5.10.2006 20:17
teude kirjoitti:Tony kirjoitti:teude kirjoitti:Mitenkäs kun tuollaisella cdi-boksilla kuristetaan noita pyöriä, niin tarvitseeko siellä aina säätää jotakin jos sen kuriboksin vaihtaa normaaliin? Ainakaan uusissa Giksereissä ei tarvitse, mutta miten vanhemmissa on?
Ei vanhempia pyöriä edes voi kuristaa cdi boxilla, tietääkseni vm 04 600 gsx-r oli ensimmäinen.
Ja tästä voitkin ostaa jo valmiiksi 25kw papereilla olevan gixxerin.
http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=28979
No kun kauppias sanoi, että kaikki ruiskugikserit voi kuristaa boksilla.
5.10.2006 20:45
n1g0 kirjoitti:teude kirjoitti:Tony kirjoitti:teude kirjoitti:Mitenkäs kun tuollaisella cdi-boksilla kuristetaan noita pyöriä, niin tarvitseeko siellä aina säätää jotakin jos sen kuriboksin vaihtaa normaaliin? Ainakaan uusissa Giksereissä ei tarvitse, mutta miten vanhemmissa on?
Ei vanhempia pyöriä edes voi kuristaa cdi boxilla, tietääkseni vm 04 600 gsx-r oli ensimmäinen.
Ja tästä voitkin ostaa jo valmiiksi 25kw papereilla olevan gixxerin.
http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=28979
No kun kauppias sanoi, että kaikki ruiskugikserit voi kuristaa boksilla.
Boksilla kuristaminen on rahan haaskausta parhaimmillaan, varsinkin jos ottaa kurit melkein heti pois.
5.10.2006 20:56
teude kirjoitti:n1g0 kirjoitti:teude kirjoitti:Tony kirjoitti:teude kirjoitti:Mitenkäs kun tuollaisella cdi-boksilla kuristetaan noita pyöriä, niin tarvitseeko siellä aina säätää jotakin jos sen kuriboksin vaihtaa normaaliin? Ainakaan uusissa Giksereissä ei tarvitse, mutta miten vanhemmissa on?
Ei vanhempia pyöriä edes voi kuristaa cdi boxilla, tietääkseni vm 04 600 gsx-r oli ensimmäinen.
Ja tästä voitkin ostaa jo valmiiksi 25kw papereilla olevan gixxerin.
http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=28979
No kun kauppias sanoi, että kaikki ruiskugikserit voi kuristaa boksilla.
Boksilla kuristaminen on rahan haaskausta parhaimmillaan, varsinkin jos ottaa kurit melkein heti pois.
Kyllä niitä tulee pidettyä, mielestäni ihan järkevää totutella uuteen pyörään rauhallisesti.
7.10.2006 23:17
8.10.2006 0:25
Jaakko_89 kirjoitti:Nyt kaipaisin kokemuksia vanhempien kuussatasten kuristamisesta ->25kW. Eli tehtaan kuristus sarja ei edes tule kysymykseen (n.500e) niin onko kukaan onnistunut saamaan sellaista pyörää papereihin 25kW minkä olisi itse kuristanu (esim. kaasukahvan liikettä rajoittamalla) ja sitten käyttänyt penkissä ja vienyt dynolappuset todisteina tehoista? Tämä olisi varmasti kaikista halvin vaihtoehto jos vaan onnistuu! Eli miten porukka on kuristanut pyöränsä jos ei lasketa noita tehtaan kuri sarjoja ja ennenkaikkea kiinnostaisi se millainen "todiste" teillä on ollut tehoista, mp-liikkeestä saatu leima vaiko pelkkä paikallisen kerhon dyno lappu? Onko edes mahdollista kuristaa pyörä itse niin että sen voisi saada vielä otteeseen merkittyä?
