Mielipiteet, kokemukset, merkki- ja mallikohtaiset jutut yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

Mopo ei enää käynnisty seuraavalla päivänä

6.2.2023 19:20

Voisko joku auttaa ja kertoo et miks hitossa mun mopo ei enää käynnisty vaikka edellisenä päivänä toimi ihan vitun hyvin. Eli sain tehtyy moottori remontin jossa vaihoin kaikki laakerit, stefat ja vaihoin myös kampiakselin ja sylinterisarjan. Kokeilin laittaa bensaa tulpanreikään ja kyllä käynnistyy mutta sammuu sit muutaman sekuntin päästä. Edellisenä päivänä kun se mopo toimi nii en tehny sille mitään sen jälkeen. et miks se vaa yhtäkkii lakkas toimimasta. mulla oli 2 kaasaria. 16mm vakio ja yks kiinan 17.5mm. molemmat toimii paitsi 16mm kaasarissa nii vuotaa bensaa sieltä minne ilmanputsari menee ja sit siitä kammiosta missä voi avaa sen ruuvin jotta bensa valuu pois. Mulla on se kiinni mutta siltiki valuu. tällä hetkellä on 17.5mm kaasari kiinni

tekniikka 17.5mm kaasari jossa 82 pääsuutin.
vakio 50cc
rajoittamaton cdi
13h eturatas.

Re: Mopo ei enää käynnisty seuraavalla päivänä

6.2.2023 19:54

Minkäs merkkinen mallinen mopo mahtaa olla kysessä, siirretään oikealle alueelle niin saanet parempia vastauksia.
Nopea veikkaus on ettei mopo saa bensaa jostain syystä.