Tekniikka, siihen liittyvät ongelmat, huolto, viritys/modaus yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
27.9.2009 12:27
Juu muistelisin joskus lukeneeni, että tuohon 640 lc-4:een saisi kotarin alkuperäisen kuristussarjan 4€. Niin tuleeko siinä jotkut paperit mukana vai pitääkö pyörä käydä penkittämässä sen kanssa?
Ja kuinka paljon enemmän tuollaista 450 tai 525 exc:tä pitää huoltaa verrattuna 640 lc-4:een?
1.10.2009 10:51
Miltäs firmoilta 625 SMC sais putkistoja? Akra on joo mut hintaa kun pikkasen liikaa..
1.10.2009 15:55
leovince tekee ainakin tältä muistelemalta lc4 putkia.
3.10.2009 18:23
melkeenpä suosittelisin sitä onkos se ny sxc pönttö vai mikä ihan kottaraisen oma. Melkeempä kisakuskitki tykkää et se on paras.
4.10.2009 1:30
puhuttiin varmaankin käyrästöstä, vakio lc4 on aika tukkoinen.
1.11.2009 21:30
Käydään hakemmassa mulle tollanen smc625 kotari parin viikon päästä. Pyörä on täysin vakio eli ilmeiseti kaasuttimen luistinkannessa on se rajoitin. Ja olis tarkotus ajella mökillä pari päivää, ennen kuin teen suurempia muutoksia, eli kysynkin nyt että voiko rajoittimen poistaa ilman muita muutoksia? Kaasuttimen säätöihin tuskin tarvitsee koskea?
2.11.2009 14:19
25kw rajottimestako sä nyt höpäjät, ei siinä muuten mitään kummoisempaa ole. ellei AIS järjestelmää lasketa, mikä ei itsessään paljoa kurista.
3.11.2009 23:35
meinasin vakioputkistoa vähän ehostaa, mitenhän se välivaimennin vaikuttaa virtaavuuteen. Onkohan vaimentimen tilalle olemassa valmiita väliputkia vai joudunko pistämään rälläkän soimaan
4.11.2009 17:18
Tuli hankkia nyt tuommonen Lc4 400sc mallin KTM -98 vm , pyörä nyt sm ei ole mutta sama mylly.
Että mimmosia öljyjä ootte käyttänä kesäl/talvella?
Jotain puhui entinen omistaja että pitäsi käyttää mineraaleja ympärivuoden kytkimen takia?
Onko tosiaan 620lc4 vakio tehot vain 48hp? itsellä nimittäin samat tehot vakiossa 400cc?
4.11.2009 19:51
Onkos tämmösessä '05 450cc:ssä kuinka pitkä matka seuraavaan isompaan huoltoon?
"- Katsastettu molemmille vanteille
- Kuvassa näkyvät oasat sisältyy hintaan
- Akrapovicin vaimennin
- Racing t-pala
- Ammattilaisen shimmaamat iskarit
- Huollettu säännöllisesti
- 12 kw rek.otteessa
- ajettu 6926 km
- SX Kampura ja tasapaino akseli vaihdettu n. 2500km kohdalla
- käyttötunnit 215 h
- Ollut enimmäkseen harraste enska käytössä
- Motissa on RST venat joten välykset pysyy kohillaan, kampuran välykset ok n.8 mm, runkolaakerit vaihdettu kampuran vaihdon yhteydessä ja on viellä kunnossa."
5.11.2009 19:06
Jos kellään on LC4 mallisen KTM:n -98vm pehmeetä penkkiä nii ostan jos ilmotatte.
5.11.2009 23:04
Slaver#9 kirjoitti:Tuli hankkia nyt tuommonen Lc4 400sc mallin KTM -98 vm , pyörä nyt sm ei ole mutta sama mylly.
Että mimmosia öljyjä ootte käyttänä kesäl/talvella?
Jotain puhui entinen omistaja että pitäsi käyttää mineraaleja ympärivuoden kytkimen takia?
Onko tosiaan 620lc4 vakio tehot vain 48hp? itsellä nimittäin samat tehot vakiossa 400cc?
hah, jos saat siitä 400cc edes 40hp irti niin on jo hyvin.
uudempi 640lc4 tuottaa vakiona ehkä jotain 55hp
6.11.2009 16:45
snuarrow kirjoitti:Slaver#9 kirjoitti:Tuli hankkia nyt tuommonen Lc4 400sc mallin KTM -98 vm , pyörä nyt sm ei ole mutta sama mylly.
Että mimmosia öljyjä ootte käyttänä kesäl/talvella?
Jotain puhui entinen omistaja että pitäsi käyttää mineraaleja ympärivuoden kytkimen takia?
Onko tosiaan 620lc4 vakio tehot vain 48hp? itsellä nimittäin samat tehot vakiossa 400cc?
hah, jos saat siitä 400cc edes 40hp irti niin on jo hyvin.
uudempi 640lc4 tuottaa vakiona ehkä jotain 55hp
vakiona 30,7kw=42hv paperit + entinen omistaja putkea laitellu , aika lailla samoissa pitäs olla.
penkkiinpä tuo menee kohta näkeepä sitten. Tarkoitin tuota -99 - 02 , lc4 kuulemma olisi vakiot 48.
6.11.2009 17:12
EemilH kirjoitti:Miltäs firmoilta 625 SMC sais putkistoja? Akra on joo mut hintaa kun pikkasen liikaa..
http://www.ktmworld.com/list_category_i ... egoryId=77 tuolla näyttäisi olevan joitain putkistoja
22.11.2009 13:53
Tarkoitus olisi laittaa 00 vuoden 640 lc4:ään supermotot. Käytettynä ja halvalla olisi tarkoitus löytää.
Varmaan joltain piikkipojalta ostettava kun niillä noita näyttää olevan eniten myynnissä. Eli kysymys kuuluukin onko lc4:ssa erilaiset navat kuin samanikäisissä exc:ssä? Noissa useimmissa myytävä olevissa taitaa kylläkin olla uudemmat navat tai sitten talonin navat, mutta jos navat ovat samat exc:ssä ja lc4:ssa niin nehän pitäisi saada istumaan?
Tarvitsenko mitään muuta kuin vanteet napoineen? Esim. jarrulevyn vai kelpaako tuo alkuperäinen? Mitenhän navan vaihtuessa saa tuon mittarinpyörittäjän sopimaan? Alkuperäinen mittari olisi kiva säilyttää.