8.10.2006 0:51
Nii onkos sulla miten se sitten kuristettu? Ja missä liikkeessä?yamaha r6 kirjoitti:Jaakko_89 kirjoitti:Nyt kaipaisin kokemuksia vanhempien kuussatasten kuristamisesta ->25kW. Eli tehtaan kuristus sarja ei edes tule kysymykseen (n.500e) niin onko kukaan onnistunut saamaan sellaista pyörää papereihin 25kW minkä olisi itse kuristanu (esim. kaasukahvan liikettä rajoittamalla) ja sitten käyttänyt penkissä ja vienyt dynolappuset todisteina tehoista? Tämä olisi varmasti kaikista halvin vaihtoehto jos vaan onnistuu! Eli miten porukka on kuristanut pyöränsä jos ei lasketa noita tehtaan kuri sarjoja ja ennenkaikkea kiinnostaisi se millainen "todiste" teillä on ollut tehoista, mp-liikkeestä saatu leima vaiko pelkkä paikallisen kerhon dyno lappu? Onko edes mahdollista kuristaa pyörä itse niin että sen voisi saada vielä otteeseen merkittyä?
en tiedä tosta itse kuristamisesta. mutta oman pärrän ku kuristin nii oli 270 maksu ja suurin osa laskusta tuli dynon takia joten ei se nyt hirveästi kalliimpaa ole liikkeessä kuristaa.
8.10.2006 17:04
9.10.2006 14:34
mulla on kuristettu kaasukahvasta nii että se kääntyy 17 astetta eli runkoon on kiinnitetty joku pultti joka ilmeisesti jotenki kaasuvaijeris kiinni. kuristin tampereen kx-centterissä.Jaakko_89 kirjoitti:Nii onkos sulla miten se sitten kuristettu? Ja missä liikkeessä?yamaha r6 kirjoitti:Jaakko_89 kirjoitti:Nyt kaipaisin kokemuksia vanhempien kuussatasten kuristamisesta ->25kW. Eli tehtaan kuristus sarja ei edes tule kysymykseen (n.500e) niin onko kukaan onnistunut saamaan sellaista pyörää papereihin 25kW minkä olisi itse kuristanu (esim. kaasukahvan liikettä rajoittamalla) ja sitten käyttänyt penkissä ja vienyt dynolappuset todisteina tehoista? Tämä olisi varmasti kaikista halvin vaihtoehto jos vaan onnistuu! Eli miten porukka on kuristanut pyöränsä jos ei lasketa noita tehtaan kuri sarjoja ja ennenkaikkea kiinnostaisi se millainen "todiste" teillä on ollut tehoista, mp-liikkeestä saatu leima vaiko pelkkä paikallisen kerhon dyno lappu? Onko edes mahdollista kuristaa pyörä itse niin että sen voisi saada vielä otteeseen merkittyä?
en tiedä tosta itse kuristamisesta. mutta oman pärrän ku kuristin nii oli 270 maksu ja suurin osa laskusta tuli dynon takia joten ei se nyt hirveästi kalliimpaa ole liikkeessä kuristaa.
9.10.2006 17:28
yamaha r6 kirjoitti:mulla on kuristettu kaasukahvasta nii että se kääntyy 17 astetta eli runkoon on kiinnitetty joku pultti joka ilmeisesti jotenki kaasuvaijeris kiinni. kuristin tampereen kx-centterissä.Jaakko_89 kirjoitti:Nii onkos sulla miten se sitten kuristettu? Ja missä liikkeessä?yamaha r6 kirjoitti:Jaakko_89 kirjoitti:Nyt kaipaisin kokemuksia vanhempien kuussatasten kuristamisesta ->25kW. Eli tehtaan kuristus sarja ei edes tule kysymykseen (n.500e) niin onko kukaan onnistunut saamaan sellaista pyörää papereihin 25kW minkä olisi itse kuristanu (esim. kaasukahvan liikettä rajoittamalla) ja sitten käyttänyt penkissä ja vienyt dynolappuset todisteina tehoista? Tämä olisi varmasti kaikista halvin vaihtoehto jos vaan onnistuu! Eli miten porukka on kuristanut pyöränsä jos ei lasketa noita tehtaan kuri sarjoja ja ennenkaikkea kiinnostaisi se millainen "todiste" teillä on ollut tehoista, mp-liikkeestä saatu leima vaiko pelkkä paikallisen kerhon dyno lappu? Onko edes mahdollista kuristaa pyörä itse niin että sen voisi saada vielä otteeseen merkittyä?
en tiedä tosta itse kuristamisesta. mutta oman pärrän ku kuristin nii oli 270 maksu ja suurin osa laskusta tuli dynon takia joten ei se nyt hirveästi kalliimpaa ole liikkeessä kuristaa.
10.10.2006 18:13
teude kirjoitti:No perhana kun pitää tehdä vaikeasti. Pitäisi olla sellainen helppo katkaisija millä saisi sekunnissa päälle tai pois.
25.10.2006 17:40
26.10.2006 11:21
26.10.2006 15:10
26.10.2006 16:21
26.10.2006 20:06