5.4.2010 19:18
6.4.2010 11:37
6.4.2010 17:04
6.4.2010 22:04
11.4.2010 2:08
11.4.2010 10:31
17.5.2010 23:11
17.5.2010 23:12
_KTM kirjoitti:Saako tuollaisen husqvarna smr 510 katsastettua kevyt moottoripyöräksi jos vaan kuristaa tarpeeksi?
17.5.2010 23:27
18.5.2010 10:23
_KTM kirjoitti:No saako moottoripyörää ajaa a1 kortilla jos se on alle 11 kw?
26.6.2010 19:38
Telttis kirjoitti:Vissiin se wrf on hiiren verran kiukkusempi kun drz (kevyempi?), ja mun mielestä tyylikkäämpi mutta toisaalta drz on HUOMATTAVASTI huoltovapaampi kun se ei oo ns. kisaenska. Suosittelen kyllä derziä jos jotain pidempiä matkoja ajat.
Tehoja en kovin tarkkaan tiedä mutta molemmissa vissiin jotai 40-50 hv välillä että tuskin se siitä tehosta jää kiinni
27.6.2010 11:42
Öljyä vois vaihella kadulla suunnilleen 10 tunnin tai 500 km välein. Öljynsuodattimet joka toisella öljynvaihtokerralla. Venttiileiden säätö 25 h välein suunnilleen. Monet tekee täyden konerempan 200 tunnin kohalla, eli uutta mäntää, nokkaketjua ja koko koneen laakerointia luvassa silloin.jansmakko kirjoitti:Telttis kirjoitti:Vissiin se wrf on hiiren verran kiukkusempi kun drz (kevyempi?), ja mun mielestä tyylikkäämpi mutta toisaalta drz on HUOMATTAVASTI huoltovapaampi kun se ei oo ns. kisaenska. Suosittelen kyllä derziä jos jotain pidempiä matkoja ajat.
Tehoja en kovin tarkkaan tiedä mutta molemmissa vissiin jotai 40-50 hv välillä että tuskin se siitä tehosta jää kiinni
Millasias nää isommat nelarikisapyörät o? Eli kuinka usein pitää huoltaa ja miten? Ei siis oo kokemuksia ku kakstahtipyöristä. Olis enskesäks idea hankkia isompi smoto/enduro joten aattelin alkaa kattelee ja selvittää asioita jo.
27.6.2010 16:44
28.6.2010 18:54
29.6.2010 7:44