23.7.2009 9:25
samba2 kirjoitti:Minä kun luulin, että seos menee rikkaammalle jos niitä pyörittää kiinnipäin
23.7.2009 15:21
23.7.2009 18:46
24.7.2009 10:17
zero8 kirjoitti:Maantiesika: Joo vika löytyikin onneksi helpohkosti eli tulppien vaihdon jälkeen oli hattu jäänyt vähän löysälle. Näköjään pärrään vaihdettu joskus jotkut NGK:n yleismallin suorat hatut.. Oisko mitä vinkkejä miten saisi hatut kestämään hyvin paikoillaan? On siis nuo iridium tulpat ja eikö niissä ole ne päät vähän ohuemmat kun vähän tuntuisi että hatut jäävät heilumaan -> aiheuttaa kosketushäikkää? Varmaan hattujen vaihtoa voisi kokeilla, mutta sitten taas ennen tulppien vaihtoa toimi kyllä normisti ja ennenkin oli iridiumit.. ja pohjaan asti on hatut painettu että rutina kuuluu!
25.7.2009 13:58
27.7.2009 9:55
30.7.2009 15:21
4.8.2009 9:47
5.8.2009 15:38
5.8.2009 20:30
maantiesika kirjoitti:Jaa siellä ei ole uria? No sitten tuota voi säätää vain ylöspäin latomalla noita ”washereita” väliin lisää tai mahdollisesti kokeilemalla jättää tuon ainokaisen pois. Plan B on hankkia jettikitti joka kustantaa vähän toistasataa ekua.
Tuossa mustassa karassahan on sisällä pieni jousi joka painaa neulan kiinni luistin pohjaan. Katsoo että virityksestä tulee jämäkkä ettei neula pompi jos kokeilet ilman tuota prikkaa.
7.8.2009 10:58
7.8.2009 22:50
8.8.2009 10:35
Kyllä saa. Mutta "kalliit" imusarjakuristukset maksaa 130e saksasta kotiovellesi, etkä tarvi edes dynotuksia.stumpe kirjoitti:saako pc25 kuristettua kaasukahvan kautta?
jos ei saa niin en ala kalliita imusarjan kuristuksia ostamaan. pyörä sit myyntiin.
13.8.2009 21:20
14.8.2009 14:25
samba2 kirjoitti:No mitäs te ihmiset suosittelette, kun pitäisi saada kone käymään laihemmalla ihan siellä kaasun alussa. Itse miettisin tuota "slow jet:n" pienentämistä ?