Ei siinä muuta, mutta koskaan en ole pyöriä rassatessa tarvinnut sen enempää siirtoleuka- kuin lukkopihtejäkään. Jotain on mennyt pieleen siinä vaiheessa siis, liekö millään merkillä korjaamomanuaalissa "tarvittavat työkalut: siirtoleukapihdit"
Yleensä pyörähommissa se tarvittavien perustyökalujen määrä on erittäin pieni, riippuu japsista tai eurooppalaisesta, mutta muutama hyvä hylsy ja lenkkiavain riittää liki kaikkeen, sen päälle sitten pari erikoisempaa työkalua merkistä ja mallista riippuen. Työkaluvalikoima menee äkkiä niin merkki- ja mallikohtaiseksi että jos rassaa omia mopojaan tietää aika tarkkaan mitä tarvitsee ja kannattaa hakea laadukkaat ja oikeat niin ei mene hermot.
Se on enemmän taito- kuin voimalaji. Jos epäilyttää niin kunnon kaasupoltin on kova sana, varsinkin alumiini-metallivälit (joita pyörissä riittää) vetää usein niin kiinni että sopivaa tököttiä ja ripaus lämpöä jotta imaisee sisäänsä säästää paljolta. Samoin kun vaihtaa heti pyöristyneet pultit ja mutterit uusiin säästyy paljolta.