11.6.2013 21:20
14.6.2013 21:17
16.6.2013 18:29
tate66 kirjoitti:Olisko voinut jäädä vanha tiiviste paikoilleen ja sen takia vuotaa?
Olitko sitä ennen juuri vaihtanut öljyt ja suodattimen?
Oma fzs 600 on kyllä hyvin pitänyt öljyt koneessa suodattimien vaihtojen yhteydessä,siinähän on sama kone mutta hiukan alemmilla kierroksilla maksimi tehot.
16.6.2013 19:31
stumpe kirjoitti:tate66 kirjoitti:Olisko voinut jäädä vanha tiiviste paikoilleen ja sen takia vuotaa?
Olitko sitä ennen juuri vaihtanut öljyt ja suodattimen?
Oma fzs 600 on kyllä hyvin pitänyt öljyt koneessa suodattimien vaihtojen yhteydessä,siinähän on sama kone mutta hiukan alemmilla kierroksilla maksimi tehot.
Ei jäänyt. Ja siis, huom. suodatin ei vuoda pisaraakaan, vaan lohkon ja öljynsuodattimen jalan välistä (jalka on siis se murikka missä öljynsuodatin kiinni). Öljyt vaihtanu alkukesästä, ongelma oli sitä ennen.
Soitin paikalliseen liikkeeseen, ja sanoi että siellä on o-rengastiiviste. Joten diagnoosi saatu. Nyt vain pitäisi korjata ja katsoa, poistuuko ongelma. Vähän mietityttää ottaa pois tuota öljynsuodattimen jalkaa, sinnehän menee nesteletkukin, täytyykö ottaa erityisesti jotain huomioon?
"musta tuntuu"-vastaukset sallittakoon myös
17.6.2013 6:47
18.6.2013 0:44
23.6.2013 21:45
24.6.2013 8:37
25.6.2013 15:18
25.6.2013 18:31
maximus1 kirjoitti:Pitäis päästä ilmanputsariin käsiksi 2001 R6:ssa. Tätä varten on tietysti nostettava tankki ylös. Tässä on vain semmonen homma että tankin päälle on kivasti kiinnitetty ohjausiskari. Uskaltaako sen tuosta nuin vaan purkaa ja laittaa takas kun ilmanputsari vaihdettu? Vai joutuuko sitä säätämään sen jälkeen jollain ammattilaisella?
25.6.2013 21:11
JP_89 kirjoitti:maximus1 kirjoitti:Pitäis päästä ilmanputsariin käsiksi 2001 R6:ssa. Tätä varten on tietysti nostettava tankki ylös. Tässä on vain semmonen homma että tankin päälle on kivasti kiinnitetty ohjausiskari. Uskaltaako sen tuosta nuin vaan purkaa ja laittaa takas kun ilmanputsari vaihdettu? Vai joutuuko sitä säätämään sen jälkeen jollain ammattilaisella?
Ota rauhassa irti, älä rupea kuitenkaan availemaan
25.6.2013 22:16
maximus1 kirjoitti:JP_89 kirjoitti:maximus1 kirjoitti:Pitäis päästä ilmanputsariin käsiksi 2001 R6:ssa. Tätä varten on tietysti nostettava tankki ylös. Tässä on vain semmonen homma että tankin päälle on kivasti kiinnitetty ohjausiskari. Uskaltaako sen tuosta nuin vaan purkaa ja laittaa takas kun ilmanputsari vaihdettu? Vai joutuuko sitä säätämään sen jälkeen jollain ammattilaisella?
Ota rauhassa irti, älä rupea kuitenkaan availemaan
Niin mutta siis toi ohjausiskari on kiinni niissä samoissa pulteissa millä tankki on rungossa kiinni. Ja että pääsen niihin pultteihin, minun täytyy irroittaa tuo ohjausiskarin "keskipultti" mikä tossa törröttää yksinään.
26.6.2013 1:49
JP_89 kirjoitti:maximus1 kirjoitti:JP_89 kirjoitti:maximus1 kirjoitti:Pitäis päästä ilmanputsariin käsiksi 2001 R6:ssa. Tätä varten on tietysti nostettava tankki ylös. Tässä on vain semmonen homma että tankin päälle on kivasti kiinnitetty ohjausiskari. Uskaltaako sen tuosta nuin vaan purkaa ja laittaa takas kun ilmanputsari vaihdettu? Vai joutuuko sitä säätämään sen jälkeen jollain ammattilaisella?
Ota rauhassa irti, älä rupea kuitenkaan availemaan
Niin mutta siis toi ohjausiskari on kiinni niissä samoissa pulteissa millä tankki on rungossa kiinni. Ja että pääsen niihin pultteihin, minun täytyy irroittaa tuo ohjausiskarin "keskipultti" mikä tossa törröttää yksinään.
Minkä merkkinen iskari kyseessä? Yleensä kyllä kiinnutyspultit voi irrottaa ilman että iskari purkaantuu
26.6.2013 11:09
maximus1 kirjoitti:JP_89 kirjoitti:maximus1 kirjoitti:JP_89 kirjoitti:maximus1 kirjoitti:Pitäis päästä ilmanputsariin käsiksi 2001 R6:ssa. Tätä varten on tietysti nostettava tankki ylös. Tässä on vain semmonen homma että tankin päälle on kivasti kiinnitetty ohjausiskari. Uskaltaako sen tuosta nuin vaan purkaa ja laittaa takas kun ilmanputsari vaihdettu? Vai joutuuko sitä säätämään sen jälkeen jollain ammattilaisella?
Ota rauhassa irti, älä rupea kuitenkaan availemaan
Niin mutta siis toi ohjausiskari on kiinni niissä samoissa pulteissa millä tankki on rungossa kiinni. Ja että pääsen niihin pultteihin, minun täytyy irroittaa tuo ohjausiskarin "keskipultti" mikä tossa törröttää yksinään.
Minkä merkkinen iskari kyseessä? Yleensä kyllä kiinnutyspultit voi irrottaa ilman että iskari purkaantuu
Kyseessä tommoinen http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet ... kunpituus/ ja juuri nuo kaks pulttia mitkä tossa näkyy, pitäis avata.
30.6.2013 17:38