21.4.2010 20:27
bombermuumi kirjoitti:Voiko samana päivänä, kun täyttää 18 niin lähteä ajamaan 25kw pyörällä, jos on A1 alla..?
Vai tarviiko käydä hakemassa posliiniasemalta lupalappu ajaa, kun on ajo-oikeutettu..?
Siis jos ei saa ajokorttia ennen tätä..?
21.4.2010 20:41
24.4.2010 14:01
26.4.2010 12:23
Jos ei käytetä tehtaan kuristusosaa, jonka mukana tulee hyväksyntäpaperit, täytyy pyörä penkittää. Ja täytynee penkittää kuvaamassasikin tapauksessa ensin ilman kuristusta ja toisen kerran kuristuksen kanssa. Syitä esim. se, että kulumisen myötä tapahtuvaa tehon alenemista ei hyväksytä tehon rajoittamiseksi.Eetu92 kirjoitti:mitehä onnistus kun kaveri kävi viimekesänä kuristaa oman pyöräsä joka on samanlainen kuin itselläni niin ottasin sen kuripalikat ja laittaisin itse omaan pyörään nii tuliskohan halvemmaksi ku ne oli siellä pajalla kaverille sanonu että se penkittäminen siinä eniten maksaa niin sittehän tota ei tarvis ku periaatteessa kerran penkittää vai mitä?
26.4.2010 12:32
26.4.2010 14:18
26.4.2010 15:11
No entäs, jos tässä tilanteessa olisikin kyse kevytmoottoripyörästä(, jonka kuljettajalla/haltijalla siis on A1-kortti). Se ehkä sitten jonkun mielestä selittää paremmin, miksi tarinassa omistaja on kuka on. Tuskin A1-teholuokka muuttaa kuitenkaan sakon maksajaa poikkeavaksi 25kW-luokasta.SMRacing kirjoitti:Omistajahan sen sakon maksaa, jos jää ylitehoisesta pyörästä kiinni. Siis jos tehoa on enemmän kuin rekisteriotteeseen merkitty. Jos tässä on kyse täysi-ikäisestä henkilöstä, niin en ymmärrä miksi pyörällä ajava ei olisi pyörän omistajaksi merkitty.
AKE kirjoitti:Verovelvollinen on aina auton haltijaksi merkitty henkilö. Omistaja ei ole tällöin verovelvollinen edes toissijaisesti. Mikäli autolla ei ole rekisteriin merkittyä haltijaa, omistaja on verovelvollinen.
26.4.2010 17:59
28.4.2010 16:06
28.4.2010 18:13
Aziz-- kirjoitti:Moi!
Mites tuo toimii jos on Tüv hyväksytty kuripalikka? Silloin ei kai tarvitse penkissä käytellä?
Isän 990SM kottarainen olis kuristettavana...
http://www.alphatechniksql.alphaplanweb.de/index.cfm?Bereich=f_Artikelansicht&ArtikelID=23679&SternpaketeID=0
Tuostahan lähtee mukavasti 60kw pois
Olis pitäny olla valppaana kun se tuota osti ja käskeä ostamaan se 690 tai joku muu tuollanen vähäsen pienempi mutta ei tajunnu
Onko kukaan tilaillu tuolta?
Näyttäis tulevan Tüv mukana.
Kallis alumiinin(tjsp) palanen on kyllä, mutta noinhan sen saisi helpoiten toteutettua, eikä pitäisi olla ongelmia konttorilla...
28.4.2010 19:06
29.4.2010 15:18
29.4.2010 15:31
30.4.2010 10:48
FZ6:ni kuristettiin Alpha Tehcnikin palikalla, jonka asennuksesta Yamaha Center antoi allekirjoitetun todistuksen. Mukaan sain luonnollisesti Alpha Technikin hyväksyntätodistuksen kyseiselle kuristusosalle.||tinba kirjoitti:..voi itse asentaa jos on todettavissa että teho on alentunut alle 25kw alkuperäisestä, esim papereissa lukee kaasukahvan alkuperäinen kääntösäde ja kääntösäde kuristettuna...
3.5.2010 17:15