Mielipiteet, kokemukset, merkki- ja mallikohtaiset jutut yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

Mitä teidän sm vanteenne ovat maksaneet

9.4.2019 0:11

Heips,
varmasti löytyy jo tähän threadeja yms mutta ajattelin kysyä jos saisin vähän tuoreempaa infoa. Tosiaan järkeilyssä muuttaa tuo mukavakin elefanttini klr650 sm malliseksi joten mitä teidän vanteenne ovat maksaneet? Noin nopeasti wheel factoryn hinnoittelulla laskeskelin omieni tulevan maksamaan 806€........ ja tämä ei vielä sisällä edes kumeja ja tuohon hintaan saisin ulkomailta warp 9 vanteet kumeineen päivineen tasapainotettuna joten kiitän vastauksista =) symoticille olen jo laittanut spostia muttei ole kuulunut mitään vielä-kään. Ja tosiaan mikäli ei selväksi jo tullut niin tuo wheel factoryn hinta omilla keskiöillä. :P

Re: Mitä teidän sm vanteenne ovat maksaneet

9.4.2019 18:57

Mä maksoin 6-vuotta sitten symotic:iltä mun motoista n.1200€, moradin kehät (3.50-17etu/5.00-17 taka), navat taisi olla silloin DID punaiset+pinnat 1200€.
Et musta jos saat alle tonnin koko setin, niin ei paha, tietysti ulkomailla on luultavasti aina halvempaa, sitten jos eu alueen ulkopuolelta tilaa, niin pitää muista tullut jos tulee.

Re: Mitä teidän sm vanteenne ovat maksaneet

9.4.2019 23:29

Kiits vastauksesta, tosiaan varmistelin että olin oikein laskenut, itselle olisi tullu varmaankin 3.5 levee etunen ja 4.25/4.5 takanen joidenka hinta kait pyörii siinä 460-470€ yhteensä ja siihen pinnat plus työt. Täytyy katsoa mitä tapahtuu =) Luultavasti maksan pitkän pinnan ja ostan uudet smoto vanteet warpilta tai jällen myyjältä tms. ja sitte joko myyn nuo enskat tai pidän varalla jne. Yksi tietysti olisi muokata jonkun muun motot mutta koneistaminen ei kauheasti tällä hetkellä houkuttele + jarru adapterien teko mikä sinänsä ei nyt tähtitiedettä olisi mutta lisää hommaa kumminkin,

Re: Mitä teidän sm vanteenne ovat maksaneet

11.4.2019 18:46

Mä mietin että ostaisi noi vmx:ltä yhdet lisää, koska noi alpinat maksaa niin paljon, että niiden hinnalla saa 3 sarjaa vanteita eteen/taakse.

Re: Mitä teidän sm vanteenne ovat maksaneet

13.4.2019 14:33

Mjuu u, olisipa nuin iso valikoima tarjolla joka pyörään :lol: tuossa mietin että olisinko ottanut projektiksi muokata jostain muusta pyörästä vanteet kyseiseen mutta mietin että aika monesta hussen,ktm yms. vanteesta puuttuu tuo vedon pehmennnin mikä nyt oikealta nimeltään onkaan(vanteen kylkeen tuleva mötti missä hammastukset kumista tms. pehmentämässä iskua jonka pitäisi ilmeisesti vähentää voimansiirron rasitusta) jolloin taitaapi jäädä vanteen keskiö niin kapeaksi että vaatii aika kivat holkit väliin =) tiedäppä tästä, en ole vielä kauhean motivoitunut ostamaan yli tontun vanteita pyörään jonka ostin 800€ :D