Tekniikka, siihen liittyvät ongelmat, huolto, viritys/modaus yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

16.7.2006 2:52

lue muutama aikasempi postaus pitäs selviä

16.7.2006 9:44

Jann3 kirjoitti:lue muutama aikasempi postaus pitäs selviä


Nii olishan sitä voinu taas silmiä käyttää kun aikasemmin luki. :)

Kysytääs vielä asiasta hieman vähemmän ymmärtävänä, että minkälainen homma tuo venttiilin säätö oikeen on?

16.7.2006 10:25

Voiko 640 lc4 vakiopytyn porata 105mm:n? Tuli vaan mieleen, kun on toi kone muutenkin levällään, niin sais pari lisäkuutiota.

16.7.2006 14:16

Rossifumi kirjoitti:
Jann3 kirjoitti:lue muutama aikasempi postaus pitäs selviä


Nii olishan sitä voinu taas silmiä käyttää kun aikasemmin luki. :)

Kysytääs vielä asiasta hieman vähemmän ymmärtävänä, että minkälainen homma tuo venttiilin säätö oikeen on?

helppoa se on kun osaa :D myöskin aika vittumaista hommaa kun on aika vähän tilaa tossa pyörässä

17.7.2006 9:57

venttiilien säätö on mailman helpoin homma itse toimin raskaankaluston sähkömekaanikkona niin kuorma-autossa o vähän haastetta ku suutinki o keinuvivulla ja seki säädetään samassa yhteydessä :D

17.7.2006 18:18

Julberg kirjoitti:venttiilien säätö on mailman helpoin homma itse toimin raskaankaluston sähkömekaanikkona niin kuorma-autossa o vähän haastetta ku suutinki o keinuvivulla ja seki säädetään samassa yhteydessä :D


No sinnehän mahtuukin kevyesti semmonen lihava laiska raskaskoneasentaja kun kippaa hytin :)

17.7.2006 23:37

lihavuus kaukana kuule :) eihä se ole tähän mennessäkää ollu este motskarista säätää :)

25.7.2006 3:46

Mikäs mahtaa ktm:llä olla kun tykkää sammua kun vetää endoa. Välillä sammuu ihan pienistä endoista. Ja kytkin pohjassa vedän.

25.7.2006 4:37

Nahak kirjoitti:Mikäs mahtaa ktm:llä olla kun tykkää sammua kun vetää endoa. Välillä sammuu ihan pienistä endoista. Ja kytkin pohjassa vedän.

kaasari tulvii

5.8.2006 0:31

Tuota tällänen asia on jäänyt mieltä vaivaamaan, osa puhuu että endurossa ja supermotossa ei tarvii olla peilejä, mutta mitenkä asia on

5.8.2006 1:36

Julberg kirjoitti:Tuota tällänen asia on jäänyt mieltä vaivaamaan, osa puhuu että endurossa ja supermotossa ei tarvii olla peilejä, mutta mitenkä asia on


Vasen peili on pakollinen Suomessa.

5.8.2006 1:37

Julberg kirjoitti:Tuota tällänen asia on jäänyt mieltä vaivaamaan, osa puhuu että endurossa ja supermotossa ei tarvii olla peilejä, mutta mitenkä asia on


Mutua, 125cc ja siitä eteenpäin on pakko olla 2peiliä ja vilkut. Sakotkin kyllä saa jos poliisi eioo saanu edellis yönä.

Toki jossain 80luvun enskoissa varmaan eioo koskaa ollu peilii/vilkkuu joten niissä sitä ei tarvi käytää, eikös se näin mene.korjakkaa jos olen väärässä.

6.8.2006 12:46

Itellä ei ole, eikä tule. Ei niistä näe mitään kun tärisee. Ja crossipotalla näkee aika paljon paremmin ympärilleen kuin umpikypärällä. Mielestäni...

6.8.2006 13:23

ei vilkkuja tarvi olla mp:ssä.
umpipotalla kyllä näkee vähä **tusti paremmi ku rossilla.

6.8.2006 13:37

Smoothi kirjoitti:ei vilkkuja tarvi olla mp:ssä.

Kyllä tarvii, jos siinä sellaiset alunperin on ollut.