Tekniikka, siihen liittyvät ongelmat, huolto, viritys/modaus yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
4.9.2008 19:46
Misäs noissa cbr:n kaasuttimissa on ne synkkauksia varten olevat liittimet?
Ja sitten ihan uteliausuutta kyselen. Mikäs se ääni on joka kuuluu ilmeisesti moottorista, kun sen sammuttaa. Semmonen naksuhuksen tapainen ääni ?
4.9.2008 20:20
Oisko mitään linkkiä cbr:n sähköhin tai mikkä johdot menee puolille.
4.9.2008 23:41
600 CBR -90 takajarru ottaa kiinni turhan heikosti. Nesteet, palat ja levyt ovat hyvännäköiset, järjestelmä ilmattu ja männät herkistelty. Vika vai ominaisuus?
9.9.2008 19:18
Ei sillä takajarrulla mitään tee
9.9.2008 19:22
Jos jollain niin sillä jotain tekeekin, tarttisi hommata itellekkin enskesäksi sintteripalat ja teräspunosletku taakse.
Ei alkuperäisenä mikään kaikkein herkin kapistus ole mutta kyllä siinäkin tehoa on.
10.10.2008 10:35
eli nyt rallattelee nokkaketju vähän ja pitäis varmaan vaihtaa se kiristin... onko se kiristin vaan se pieni mötikkä siinä koneen päällä oikealla puolella ja tarviiko mitään muuta tehdä kuin ottaa vanha irti ja uus tilalle?
10.10.2008 16:43
Omasta fillarista on ruostunut alkukäyrästö puhki ja nyt olis uuden käyrästön hankinta edessä. Uudet tehokäyrästöt on poissa laskuista hintansa vuoksi. Purkuosien puolelta löytyi yks käyrästö hintaan 60 €, tosin jonkinnäköstä lommoa siinäkin näkyi olevan.
Eli yv:tä tulemaan jos tallinperukoillasi lojuu ylimääräinen suht ehjä käyrästö josta olet halukas luopumaan
ja kyseessä oli siis pc-25
10.10.2008 16:55
Minkälaisella budjetilla oot liikkeellä? Naapurikaupungissa vois olla yks, juuri mustaks maalattu ehjä käyrästö.
11.10.2008 12:29
Mielelläni en kauheesti tota kuuttakymppiä enempää maksais pelkästä putkenpätkästä muttamutta mahtaiskohan kyseisellä kaverilla olla jonkinnäköstä suunnitelmaa pyyntihinnasta? Jotain alustavaa hintaa olis hyvä tietää ni voisin sitte lähteä tarjoamaan
11.10.2008 12:38
Halvalla ei sitten saa hyvää, jos se nykyinen putki on ruostunut puhki, mitäköhän se halpa sitten on ?
11.10.2008 13:25
Suosittelen sit vaan ostamaan sen kuudenkympin käyrästön, ei se nyt ainakaan järin kallis ole..
21.10.2008 11:31
samba2 kirjoitti:No niin, tässä on saatu ensi lämpöä tosta pyörästä. Muutama kysymys tähän väliin.
Onko muilla, että ikävästi aina 1,2 ja joskus 3 vaihteellaki raksahtaa noi vaihteet. Varsinki, ku laittaa vapaalle vaihteen pysähtyessään ja sitten ykkösen silmään niin ikävästi raksahtaa vaihteet.
Sitten tota, en oikein ole löytäny vaihteistoöljylle mitään täyttö aukkoa, enkä ohjekirjasta löytäny mitään, että onko moottorioljy ns.vaihteistoöljy (aina ei voi tietää, kun 2-tahti pelejä vaan ollu
).
Ja huomasin tossa ku katteita otin poijes niin magneetokopan alakohdasta näyttäis tiiviste vähän vuotavan öljyä. Voisiko tämä öljy vuoto olla syynä vaihteiston ääntelylle ?
Ja mites, onkos kova homma vaihtaa tommonen tiiviste ?
Tämä on hondan ominaisuus... ei sieltä mikään hajoa se ykkönen rutsahtaa jos olet paikallaan... kaikissa hondan moottoripyörissä millä olen ajanut on tämä "ominaisuus".
29.10.2008 23:06
mitäs eroja on f4 ja f4i malleissa? muutakun tuo että f4i on ruiskukoneella ja f4 vielä kaasari koneella.
14.11.2008 0:22
Etukate on eri näkönen ja sport versiossa on erillainen peräkate. Takarunko kumminkii samallainen minun mielestä. Nii ja mittarikkii on erilainen ja punaraja on f4i:ssä pikkusen ylempänä. f4:sä se ja rajotin on 13500:ssa ja f4i:ssä jossain pikkuse yli 14000:ssa