13.7.2007 15:53
13.7.2007 15:54
14.7.2007 17:02
Juha S kirjoitti:ooee kirjoitti:kulkee ihan riittävästi vieläkin (200 oon saanu)
höm, 200km/h 34 hevosvoimalla?
16.7.2007 15:33
**VESE** kirjoitti:Juha S kirjoitti:ooee kirjoitti:kulkee ihan riittävästi vieläkin (200 oon saanu)
höm, 200km/h 34 hevosvoimalla?
ite sain 201km/h 25kw yamaha r6r mittariin
23.7.2007 1:26
23.7.2007 10:49
23.7.2007 11:49
MänTä kirjoitti:-06 malliin pitää hankkia maahantuojan kuristussarja. Eli mitään omia virityksiä ja dynolappua ei enään hyväksytä vähänkään uudemmille pyörille.
23.7.2007 14:16
23.7.2007 14:22
29.7.2007 15:16
29.7.2007 15:55
29.7.2007 16:18
29.7.2007 16:41
29.7.2007 20:15
MkS kirjoitti:Olen tässä ensikesän ajokiksi suunnitellut tuollasta kawan er6n (uutta). Niin ja kuski on ensi keväänä 25kilowatin kuski, ja vähän tässä nyt pelottaa toi tt:ksi pistäminen, lähinnä jos se kolari sattuisi.Onko tuollaisesta sitten mitään iloa 25kilowattisena? Ehkä se olisi sitten järkevämpää ajaa kuristettuna pari vuotta, ja sitten muuttaa tt:ksi kun se on laillista.
29.7.2007 20:29
sacrifice kirjoitti:MkS kirjoitti:Olen tässä ensikesän ajokiksi suunnitellut tuollasta kawan er6n (uutta). Niin ja kuski on ensi keväänä 25kilowatin kuski, ja vähän tässä nyt pelottaa toi tt:ksi pistäminen, lähinnä jos se kolari sattuisi.Onko tuollaisesta sitten mitään iloa 25kilowattisena? Ehkä se olisi sitten järkevämpää ajaa kuristettuna pari vuotta, ja sitten muuttaa tt:ksi kun se on laillista.
mielestäni se tuntuu tylsältä ajaa 25kW mut sitä on ajateltu myös. Sitä ei ole turhaan asetettu. Saa sitä ajokokemusta. Ja mieti sitä kun olet 20w ja saat ajaa mitä pyörää vaan niin eikö se olisi paljon ihanempaa ajaa sillon kun sitä laillisesti saa? Mielestäni on.