Tekniikka, siihen liittyvät ongelmat, huolto, viritys/modaus yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

3.5.2007 0:25

Näinhän se menee ;) Mielenkiinnolla odottelen mielipidettä :)

6.5.2007 18:49

No nyt tuli sitten ostettua -01 520 exc. Saksasta tuotu jokunen vuosi sitten ja pitäisi viikon päästä käydä laittamassa kilpiin. Motovanteet ovat jo tallissa odottamassa ;)
Paljonkos tämä laite kuluttaa bensaa sataselle kun ei oo mitään tietoa ja jos jollain on samanlainen pyörä ni minkälaiset välitykset ois toimivat katuajoon?

6.5.2007 18:55

Duell kirjoitti:Paljonkos tämä laite kuluttaa bensaa sataselle kun ei oo mitään tietoa ja jos jollain on samanlainen pyörä ni minkälaiset välitykset ois toimivat katuajoon?


rauhallisella ajolla pääsee helposti 5 litraa/100km.

joku 15/45 voi olla aika passeli jos pelkästään kadulla meinaat ajaa.

15.5.2007 1:12

Onko kellään tietoa noista LC4:sen katekiinnikkeistä? Omaa silmää miellyttää enemmän -05 ja uudempien "pystyperä", kuin vanha, niin onko vanhaan miten suuri projekti saada uudenmallin takakate, tai koko katesarja?

Millasesta hinnasta muuten yleensä lähdetään keskustelemaan, kun ostokohteena olisi -03 - -06 <15tkm ajettu lc4-kotkotti? Pyörän osto sijoittuu talvelle jokatapauksessa.

18.5.2007 15:57

Dodii nyt on itelläki 640 Sm tallis, galleriasta löytyy kuvia :P

Hinnat 03 - 06 vuoden Sm kotkis on joku 7000 ->

24.5.2007 10:38

Minkälaisia kilpitelineitä porukka on laitellu noihin 2004-2006 kotkiin? Ei viittis rikkoa sitä alkuperästä millään tavalla joten pitäs keksiä jotain. Saako valmiita mistään?

24.5.2007 12:45

http://www.bomber.fi/modules.php?name=g ... ewsIndex=1

itselläni on tuollainen rosterista tehty...

löytyy jonkinlainen piirustus ja mittojaki on tuosta.

24.5.2007 14:05

Julberg kirjoitti:http://www.bomber.fi/modules.php?name=gallery2&g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=48689&g2_imageViewsIndex=1

itselläni on tuollainen rosterista tehty...

löytyy jonkinlainen piirustus ja mittojaki on tuosta.


Samantapaista mittailin eilen mutta tulin siihen tulokseen, että kilpi tulee liian kauas. Vai kuinka on, pystyykö tolla vetämään 12 keuloja ilman että kuuluu naps?

24.5.2007 23:26

ampuu öljyt siinä vaiheessa putsari koteloon :D

25.5.2007 6:00

Julberg kirjoitti:ampuu öljyt siinä vaiheessa putsari koteloon :D


ei se oo niin vakavaa...

29.11.2007 17:21

Onko kukaan ostamassa tota uutta 690 smc:tä?

30.11.2007 22:12

Dropa kirjoitti:Onko kellään tietoa noista LC4:sen katekiinnikkeistä? Omaa silmää miellyttää enemmän -05 ja uudempien "pystyperä", kuin vanha, niin onko vanhaan miten suuri projekti saada uudenmallin takakate, tai koko katesarja?

Millasesta hinnasta muuten yleensä lähdetään keskustelemaan, kun ostokohteena olisi -03 - -06 <15tkm ajettu lc4-kotkotti? Pyörän osto sijoittuu talvelle jokatapauksessa.


Pakko vastata, vaikka et ehkä luekkaan enää tätä viestiä, kun olet keväällä ton oman kirjoittanut.
Olettain, että haluat 10000-15000km ajetun vakiokuntoisen huolletun duke/lc4 sm että saa halvempaan hintaan kuin vähemmän ajetut.
2003 dukesta/lc4 sm saa nykyään jo noin 6000eurolla, alle 10000ajettuja, ei pommeja.
2004 vastaava voisi olla noin 6500euroa.
2005 päälle 10000ajettuja on siinä noin 7500e paikkeilla ja 06(melkein samoja kaikilta osiltaan 05 kans) siinä 7500-8300e.

25.2.2008 19:01

Tilasin tossa just jenkeistä pro circuitin koko röörin omaan 625 smc -04 ni minkäs kokoisia suuttimia ihmiset on laittaneet esim koko akran röörin kans? (tietty jos joku muukin hullu on tilannu jenkeistä pro circuittia niin voi myös kertoa =) ) elikkä pääsuutinta ja tyhjäkäyntisuutinta kyselisin. Paikallaan nyt 48 tyhjäkäynti- ja 185 pääsuutin

kiitos jo etukäteen vastanneille

5.3.2008 22:47

Olisi kivaa saada vastauksia jos joku tietäisi.
Kiitos!

6.3.2008 0:06

Itsekin kyselin vastaavaa ihan liikkeestä, ja sanoivat pyörien olevan niin yksilöitä ettei edes kohtalaisesti toimivia sinnepäin-säätöjä saada ilman penkitystä. Pyörä penkkiin ja muutama satanen palamaan ja taas mennään ;)

Itsellä jäi tästä syystä akran vaimennin laittamatta kiinni :(