Mielipiteet, kokemukset, merkki- ja mallikohtaiset jutut yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

20.5.2010 21:50

:'( kirjoitti:
Henkka57 kirjoitti:
:'( kirjoitti:Kattelin vähän räjäytyskuvia.. Ruiskurungon kuristimen poisto taitaa olla vähän vaikeampi homma? Ainakin näyttää siltä. Vähän monimutkasempi kone kuin mun aiemmissa pyörissä :lol:

Hmm itsellä oli niin löysällä se että sain kärkipihdeillä irti eli ei tarvinnut irrottaa ruiskurunkoa, muttei sekään paha homma pitäisi olla

Ok mulla ei meinaa saada mitään ristipäätä siihen väliin että sais ruuvattua irti.. On kokeiltu räikkäsarjan kulmapalalla yms. Pitää kait irrottaa ruiskurunko sitten,

http://www.motot.net/talli/osat/id8940/
Onko tuo musta osa se sähköinen kuristin bensampumpussa?

Huomenna vois taas purkaa. Harmittaa kun papereissa lukee kaasun avautumiskulma..

Mulla oli kai sitten vähän erilainen se kaasun rajotin kun siinä oli semmonen 10mm holkki ja siinä vielä se ristipää niin sain ekaksi avattua sen holkin 10mm avaimella ja sitten kärkipihdeillä se ruuvi auki kun se löysty siinä kun avasin sitä messinkiholkkia. Ja on joo toi musta osa se bensapumpun kuristin

20.5.2010 22:18

OK. Kaasukahvan kuri on nyt irti.

Missä se bensapumpun kuri on? Siellä sisällä vai missä? Näky paljon tuon mustan näköisiä juttuja siellä..

21.5.2010 6:35

:'( kirjoitti:OK. Kaasukahvan kuri on nyt irti.

Missä se bensapumpun kuri on? Siellä sisällä vai missä? Näky paljon tuon mustan näköisiä juttuja siellä..

Itsellä ainakin oli heti sen bensapumpun jälkeen, eli kun tankin ottaa irti niin siitä tankista lähtee sähköjohtoa, niin siinä välissä pitäis olla

27.5.2010 21:48

Onko normaalia että koneesta kuuluu koko ajan tosi hiljaista naputusta tai jotain kilinää, tietenkin kierrosnopeuden mukaan ja myös vapaalla? 13tkm ajettu, venoja ei oo säädetty kai koskaan.
..ja ei kuulu ketjuista..
Viimeksi muokannut jussi666 päivämäärä 28.5.2010 17:04, muokattu yhteensä 4 kertaa

27.5.2010 22:24

Itellä kuuluu zetasta kans välillä kilinää ja rohinaa. Taitavat olla kawasakin ominaisuuksia?

28.5.2010 17:05

Jaa-a.. voi olla. Mitä samaa Zetan koneessa on NInjaan verrattuna?

Mutta joo, ei pitäis vielä olla venttiilien välyksissäkään säädettävää.

Millainen ilmansuodatin on? Pitääkö se aina vaihtaa uuteen vai voiko sen pestä? 12tkm kohdalla pitäis ilmeisesti tehdä sille jotain. Minkä hintainen?
..Röpöttää vähän alakierroksilla. Jos se ei ole normaalia niin vois johtua ilmansuodattimesta tai tulpista, jotka pitäis kans kohta vaihtaa.
*Lukee manuaalia* :D

29.5.2010 11:58

Millonkas näihin pitää alkaa tekemään isompaa remppaa? Oon katellut tollasia halvimpia ja niillä on ajettu 50-60tkm.

29.5.2010 19:38

Zwei kirjoitti:Millonkas näihin pitää alkaa tekemään isompaa remppaa? Oon katellut tollasia halvimpia ja niillä on ajettu 50-60tkm.

Minä kun kyselin samaa vähän aikaisemmin, sanoivat että 100tkm tienoilla.

2.6.2010 15:40

Mistä löytyisi -03vm sähkökaavio ?

2.6.2010 20:15

:'( kirjoitti:Jaa-a.. voi olla. Mitä samaa Zetan koneessa on NInjaan verrattuna?
zx9r koneen pohjalta z1000 ja z750 koneet on tehty, että sitä samaa. uudempiin verrattuna sitten ei taas juurikaan.

2.6.2010 23:36

Mitäs tehoja noissa rekisteriotteissa on kun mulla luki ennen kuristamista 91kw ja vakuutuksetkin oli sen mukaan :eek:

Kun otan kurit pois (ja katsastan..), sinne tulee taas se 91kw..

3.6.2010 18:00

Mistähän voisi johtua, kun akku tyhjenee jo päivän seisonnassa sen verran, ettei startti jaksa pyöriä?
Pitäiskö ihan ekana uusia akku vai ruveta selvittelemään vikaa esim. starttimoottorin solenoidista (ettei päästä virtaa läpi)..

3.6.2010 22:00

:'( kirjoitti:Mitäs tehoja noissa rekisteriotteissa on kun mulla luki ennen kuristamista 91kw ja vakuutuksetkin oli sen mukaan :eek:

Kun otan kurit pois (ja katsastan..), sinne tulee taas se 91kw..

Hmm jos ny oikein muistan niin mulla luki 86kw..

4.6.2010 18:52

kannattaa uusia akku

4.6.2010 22:29

Henkka57 kirjoitti:
:'( kirjoitti:Mitäs tehoja noissa rekisteriotteissa on kun mulla luki ennen kuristamista 91kw ja vakuutuksetkin oli sen mukaan :eek:

Kun otan kurit pois (ja katsastan..), sinne tulee taas se 91kw..

Hmm jos ny oikein muistan niin mulla luki 86kw..

Joo ja noissa vanhemmissahan pitäis olla vähän enemmän tehoa kuin 07-08, että mitähän tehoja noi oikein on. Ohjekirjassakin lukee 91 kw.
Viimeksi muokannut jussi666 päivämäärä 16.6.2010 15:44, muokattu yhteensä 1 kerran