28.8.2009 20:17
JyppiVee kirjoitti:Ja tällästäkin asiaa että millanen laitos toi jakoketjun kiristäjä on? Perkele ku alkanu kalkattaa, et pystyykö sitä kiristämään jotenkin vai pitääkö ostaa uus?
29.8.2009 17:48
29.8.2009 22:27
Revenge kirjoitti:Mitenkäs tuossa CBR:räs menee nuo valot?
Pitäisikö lyhyillä palaa vain oikean puolimmainen valo kuskin paikalta katsottuna ja pitkillä molemmat?
Entä kun valot eivät näytä yhtään pitemmälle vaikka laittaa pitkät päälle?
31.8.2009 4:10
31.8.2009 10:20
zero8 kirjoitti:Ja sitten taas omaan ongelmaan josta tuossa vähän aikaa sitten kirjoittelin. No tulin nyt siihen lopputulokseen että kansipahvi alkaa vetää viimeisiä kun melkeen lorona jo tuli vettä välistä.. :b
Motti nyt lattialla ja tutkailin tuota ajoitusta ja huomasin ettei kampiakselin rattaassa ole merkkejä, lukee vain VHR?! Haynesin kirjan mukaan pitäisi olla "V:|:F" tyylinen merkintä. Eivätkä nokkapyörien rattaatkan ole aivan ohjekirjan mukaisesti. Pyörään on ilmeisesti vaihdettu joskus moottori niin tietäisikö joku sanoa mistä tunnistaa mistä vuosmallista tuo mahdollisesti on?! Vai onko noissa mitä eroa välillä 91 -98, pc25 - pc31 moottoreissa?
http://s525.photobucket.com/albums/cc33 ... projektia/
31.8.2009 16:09
2.9.2009 9:46
samba2 kirjoitti:Sain kyllä pakoputken hiljaseksi silloin, kun säädin seosruuveja jotain 3-4 kierrosta auki. Sitä luuli, että oli tullut kuuroksi. Tällöin myös tämä nykiminen oli huomattavasti pienempää, mutta käynti taas muuttui kauhean vaikean kuuloiseksi. Että lähdössäkin tuntuu että tukehtuu/sammuu. Ja tämähän on ymmärrettävää jos seosruuvit ovat säädettä aivan liian rikkaalle ?
Että lähden hakemaan ainakin tuota alakierroksern parannusta slow jettien isontamisella, kun muuten kyllä tuntuu että melko nätisti vetää punarajoille saakka.
dirty kirjoitti:eli mulla on pc-25 ja se on välillä ajossa alkanu pitää nelari skootterin ääntä ja väännöt hävinny ja pyörä sammuu jos laittaa vapaalle mut sitku on pysähtyny ja käynnistäny pyörän uusiks ni se on hävinny mut nyt sitte se meni siihe kuntoo et ei auta uudellee käynnistys että missähän vika.
12.9.2009 17:32
23.9.2009 20:19
28.9.2009 14:47
stumpe kirjoitti:Onko kellään heittää linkkiä tai vinkkiä mistä saan kaasukahvan kuristuksen cebariini? Ovatko mallikohtaisia?
28.9.2009 16:58
28.9.2009 20:12
Jorge69 kirjoitti:stumpe kirjoitti:Onko kellään heittää linkkiä tai vinkkiä mistä saan kaasukahvan kuristuksen cebariini? Ovatko mallikohtaisia?
Jotakuinki kaikki nyrkkipajat tekee noita (omaan makso katsastuksineen kaikkineen muistaakseni 290e). Merkkiliikkeet asentanee yleensä vaan alkuperäisiä kurisarjoja, jotka maksaa hunajata... Puhelin kauniiseen käteen ja soittelemaan paikalliset/lähiseudun pajat.
1.10.2009 18:16
11.10.2009 19:33
JyppiVee kirjoitti:Kiitti tost drag race.fi:n linkistä! omalla ajettujust jonku 50t verran, ja huutaa niin pirusti! Onko jossain jotai hyviä ohjeita mites tollanen vaihdetaan?
14.10.2009 17:52