Komppaan mäntä:ää, juuritullut korttiuudistus tulee vielä entisestään kiristämään tätä pyöräharrastusta suomessa, varsinkin uusia sukupolvia ajatellen.
Kynnys 5kk mukavuuspärräilyyyn ja tälläisten silmänruokapyörien puhtaanapitoa ajatellen voisin sanoa, että markkinat on aika mitättömät suomessa.
Valmiiksi kustomoituja kilvellisiä pyöriä yleensä ostavat ihmiset ovat suurimmalta osalta näitä pintapuolen katselijoita ja todella harvat näitä todellisia harrastelioita.
En itse kyllä oikein kehtaisi mennä johonkin kerhoon / tapahtumaan pyörän kanssa jonka joku muu on rakentanut pelkkää rahaa vasten ja palloilla siellä sitten ja vastata tekniikkakysymyksiin ja mielipiteisiin "En mä oo tuntiakaan tän pyörän eteen tehny, osin tän tälläsenä.."
Unohtamatta tuota viimekaudella alkanutta virallista desibeliratsausta ja ehkä euvostoliiton ajamaan katsastuspakkoa ajatellen homma on menossa hyvin mielenkiintoseksi varsinkin pienessä suomessa jossa jo nyt markkinat on aika täyteen pumpattu ja tän nykysen taloustilanteen takia välttämättömistä hauskuuksista luovutaan hyvin helposti mm. moottoripyöristä.
Jos vielä mitään kokemusta alalta ei ole, niin suosittelen kysymään tai perehtymään vähän relistiseen nykymarkkinatilanteeseen moottoripyörin suhteen, se ei nyt aivan ruusuista katsottavaa ole
Itse työskentelin isossa liikkeessä muutaman vuoden huollon puolella ja tuli tuohon myyntipuoleenkin ohella vähän tutustuttua. Siirryin n. vuosi sitten erityyppisten pyörien pariin ja lähdönjälkeen ex työpaikka lopetettiinkin, joka nyt jälkikäteen aika hurjalta tuntui..
Mielipiteitähän nämä ovat, onnea ja menestystä jos moiseen ryhdyt