6.8.2009 11:38
sape kirjoitti:Minkä takia pyörä täytyy penkittää kahdesti vaikka kuristetaan 25kwiin. Sanoivat että ensin mitataan tehot kuristamattomana ja sitten kuristuksen kanssa. Yksi mittaus 140eur. Mikä tässä voi olla ideana, muukuin rahastus?
Täytyykö pyörää käyttää kuristuksen jälkeen katsastusasemalla vai riittääkö pelkät paperityöt. Mitä muita kuluja tulee kuin itse kuristattaminen (n.200-300e) ja konttorin "palvelumaksu" n.10e ?
6.8.2009 12:57
Poko kirjoitti:60€ Tuli itelle sakkoja kun oli 85kw liian tehokas pyörä et kyllä näillä hinnoilla jo maksas useemmat sakot ja helpommalla pääsis
6.8.2009 21:18
|uusos kirjoitti:Poko kirjoitti:60€ Tuli itelle sakkoja kun oli 85kw liian tehokas pyörä et kyllä näillä hinnoilla jo maksas useemmat sakot ja helpommalla pääsis
Mut mitäs jos tommosen mällää ja vakuutusyhtiössä kattovat että kortti ei riitä toho pyörään ? Korvaako silti vakuutus ?
8.8.2009 14:26
Nauris^^ kirjoitti:|uusos kirjoitti:Poko kirjoitti:60€ Tuli itelle sakkoja kun oli 85kw liian tehokas pyörä et kyllä näillä hinnoilla jo maksas useemmat sakot ja helpommalla pääsis
Mut mitäs jos tommosen mällää ja vakuutusyhtiössä kattovat että kortti ei riitä toho pyörään ? Korvaako silti vakuutus ?
Ja niitä sakkojahan saa ottaa vain 3kpl kahdessa vuodessa tai 2 samana vuonna Sittehän lähteekin jo kortti, vaikka eihän sitä tt pyörää sillä pikku a:llakaan ajeta
8.8.2009 20:49
Poko kirjoitti:Nauris^^ kirjoitti:|uusos kirjoitti:Poko kirjoitti:60€ Tuli itelle sakkoja kun oli 85kw liian tehokas pyörä et kyllä näillä hinnoilla jo maksas useemmat sakot ja helpommalla pääsis
Mut mitäs jos tommosen mällää ja vakuutusyhtiössä kattovat että kortti ei riitä toho pyörään ? Korvaako silti vakuutus ?
Ja niitä sakkojahan saa ottaa vain 3kpl kahdessa vuodessa tai 2 samana vuonna Sittehän lähteekin jo kortti, vaikka eihän sitä tt pyörää sillä pikku a:llakaan ajeta
Kortti nyt lähtee muutenkin. Ja vakuutus yhtiö korvaa kyllä, koska vakuutukset maksetaa ihan normisti TT pyörästä.
8.8.2009 23:21
sape kirjoitti:Täytyykö pyörää käyttää kuristuksen jälkeen katsastusasemalla vai riittääkö pelkät paperityöt. Mitä muita kuluja tulee kuin itse kuristattaminen (n.200-300e) ja konttorin "palvelumaksu" n.10e ?
9.8.2009 17:55
10.8.2009 0:03
Smode kirjoitti:Saako moottoripyörän ajaa katsastukseen ilman kilpeä laillisesti?
15.8.2009 11:43
15.8.2009 14:22
16.8.2009 15:55
korppari_27 kirjoitti:Tarviiko pyörää erityisemmin säädättää kun on kuristanut kaasareista prikkojen avulla?
Pyörä on honda cbr 600 f -00
16.8.2009 18:06
Korppari varmaan meinasi niitä imukurkkuihin tulevia prikkoja, jotka rajoittavat ilman saantia. Silloin kaasarit pitää säädättää, muuten käy rikkaalla.astr0 kirjoitti:korppari_27 kirjoitti:Tarviiko pyörää erityisemmin säädättää kun on kuristanut kaasareista prikkojen avulla?
Pyörä on honda cbr 600 f -00
Jos meinaat, että olet luistin liikettä rajoittanut latomalla prikkoja siihen päälle, niin ei. Käytännössä tuo on sama, kuin sulla olis rajoittamaton pyörä ja ajaisit aina vaan pintakaasulla.
17.8.2009 22:48
Winegum kirjoitti:Korppari varmaan meinasi niitä imukurkkuihin tulevia prikkoja, jotka rajoittavat ilman saantia. Silloin kaasarit pitää säädättää, muuten käy rikkaalla.astr0 kirjoitti:korppari_27 kirjoitti:Tarviiko pyörää erityisemmin säädättää kun on kuristanut kaasareista prikkojen avulla?
Pyörä on honda cbr 600 f -00
Jos meinaat, että olet luistin liikettä rajoittanut latomalla prikkoja siihen päälle, niin ei. Käytännössä tuo on sama, kuin sulla olis rajoittamaton pyörä ja ajaisit aina vaan pintakaasulla.
18.8.2009 23:43
24.8.2009 0:05