Mielipiteet, kokemukset, merkki- ja mallikohtaiset jutut yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

Ihmiset todella muuttuvat eläimiksi ratin takana

20.5.2025 7:23

Joten vaihdoin hiljattain täysin mustasta 74 hv:n pyörästä täysin punaiseen 23 hv pyörään työmatkani aikana. Molemmat ovat samaa tyyliä (supermoto) ja näyttävät melko samanlaisilta väriä lukuun ottamatta. Mikään ei muuttunut reiteilläni paitsi pyörä. Olen huomannut viime aikoina, että ihmiset ovat 100 kertaa aggressiivisempia minua kohtaan nyt, kun olen punaisella pyörällä ja olen myös urheilullisempi. Kuten ihmiset, jotka yrittävät aktiivisesti kilpailla minusta, nousevat perseeseeni, estävät tielleni, kun jaan kaistaa, ja vain yleistä paskaa ympärilläni.

Ehkä se on osittain minun käsitykseni asioista, mutta huomaan todella eron lol, minusta on vain hassua, kuinka niinkin yksinkertainen asia kuin värinvaihto tai urheilullisempi pinnoite voi todella muuttaa ihmisten suhtautumista minuun tiellä. Luulen, että jos se on totta, se osoittaa, kuinka emotionaalisesti ladattuna jotkut ihmiset ajavat, ja se muistuttaa minua olemaan vastaamatta vuorotellen eskaloituviin asioihin. Onko kukaan muu kokenut tätä?