen merkintä kuinka mopo on kuristettu?
Ajattelin vaan että mitä hyötä koko kuristamisesta jos ne kurit ottaa pois, ja papereissa vaan lukee 25kW? Poliisihan sen sieltä lapusta näkee jos kurit on?
Jos siis sattuu joutumaan pysäytetyksi.
Eiköhän se tule, mulla ainakin lukee rekisteriotteessa miten kuristettu.
21.12.2007 10:23
21.12.2007 15:44
sisältäen dynolapun? ilman sitä ei kyllä halvaksi huviksi voi haukkua noin yksinkertaista operaatiota.Hurjapoika kirjoitti:Hintaa kuristamiselle tuli vain 200e. Voin suositella.
21.12.2007 16:39
21.12.2007 18:22
21.12.2007 20:51
snuarrow kirjoitti:mitä itse olen noita värkännyt niin uudemmissa kasawioissa kuristus on pieni ruuvi jonka saa ruuvattua irti ja kiinni kun tankki on nostettuna ylös. omaani katselin niin siinä joutuisi purkamaan pois ilmanputsarin kotelon ja ruuvaamaan kaasuvaijeriin kuristusnipan kiinni. molemmat 10min hommia. osien hinta kummassakin alle euron.
21.12.2007 20:59