1.8.2007 12:20
snuarrow kirjoitti:piikkihän on 11kw? kyllä se muutos siihen 25kw vaikuttaa vaikka painoa tuleekinxzx kirjoitti:Ei olisi kiva kumminkaan jäädä piikin jalkoihinkaa...
Ajaa nyt ekana 2v piikil ja sit 2v melkei samal laisel...
1.8.2007 15:38
1.8.2007 19:28
6.8.2007 0:28
Entropia kirjoitti:Ei jumaliste jos pitäis ajaa 25kW, kuolisin tylsyyteen.
6.8.2007 16:21
6.8.2007 22:01
6.8.2007 23:33
Johnnie kirjoitti:Se jäi vielä sanomatta, että kun itse mietin 600cc kokemuksiani, niin ei ole 75 kW vehje tuntunut millään tavalla nautinnollisemmalta kuin nykyinen 29 kW vekotin. Väliin asettuva RD350 47 kW tehoillaan toki oli nautinnollinen, mutta sekin aivan eri syistä kuin tästä kW-lukemasta, joka on itselle yhtä turha suure kuin joku huippunopeuskin - tai kuutiotilavuus.
Sergey kirjoitti:Harvoin, jos koskaan tulee puristettua Hondasta kaikki 34kW ulos... Ei se 600 pyörä ole "lussu" kuristettuna, se ei vain kulje täyzii.
7.8.2007 8:20
21.8.2007 18:11
21.8.2007 18:34
21.8.2007 18:50
21.8.2007 19:02
22.8.2007 18:30
DriveFast kirjoitti:... lukee rekisteriotteessa...:
"Muutettu 25 kw tehoiseksi asentamalla tehonalennussarja ... (kaasuläpän avautumiskulman rajoitin merkitty tunnuksella 044.) Kaasuläpän maksimi avautumiskulma rajoitettuna on 22,0 astetta. Muutoksen jälkeen ajoneuvo vastaa hyväksynnän E1* 92/61*0197 tyyppi ZR750J variantti K versio 4A:ta."....
23.8.2007 19:01
2.9.2007 9:38