Mielipiteet, kokemukset, merkki- ja mallikohtaiset jutut yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

Moottoripyörän vilkkuvika

17.3.2025 3:58

Minulla on vuoden 2003 Kawasaki zx6r 636. Koska sain pyöräni takaisin kaupasta (oikeat suojukset irrotettiin kytkinkaapelin ja levyjen vaihtamiseksi), oikea etuvilkkuni ei ole toiminut oikein. Ensimmäisen päällekytkennän jälkeen se vilkkuu hetken ja sammuu. Jos sammutan ja käynnistän pyörän uudelleen, se ei toimi ollenkaan. (joskus se ei vilku ollenkaan, suoraan ylöspäin ei syty) Kaikki kolme muuta vilkkua toimivat ongelmitta ja kojelaudan valo toimii täydellisesti. Jossain vaiheessa aiemmin oli sama tilanne, mutta kojelautavalo sammui vilkkujen kanssa? Nyt se tekee tämän sen sijaan..... Kun ostin pyörän, vaihdoin etuvilkut niihin, jotka ovat siellä nyt ja ne toimi täysin hyvin, kunnes kauppa otti suojuksen pois. Kun asensin ne, minulla oli keltaiset johdot yhdessä ja mustat johdot yhdessä, kauppa antoi minulle pyörän takaisin ja johdot vaihdettiin, keltainen mustalla ja musta keltaisella. Tarkistin sulakerasia, joka näyttää hyvältä ja suuntavilkkurele näyttää myös hyvältä. Aion yrittää vaihtaa oikean vilkun, mutta olen ERITTÄIN avoin ehdotuksille, jotta voin ostaa kaiken kerralla. Haluaisin välttää mekaanikkoa, jos mahdollista, koska kytkimen osien vaihto oli kallista.