15.7.2010 22:46
Props kirjoitti:Mistä kannattaisi lähteä etsimään gixeriin käytettyä 25kW ohjainboksia, kun uutena on turhan kallis siihen nähden että on tosiaan kiinni sen katsastuksen ajan vain että saa papereihin 25kw
16.7.2010 0:11
petéé kirjoitti:
Taitaa olla, kunhan runkonumerolla pystyy tilaamaan ja Tüv paperit tulee nii pitäsi käydä konttorille ilman sen kummempia mutinoita...
16.7.2010 13:08
16.7.2010 14:50
16.7.2010 16:28
jerbona kirjoitti:Siis hetkonen.
Jos tos tulee noi Tüv paprut, ni miten toi pitää muutos katsastaa? Pitääkö vetää pari penkitystä(ennen ja jälkeen kuristusten asennuksen)?Vai pitääkö kuristus asentaa jossain merkki liikkeessä, vai saako itse asentaa?
Nyt menin kyllä aivan pihalle
E.Sunnuntaina haetaan pyörä ja talvella asennetaan kuri+muutoskatsastetaan tehot.
16.7.2010 17:13
madduli kirjoitti:Pyörästä löytyy 34hp eli 25,25kw? tai jotain vastaavaa. Pyörällä on ajettu 58tkm eli ei todellakaan löydy enää tota päälle 25kw:ta, kannattaako pyörä käydä kuristamassa et kuinka tarkkaan poliisi kattoo tehot? Netistä ku pyöristin ton 34hp ni anto tehoks 25kw et sillä sais ajaa pikku a-kortilla. Tuntuu ihan järjettömältä kuristella tommosta 0.25kw:ta D
18.7.2010 17:16
Eikö sinulla ole pyörästä nyt rekisteriotetta? Siinä lukee teho kilowatteina. (Ja kulumisen aihettaamaa tehonalenemista ei hyväksytä kuristamiseksi, vaan tehoa on rajoitettava joka tapauksessa niin paljon kuin ilmoitettu huipputeho määrää.)madduli kirjoitti:Pyörästä löytyy 34hp eli 25,25kw? tai jotain vastaavaa. Pyörällä on ajettu 58tkm eli ei todellakaan löydy enää tota päälle 25kw:ta, kannattaako pyörä käydä kuristamassa et kuinka tarkkaan poliisi kattoo tehot? Netistä ku pyöristin ton 34hp ni anto tehoks 25kw et sillä sais ajaa pikku a-kortilla. Tuntuu ihan järjettömältä kuristella tommosta 0.25kw:ta D
Saat olla mitä mieltä vaan, mutta tehoa saa paperissa olla pikku-a:lla enintään 25kW eli aika selvää pitäisi olla, ettei 25,25kW kelpaa (25,25 > 25).Joska_92 kirjoitti:anna olla omasta mielestä
18.7.2010 20:39
Joska_92 kirjoitti:anna olla omasta mielestä
Ride_to_live kirjoitti:Saat olla mitä mieltä vaan, mutta tehoa saa paperissa olla pikku-a:lla enintään 25kW eli aika selvää pitäisi olla, ettei 25,25kW kelpaa (25,25 > 25).
19.7.2010 11:29
19.7.2010 14:11
Ansta kirjoitti:Kuinka helppo kaasukahvakuri on ottaa pois, ja laittaa takaisin paikalleen?
Kyse on 600cc CBR RR pyörästä.
19.7.2010 15:29
bombermuumi kirjoitti:Eikös siihen Suzukiin ja Yamahaankin kannata tilaa tuolt, ku on vaan ton 105e+pkt ja sitte itte kiinne osat ja konttorille ja läpi tai ainakin näin meni oman kohalla "suzuki gsx-r 750 -02" en tiiä sitten uuemmist pyörist.
19.7.2010 17:40
bombermuumi kirjoitti:bombermuumi kirjoitti:Eikös siihen Suzukiin ja Yamahaankin kannata tilaa tuolt, ku on vaan ton 105e+pkt ja sitte itte kiinne osat ja konttorille ja läpi tai ainakin näin meni oman kohalla "suzuki gsx-r 750 -02" en tiiä sitten uuemmist pyörist.
Hehe tajusin vast ny et oli jääny toi linkki puuttumaan eli tuolt http://www.tlo-bikeshop.de/
19.7.2010 23:23
24.7.2010 3:12
24.7.2010 15:30
zanttu23 kirjoitti:Mites toi yamaha r6r 2007 kuristus? Saako missään liikkeessä(pääkaupunki seutu) laitettua ilman suurempia ajanvarauksia
ja mihin se tulee ja onko se myehemmin omin käsin helppo irroittaa?.
Olen lueskellut että monet antaa mukaan todisteen että 25kw kurit on asennettu.