Mielipiteet, kokemukset, merkki- ja mallikohtaiset jutut yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

Yamaha R1

26.3.2013 23:32

Morjensta kaikille!

Enpä täältä löytänyt kuin kutosärrille noita lankoja, joten eiköhän joukkoon yksi tonnistenkin mahdu.
Tuli tässä itse juuri hommattua -99 vuosimallin R1 Yamaha, ja tällä hetkellä kovasti kiinnostaisi tuo kuristamispolitiikka, onko porukalla kokemuksia?


Tämä vain omaa mieltä kaihertaa, mutta kaikki keskustelu hyvänmaun rajoissa Rykkösiin liittyen tänne vaan!

Osaako joku jo pelotella tällaista keltanokkaa, että mitä tuollaisessa vm. -99 ja 59tkm ajetussa kannattaa tarkastella ja peljätä?

Re: Yamaha R1

27.3.2013 0:16

tsounas kirjoitti:Morjensta kaikille!

Enpä täältä löytänyt kuin kutosärrille noita lankoja, joten eiköhän joukkoon yksi tonnistenkin mahdu.
Tuli tässä itse juuri hommattua -99 vuosimallin R1 Yamaha, ja tällä hetkellä kovasti kiinnostaisi tuo kuristamispolitiikka, onko porukalla kokemuksia?


Tämä vain omaa mieltä kaihertaa, mutta kaikki keskustelu hyvänmaun rajoissa Rykkösiin liittyen tänne vaan!

Osaako joku jo pelotella tällaista keltanokkaa, että mitä tuollaisessa vm. -99 ja 59tkm ajetussa kannattaa tarkastella ja peljätä?

http://tinyurl.com/d5pfodo

Re: Yamaha R1

7.4.2013 18:28

JP_89 kirjoitti:
tsounas kirjoitti:Morjensta kaikille!

Enpä täältä löytänyt kuin kutosärrille noita lankoja, joten eiköhän joukkoon yksi tonnistenkin mahdu.
Tuli tässä itse juuri hommattua -99 vuosimallin R1 Yamaha, ja tällä hetkellä kovasti kiinnostaisi tuo kuristamispolitiikka, onko porukalla kokemuksia?


Tämä vain omaa mieltä kaihertaa, mutta kaikki keskustelu hyvänmaun rajoissa Rykkösiin liittyen tänne vaan!

Osaako joku jo pelotella tällaista keltanokkaa, että mitä tuollaisessa vm. -99 ja 59tkm ajetussa kannattaa tarkastella ja peljätä?

http://tinyurl.com/d5pfodo


Pitänee ottaa selvää, että mitenkäs homma etenee! Osaakos joku neuvoa, kun tuossa kävin tallilla pitkästä aikaa (lue pari kuukautta, tiedän olen huono ihminen) käynnistelemässä pyörää, niin akkuhan se oli tyhjä, mutta päästi aivan selvästi öljyä jostain koneesta. Alakate oli öljyinen, ja oli vuotanut lattiallekkin. Voiko johtua siitä ettei ole pyörää käynnistelty ja tiivisteet kuivaa, vai pitäisikö soittaa tohtorille?