Tekniikka, siihen liittyvät ongelmat, huolto, viritys/modaus yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
12.2.2007 22:49
Vielä ihmetellään, miksi pyörä pitää käydä näyttämässä tai saada asiasta korjaamon lausunto... Kuinkahan moni niitä edes laittaisi (näistä saman tien pois ottajista), jos omistajan oma sama riittäisi? "Joo on tää kuristettu", niin varmaan, kuka näkisi vaivaa jos samantien on jo kiire saada pois? Täyttä pelleilyä koko touhu.
12.2.2007 23:18
En rosvoa näyttänyt konttorilla, kun kuristin.
13.2.2007 18:20
Eei se homman nimi nyt se ollut, että pelkän oman sanan pitäis riittää. Mutta esim silleen että ite asentais tehtaan valmiin kurisarjan ja sit kävis näyttämässä asemalla. Ei tulis sitä 150¤ huoltamolaskua erittäin helposta hommasta(Ainakin ton Kawan kohdalla). Ja ohan toi muutenkin ihan pelleilyä koko touhu, että on "iso" mopo alla ja huimat 25kW.
13.2.2007 18:24
|Henq kirjoitti:Ja ohan toi muutenkin ihan pelleilyä koko touhu, että on "iso" mopo alla ja huimat 25kW.
Osta vakiona alle 25kw ni ei tarvi huolehtia "pelleilystä"
Kukaan ei pakota ostamaan heti sitä isointa mallia.
Olis jengi edes iloisia siitä että on ensinnäkään mahdollista kuristaa pyöriä. Alunperin ajatus oli se että olisi ollut 25kw
ja 400cc raja. Ja että kuristamalla EI olisi ollut mahdollista ajaa isommalla. Ollenkaan.
Nyt on sentään joustoa.
Viimeksi muokannut Sergey päivämäärä 13.2.2007 18:29, muokattu yhteensä 2 kertaa
13.2.2007 18:26
Mää ainakin ajan joko näsärillä 18-20v tai ostan CBR 600RR:n ja laitan sen 25kw
13.2.2007 20:30
Kylläpä kyllä
Voin kertoa Tomppa että menee RR hukkaan jos on 25kW
Varsinkin jos aiot radalla vierailla.
13.2.2007 20:33
Radallahan kurit ei tietenkää oo pakolliset
13.2.2007 20:51
Tuskin mää radalle lähden,en kumminkaan pysyis vauhdissa mukana
13.2.2007 23:45
Mikä nyt on kenellekin sitä "hukkaan menemistä". Itselle se olisi sitä, jos pitäisi jotain kilowatteja tuijottaa. Onneksi ei tarvitse. Ei ole ajonautinto niistä kiinni, olipa sitten vaikka 15 kW.
14.2.2007 2:04
Ajonautintoa ei tosiaan mitata tehoilla. Tietysti 125cc motskarilla ottaa päähän ajaa moottoritiellä. Mutta reittivalinnoilla asiasta pääsee jopa piikillä nauttimaan. Siksi tyydyn tähän 500cc mopoon... halpaa ja kivaa. tosin oha tossa varmaa viel jälel ainakin 30kw.
14.2.2007 15:14
<Tomppa> kirjoitti:Tuskin mää radalle lähden,en kumminkaan pysyis vauhdissa mukana
Eihän siellä radalla tarvi olla nopeassa ryhmässä.
Eikä varvi olla se nopein ja paras kuski.
14.2.2007 15:16
Tinba kirjoitti:<Tomppa> kirjoitti:Tuskin mää radalle lähden,en kumminkaan pysyis vauhdissa mukana
Eihän siellä radalla tarvi olla nopeassa ryhmässä.
Eikä varvi olla se nopein ja paras kuski.
Nii,sit jää muiden tielle/alle xD
14.2.2007 15:22
<Tomppa> kirjoitti:Tinba kirjoitti:<Tomppa> kirjoitti:Tuskin mää radalle lähden,en kumminkaan pysyis vauhdissa mukana
Eihän siellä radalla tarvi olla nopeassa ryhmässä.
Eikä varvi olla se nopein ja paras kuski.
Nii,sit jää muiden tielle/alle xD
Se sitten taas on niiden nopeampien ongelma.
Itse ajattelin piikillä radalle kesällä mennä, eikä haittaa tippaakaan vaikka ei tehokkain pyörä ole, mutta pääseepä mutkissa kepittämään isompia.
6.3.2007 21:05
Tuli nyt sitten hommattua -04 cbr rr ja pitäs saada vähän infoo että missäpäin ois mahollista saada tohon kuristuspalikat kiinni ja tehokäyrät ni vois sitte viiä konttorillekki.
7.3.2007 12:01
Kai nuo Honda-liikkeessä laittavat... Tilaat vaan Saksasta kurit.
-kliks-