27.10.2010 21:57
13.11.2010 22:39
14.11.2010 21:49
15.11.2010 0:24
Yzä kirjoitti:Entiiä mikkelin katastusasemilta, mutta ottakaa pyörän paperit ja kaikki tarvittavat lappuset mukaan ja tulkaa pieksämäen länsiväylän katsastukseen. Sielä kävi iskä laittaa 25kw papruihin ton jammun. Tyyppi kirjotti vaan tiskin takana paperit ja otti vissiin 60€, pyörää ei vilkaissutkaan.
15.11.2010 15:44
15.11.2010 16:20
15.11.2010 17:55
Yzä kirjoitti:no siis pyörän normi paperit (en muista näitä hienoja nimiä) Sit siitä penkityksestä eka vakiona vedetetyt tulokset käppyröineen ja sit kuristettuna sama. + sit oli viel joku semmonen lappu tyylliin: '' tämä moottoripyörä XXX-XXX on kuristettu kaasusta. Kaasu liikkuu 6 astetta'' jne.
Käykää vaan koklaa, älkää ottako ees pyörää mukaa, tuskin niitä edes kiinnostaa
Kokemusta löytyy nyt oman pyörän kohalta ja tutun separi 600cc, ei kattonu siitäkää mitää, vain paperit.
17.11.2010 18:13
17.11.2010 22:21
17.11.2010 22:25
Yzä kirjoitti:Kuri tottakai pois?
17.11.2010 23:00
17.11.2010 23:12
Yzä kirjoitti:oho, nyt kyllä kerrot että missäs se on jos se tommone on? Itellä oli siel ilmanputsarin kopan alla semmonen ruuvi
18.11.2010 0:02
Drained kirjoitti:Yzä kirjoitti:oho, nyt kyllä kerrot että missäs se on jos se tommone on? Itellä oli siel ilmanputsarin kopan alla semmonen ruuvi
Jyrsitty kaasukahvan runkoon pari uraa, joihin sitten painetaan tappi (tässä tapauksessa kuusiokoloavain), joka rajoittaa kahvan liikettä. Hankala näin selittää
18.11.2010 0:55
Yzä kirjoitti:Drained kirjoitti:Yzä kirjoitti:oho, nyt kyllä kerrot että missäs se on jos se tommone on? Itellä oli siel ilmanputsarin kopan alla semmonen ruuvi
Jyrsitty kaasukahvan runkoon pari uraa, joihin sitten painetaan tappi (tässä tapauksessa kuusiokoloavain), joka rajoittaa kahvan liikettä. Hankala näin selittää
Jaaajaa Pidetääs savo sit pystyssä en kesänä, aiheuttaen mahotonta pahennusta
12.12.2010 20:23