22.10.2009 14:30
Toi todistus kelpaa sellaisenaan katsastusasemalle, mitään penkityksiä ei tarvita. Tilattuas setin ne kysyy maililla sun pyörän runkonumeroa, jotta voivat printata sen tohon viralliseen todistukseen.. Voit myös asentaa setin itse kunhan katsastusmies pystyy silmämääräisesti toteamaan sen asennetuksi. Eli itse vein pyörän puoliksi purettuna asemalle, ei tarvinnut edes koekäyttääAladdin^ kirjoitti:menin tuossa ostamaan 600 FZS:n, ja nyt pitäis kuristella tuohon kahdenviiden papereihin. Katselin TLO-Bikeshopista tällaista settiä
http://www.tlo-bikeshop.de/product_info ... 25-kw.html
Onko jollakin kokemusta noista alpha-techin kuristusseteistä? Niissähän tulee mukana tuo TUV-sertifikaatti, niin hyväksyykö katsastusasema sen suoraan "virallisena" todistuksena vai haluavatko alkaa penkittämään ym mitä ei tarvitsisi tehdä jos kaikki olisi kunnossa?
22.10.2009 18:18
31.10.2009 16:48
31.10.2009 17:50
ilyx kirjoitti:Toi todistus kelpaa sellaisenaan katsastusasemalle, mitään penkityksiä ei tarvita. Tilattuas setin ne kysyy maililla sun pyörän runkonumeroa, jotta voivat printata sen tohon viralliseen todistukseen.. Voit myös asentaa setin itse kunhan katsastusmies pystyy silmämääräisesti toteamaan sen asennetuksi. Eli itse vein pyörän puoliksi purettuna asemalle, ei tarvinnut edes koekäyttääAladdin^ kirjoitti:menin tuossa ostamaan 600 FZS:n, ja nyt pitäis kuristella tuohon kahdenviiden papereihin. Katselin TLO-Bikeshopista tällaista settiä
http://www.tlo-bikeshop.de/product_info ... 25-kw.html
Onko jollakin kokemusta noista alpha-techin kuristusseteistä? Niissähän tulee mukana tuo TUV-sertifikaatti, niin hyväksyykö katsastusasema sen suoraan "virallisena" todistuksena vai haluavatko alkaa penkittämään ym mitä ei tarvitsisi tehdä jos kaikki olisi kunnossa?
31.10.2009 22:04
Smode kirjoitti:ilyx kirjoitti:Toi todistus kelpaa sellaisenaan katsastusasemalle, mitään penkityksiä ei tarvita. Tilattuas setin ne kysyy maililla sun pyörän runkonumeroa, jotta voivat printata sen tohon viralliseen todistukseen.. Voit myös asentaa setin itse kunhan katsastusmies pystyy silmämääräisesti toteamaan sen asennetuksi. Eli itse vein pyörän puoliksi purettuna asemalle, ei tarvinnut edes koekäyttääAladdin^ kirjoitti:menin tuossa ostamaan 600 FZS:n, ja nyt pitäis kuristella tuohon kahdenviiden papereihin. Katselin TLO-Bikeshopista tällaista settiä
http://www.tlo-bikeshop.de/product_info ... 25-kw.html
Onko jollakin kokemusta noista alpha-techin kuristusseteistä? Niissähän tulee mukana tuo TUV-sertifikaatti, niin hyväksyykö katsastusasema sen suoraan "virallisena" todistuksena vai haluavatko alkaa penkittämään ym mitä ei tarvitsisi tehdä jos kaikki olisi kunnossa?
No tuo taitaa olla ihan katsastusasema kohtaista. Täällä päin ei kelvannut että itse asennan kyseiset kurit paikalleen ja tuon purettuna paikalle. Eikä uskonut, vaikka oli liikkeen todistus siitä, että kurit on asennettu edellisenä päivänä, vaan kävi vielä koeajolla. Suosittelen soittamaan katsastusasemalle ja kysymään miten haluavat menetellä asiassa.
1.11.2009 22:14
3.11.2009 8:46
Nauris^^ kirjoitti:Laitan kuristettuun zetaan akrapovicin sliparin niin sehän pitäisi sillon viedä vaikka liikkeeseen säädettäväks? Onko siitä haittaa koneelle jos ei säädätä vaimentimen vaihdon jälkeen?
7.11.2009 21:38
13.11.2009 23:09
19.11.2009 18:47
30.11.2009 12:25
1.12.2009 22:35
3.12.2009 19:33
3.12.2009 19:49
Yamaha_Teba kirjoitti:Laitan kysymyksen tänne en tiedä onko oikea paikka mutta any way.. Elikkä olen ostamassa pyörää joka on 53kw, laitan liikkeessä siihen 25kw kurisarja. Pitääkö pyörä siis penkittää ja viedä papereita katsastus konttorille nähtäväksi vai mitä? En tiedä ollenkaan miten tämä homam toimii.. apua
3.12.2009 20:28